Fitness Seller

Erectiepil mee dubai

dus jij denkt dat al die bodybuilders die naar al die expo's steeds gaan of wedstrijden telkens mannetjes hebben met gear? die ze en vertrouwen het merk vertrouwen goed gedoseerd is etc?

Mijn coach neemt ook altijd zijn gear overal mee naartoe zelfs toen hij naar de olympia ging.

Amerika is misschien nog wel strenger met controleren

• Like
Waarderingen: BB_
Ik zou het niemand aanraden. Wat een ander doet moet ie zelf weten

Binnen Europa kan je doen wat je wil. Daarbuiten zou ik iets voorzichtiger zijn. Overigens kan je die shit toch ook gewoon daar kopen?

In de luchthaven van dubai bij arrivals heb je een apotheek waar je dit zonder voorschrift kan kopen.

Ik ben laatst nog in Dubai geweest en kan je uit eigen ervaring zeggen: wees daar echt voorzichtig mee. Cenforce (sildenafil) valt in de VAE onder de streng gereguleerde medicijnen, en officieel mag je zulke middelen niet zomaar meenemen zonder doktersvoorschrift. Bij de douane scannen ze koffers en medicijnen kunnen zeker gezien worden op de röntgen.

Neem het alleen mee als je een recept hebt (liefst in het Engels) en houd het in de originele verpakking. Als het maar om 1 of 2 pillen gaat, kun je ze beter gewoon thuislaten en daar eventueel bij een arts vragen, dat is veiliger en voorkomt problemen bij aankomst.

Ik ben laatst nog in Dubai geweest en kan je uit eigen ervaring zeggen: wees daar echt voorzichtig mee. Cenforce (sildenafil) valt in de VAE onder de streng gereguleerde medicijnen, en officieel mag je zulke middelen niet zomaar meenemen zonder doktersvoorschrift. Bij de douane scannen ze koffers en medicijnen kunnen zeker gezien worden op de röntgen.

Neem het alleen mee als je een recept hebt (liefst in het Engels) en houd het in de originele verpakking. Als het maar om 1 of 2 pillen gaat, kun je ze beter gewoon thuislaten en daar eventueel bij een arts vragen, dat is veiliger en voorkomt problemen bij aankomst.
Volgens mij zelfs verplicht in het engels

dus jij denkt dat al die bodybuilders die naar al die expo's steeds gaan of wedstrijden telkens mannetjes hebben met gear? die ze en vertrouwen het merk vertrouwen goed gedoseerd is etc?
Volgens mij is het echt niet heel lastig om als pro bodybuilder te zorgen dat je aan gear kan komen op vakanties etc.

Vaak gaat “familie” of de camera man mee, spreid je kansen 💁

Mijn coach neemt ook altijd zijn gear overal mee naartoe zelfs toen hij naar de olympia ging.

Amerika is misschien nog wel strenger met controleren

Precies dit, alles gaat gewoon mee in de ruimbagage, ook US

Boys
Vraag ik wil cenforce meenemn naar dubai gewoon voor zekerheid met vrouwtje 1 of 2 pillekes ik kan nergens vinden of dat gewoon kan,of het mag,of het te zien is op ronthgen als koffer erdoorheen gaat ens enz wie o wie kan me helpen misschien mensen met ervaring die geweest zijn wil niet in de probs komen

Lol, het gaat om 2 tabletjes !

Zoals ik zei stop je die gewoon in je broekzak. Waar zal TS zijn, na januari 2024. Lange vakantie Dubai ?

🤣

Oppassen hoor, anders ben je Durbai.

Terug
Naar boven