AndroidHealthClinic

Er beter (gespierder) uit gaan zien door training en gezond eten

Ja.. :( helaas wel...

---------- Post toegevoegd 2 July 2013 om 18:14 ----------

Op zich wel ja.. ik had toen alleen nog nooit van macro's gehoord. :rolleyes:
Kan me dat echt niet voorstellen gewoon. TS kan wat van je leren, **** macro's gewoon eten jonge :D
TS als je echt moeite hebt om kcals binnen te krijgen voeg je 100 gram pinda's toe aan je dieet, kost geen moer levert je toch 600 kcals op en goede vetten.

Hij kan 'voldoen' aan z'n macro's die hij berekend maar toch niet aankomen, komt omdat zo'n berekeningen niet echt accuraat zijn voor wat z'n lichaam nodig heeft.
Klopt.. als ik die berekeningen moet geloven :rolleyes: dan zou ik zo weer terug bij af zijn...

---------- Post toegevoegd 2 July 2013 om 18:21 ----------

Kan me dat echt niet voorstellen gewoon. TS kan wat van je leren, **** macro's gewoon eten jonge :D
Het is helaas echt zo.. kon niet eens meer lopen.. :(
maar goed. Ik kijk waar ik nu sta en kijk vooruit! En net een schema gehad om die laatste kilo's er ook bij te krijgen! Voeding en training!

Je moet echt stouwen.. en als je in het begin moeite hebt is dat niet gek. maar het went snel.
enne.. zet gewoon een bak pinda;s op tafel en eet dat elke keer als je langsloopt.. is echt zo leeg! :)
ik deed dat met notenmix.

Beta jezelf hele tijd wijsmaken dat je er niets aan kan doen
Je lijkt die dikke wijfen wel bij de mc donald die er niks aan kunnen doen
Dat ze zo dik zijn

Ik kom van 48 kilo kwam niet aan en blabla
Ga je inlezen over voeding en training
En bam binnen 2 jaar weeg je 65 kilo 7% vp

Of 70 met 13 % vp
Of maybe wel beter

Goodluck

Ik zal binnenkort eens een lijstje samenstellen en hier posten. Weet iemand in de tussentijd welke gezonde producten ik kan nemen met veel calorieën voor tussendoor (na ontbijt, middageten en 's avonds)?

volle chocomel...3 glazen a 200ml.
vanille rijstepapjes uit het koelvak
broodjes bapao
Ijs

wil je gezond, neem er een vitaminepil bij.
succes

- Welke oefeningen kan ik thuis doen en die ervoor zorgen dat ik er gespierder uit ga zien?
je vind genoeg oefeningen op het internet , probeer je ergens aan op te trekken, ik weet niet of je gewichten hebt om mee te trainen maar daarmee kan je ook altijd trainen, oefeningen vind je ook altijd op het internet voor bepaalde spiergroepen.

anders kan je body-only exercises doen , hier staan er wat :
www.bodybuilding.com/exercises/finder/lookup/filter/equipment/id/5/equipment/body-only

- Hoe lang duurt het voordat ik de eerste resultaten kan zien?
Je zal natuurlijk altijd resultaten zien, het bouwt zich op je ziet kleine resultaten na bv een maand en dat zal zich altijd evolueren tot meer tot je uiteindelijk goed gespierd bent.

- Met welke voeding moet ik rekening houden (bij naam noemen)?
Probeer meer te eten , eet veel meer kcal , veel eiwitten... Zoals kip , noten , pasta, eieren, , havermout..

- Moet ik iedere dag trainen of om de twee dagen?
Probeer zoveel mogelijk te trainen , pas wel op dat je geen blessures krijgt , dat je je niet overbelast.
Ik zou zeggen 2 rest days of 1 maar je moet rustig op bouwen, wat je zelf aan kan.

-Je vind redelijk veel op het internet maar het belangrijkste is denk ik wel voor jou veel eten

note: Ik ben zelf ook maar een beginner , probeer het rustig aan te doen zo dat je zeker niks fout ga doen.
Sorry voor de schrijffouten , had niet veel tijd om dit te schrijven.

Ben zelf maar 13 jaar dus mijn stats zijn redelijk normaal :D

Achteraf geen toevoeging!
Delete vorig bericht dan ook.
Het is maar net wat het oog ziet.

Laatst bewerkt:
Beta jezelf hele tijd wijsmaken dat je er niets aan kan doen
Je lijkt die dikke wijfen wel bij de mc donald die er niks aan kunnen doen
Dat ze zo dik zijn

Ik kom van 48 kilo kwam niet aan en blabla
Ga je inlezen over voeding en training
En bam binnen 2 jaar weeg je 65 kilo 7% vp

Of 70 met 13 % vp
Of maybe wel beter

Goodluck

Ik zie mezelf in jou haha, alleen dan loop ik nog iets achter. Mede door het jarenlang voetballen in een iets langzamer tempo aangekomen. maar toch, van 52 kilo op 16 jaar naar 60kg op 20, nu 64kg op 21. zit pas 1 jaar in de gym, vetpercentage op 7-8% en voorheen op 4-5%. maar ik zeg eerlijk die stijgende lijn verdwijnt nu wel een beetje..

70kg op 1,70m 7%vp is wel mijn 1e doelstelling. aangezien je geen foto's hebt kan ik me voorstellen als ik mezelf + 5kilo droge spiermassa doe je een aardige bouw hebt!

1 vraag; is fitness het enige wat je doet of nog andere sporten waar veel cardio in zit? zo ja ben ik wel heel benieuwd hoe je zo snel bent aangekomen

verder mijn complimenten!

Al die vetpercentages zijn onzin. Vast niet gemeten met een huidplooimeter, maar op een stomme weegschaal met nopjes op je handen.

4% ga toch fietsen man.

Ik zie mezelf in jou haha, alleen dan loop ik nog iets achter. Mede door het jarenlang voetballen in een iets langzamer tempo aangekomen. maar toch, van 52 kilo op 16 jaar naar 60kg op 20, nu 64kg op 21. zit pas 1 jaar in de gym, vetpercentage op 7-8% en voorheen op 4-5%. maar ik zeg eerlijk die stijgende lijn verdwijnt nu wel een beetje..

70kg op 1,70m 7%vp is wel mijn 1e doelstelling. aangezien je geen foto's hebt kan ik me voorstellen als ik mezelf + 5kilo droge spiermassa doe je een aardige bouw hebt!

1 vraag; is fitness het enige wat je doet of nog andere sporten waar veel cardio in zit? zo ja ben ik wel heel benieuwd hoe je zo snel bent aangekomen

Jij heb nooit op 4/5% gestaan

4% is toch vrijwel t minimum? Voor echt getrainde mannen zegmaar?
Oke je kan lager. Maar zo makkelijk kom je niet bij die 4% toch? :p

fp2is0.jpg - 310943

Dit is 4,3%. Lijkt me sterk :D

Jij heb nooit op 4/5% gestaan

Oja want jij hebt meer verstand van mijn lichaam dan ik. Het was voor ik aan de fitness begon en alleen 4x per week voetbalde en slecht at. 55 kilo op 1,70? me ribben waren te tellen. gelukkig heb ik dat achter me gelaten.

Oja want jij hebt meer verstand van mijn lichaam dan ik. Het was voor ik aan de fitness begon en alleen 4x per week voetbalde en slecht at. 55 kilo op 1,70? me ribben waren te tellen. gelukkig heb ik dat achter me gelaten.

geen 4/5%, dat hou je niet lang vol, 55 kilo bij 1.70 is niet eens zo heeeeel laag dat is gewoon het minimum gewicht :rolleyes:

fitness en ik boks sinds kort 1 x per week

enigste wat ik heb gedaan is (dirty bulk) en cutten

voeding is 70%

Drink ook heel veel water, dat helpt ook heel goed.

OK anders gezegd snotneus.

4% vet houd jij geen maand vol, dan ben je dood. Begrijp je dat?
4% vet is wedstrijd percentage op het podium, iets waar pro's bij neer zijn gevallen.

JIj had, geen.. 4%
Je mag blij zijn als je rond de 10% zat.

En ja, hij heeft meer verstand van jouw lichaam dan jijzelf, je bent een mens. Mensen horen niet op vetpercentages lager dan 6% te staan, en dat hebben ze ook niet van nature. Jij ook niet.
Al was je een zak met botten, zelfs dan nog niet.

Terug
Naar boven