AndroidHealthClinic

epistane in combi creatine

klipcode

Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
90kg
Vetpercentage
12%
Titel zegt het al
ik ga binnenkort over 4 dagen beginnen aan een epistane kuur
Mijn vraag is kan je dat in combi natie met creatine gebruiken is het handig?
Mijn visie self was creatine vergroot de vocht op name in de cel en is niet belastend op de lever? zo ver ik weet. . Dat ik in combinatie met epistane betere gains krijg en door de betere eiwit synthese van epistane dat ik die gains beter behoud.
Uiteraard bouw ik the epistane langzaam af en neem nolvadex als na kuur.
Iemand mischien een andere toepassing. Meningen en feiten zijn welkom... Dit is overigens eerste x kuur.

Creatine altijd NA je kuur, dat geldt voor echte AAS en prohormonen ook. Idee is het enigszins opvangen van het verlies aan kracht en massa na je kuur.

Afbouwen van Epistane slaat nergens op. Afbouwen van AAS deed men 10-20 jaar geleden maar die inzichten zijn compleet veranderd. Neem twee dagen 10mg rest van de week 20 daarna 30 en laatste week 40mg. Reken ff uit zodat je handig met aantal pillen uitkomt, dat zijn er vaak 90 en dat is net krap voor 4 weken. Ga gewoon van 40mg naar 0 en begin nakuur nolva. Ik zou nakuur doen: 20-20-10-10 mg nolva. In je nakuur meteen met creatine beginnen.

Maar een heel ander advies; wacht een paar jaar en neem dan echte AAS en niet epistane. Ja ik heb ervaring, ik heb het ook gedaan maar zou het achteraf niet doen toch.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven