XXL Nutrition

Er is nog common sense in Nederland!

Ben benieuwd hoe de Burka-dragende mensen hierop reageren; ik weet niet hoe het zit met de religie erachter; maar volgens mij moesten vrouwen van een bepaald geloof zo'n ding dragen...

Ik heb iig geen moeite met dit voorstel.

Er is geen moeten, dit is gewoon geloofsverdwazing en onderdrukking.

Verkiezingspraat... swah

en wat als hij wel gedragen word? ik bedoel als je dan alleen een boete van €50 krijgt, lekker belangrijk, heb ik er wel voor over :thumbup:

Sport2000 loopt met een boerka of niqaab? :scratch:

Of ga je je toekomstige echtgenote zo laten lopen?

Maar je zou wel graag willen dat je toekomstige vrouw zo loopt? Anders zou je er niet eens over denken dat je een boete moet betalen voor het dragen van die kleding..

k zie het anders, als iemand iets doet vanuit islamitisch oogpunt, waar hij of in dit geval zij, goed aan doet, dan moet je dat stimuleren, als dat geld kost, dan draag je geld bij, easy as that

• Topic Starter Topic Starter
Wie zegt dat je 'goed' doet met het dragen van een burka?
Tekort aan vit D door geen daglicht, abnormale afsluiting van de gemeenschap, DIT stond zo niet bedoeld in de Koran!

IK wil even wat opsteken Sport: Burka dragen is dus uitdrukkelijk gewenst in Islam?

Gelukkig maar dat het juist niet de meerderheid van de geleerden is anders zouden in de meeste moslimlanden vrouwen allemaal met een niqaab of burka lopen. De praktijk is toch echt anders.

Ik wil toch even antwoord als het kan.
'De geleerden' daar bedoelt Sport de Islamgeleerden mee, zij die ook het einde van de Ramadan berekenen aan de stand van de maan en dergelijke.

Dus als de meerderheid van DEZE geleerden zegt dat het gewenst is, dat betekent dan heel wat.

@Sport2000
Waarom moeten die moslimgeleerden als referentiekader worden gebruikt? Waarom hecht jij zoveel waarden aan hun lezing van de Qur'an?Deze 'geleerden' interpreteren er immers ook maar gewoon op los alsof het een lieve lust is.

IK wil even wat opsteken Sport: Burka dragen is dus uitdrukkelijk gewenst in Islam?
de meningen lopen uiteen.
Professor Barabas en Dokter Bacterie zeker?
:rolleyes: welkom gorillaman

Je krijgt elke keer als je met zo'n de straat op gaat die boete dus ik hoop voor je dat je goed in je centen zit
maak je daar maar niet druk om:)
Gelukkig maar dat het juist niet de meerderheid van de geleerden is anders zouden in de meeste moslimlanden vrouwen allemaal met een niqaab of burka lopen. De praktijk is toch echt anders.
DBC had het over "er goed aan doen" niet over verplichting of niet:cool:

@Sport2000
Waarom moeten die moslimgeleerden als referentiekader worden gebruikt? Waarom hecht jij zoveel waarden aan hun lezing van de Qur'an?Deze 'geleerden' interpreteren er immers ook maar gewoon op los alsof het een lieve lust is.

disagree. en we spreken niet alleen over de Koran bro

In jouw optiek Sport2000, die ernstig vernauwend aandoet.

Terug
Naar boven