- Waardering
- 7.307
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 50%
Thanks voor de tipZou ik op een reisje naar VAE maar niet doen, of je moet er lang willen verblijven

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks voor de tipZou ik op een reisje naar VAE maar niet doen, of je moet er lang willen verblijven

en jij denkt dat al die pro bodybuilders in dubai niks mee nemen steeds?Zou ik op een reisje naar VAE maar niet doen, of je moet er lang willen verblijven
Daar is zat te verkrijgenen jij denkt dat al die pro bodybuilders in dubai niks mee nemen steeds?
dus jij denkt dat al die bodybuilders die naar al die expo's steeds gaan of wedstrijden telkens mannetjes hebben met gear? die ze en vertrouwen het merk vertrouwen goed gedoseerd is etc?
Volgens mij zelfs verplicht in het engelsIk ben laatst nog in Dubai geweest en kan je uit eigen ervaring zeggen: wees daar echt voorzichtig mee. Cenforce (sildenafil) valt in de VAE onder de streng gereguleerde medicijnen, en officieel mag je zulke middelen niet zomaar meenemen zonder doktersvoorschrift. Bij de douane scannen ze koffers en medicijnen kunnen zeker gezien worden op de röntgen.
Neem het alleen mee als je een recept hebt (liefst in het Engels) en houd het in de originele verpakking. Als het maar om 1 of 2 pillen gaat, kun je ze beter gewoon thuislaten en daar eventueel bij een arts vragen, dat is veiliger en voorkomt problemen bij aankomst.
Volgens mij is het echt niet heel lastig om als pro bodybuilder te zorgen dat je aan gear kan komen op vakanties etc.dus jij denkt dat al die bodybuilders die naar al die expo's steeds gaan of wedstrijden telkens mannetjes hebben met gear? die ze en vertrouwen het merk vertrouwen goed gedoseerd is etc?
dus jij denkt dat al die bodybuilders die naar al die expo's steeds gaan of wedstrijden telkens mannetjes hebben met gear? die ze en vertrouwen het merk vertrouwen goed gedoseerd is etc?
Mijn coach neemt ook altijd zijn gear overal mee naartoe zelfs toen hij naar de olympia ging.
Amerika is misschien nog wel strenger met controleren
Boys
Vraag ik wil cenforce meenemn naar dubai gewoon voor zekerheid met vrouwtje 1 of 2 pillekes ik kan nergens vinden of dat gewoon kan,of het mag,of het te zien is op ronthgen als koffer erdoorheen gaat ens enz wie o wie kan me helpen misschien mensen met ervaring die geweest zijn wil niet in de probs komen