Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt maar volgens mijn bron pas weer sinds een jaar aan het produceren.
Fijne weet ik er ook niet van.
Ik vond ze voor ug wel 1 van de betere wel veel vocht.
Ook nog onderbouwing? In vergelijk tot andere UG, waarom de 1 beter is dan de ander? Ik vind het allemaal zo vaag rondom die Rips, nu ineens weer iedereen positief, maar zonder onderbouwing. Terwijl ik toch wel vaker lees/merk hier en daar dat men toch het vermoeden heeft dat er toch ook iets anders in die Rips zou zitten naast de GH.
Ook nog onderbouwing? In vergelijk tot andere UG, waarom de 1 beter is dan de ander? Ik vind het allemaal zo vaag rondom die Rips, nu ineens weer iedereen positief, maar zonder onderbouwing. Terwijl ik toch wel vaker lees/merk hier en daar dat men toch het vermoeden heeft dat er toch ook iets anders in die Rips zou zitten naast de GH.
Bekende van mij. Bleek omgerekend 7iu in te zitten ipv 10iu. Vrij netjes imoHeeft iemand onlangs nog een serum test van Alley voorbij gekomen? Ben ik benieuwd naar.
Je kan het mengen met hoeveel bac water als je zelf wilt, maar dan dien je het gewoon ff anders uit te rekenenkan 10iu gh gemengd worden met 0,5 ml bac water of moet het echt 1 ml zijn?
Bekende van mij. Bleek omgerekend 7iu in te zitten ipv 10iu. Vrij netjes imo
Ik ga er nog eens achteraan maar kan niks beloven
jongens van morgen 1.5 iu gezet meteen na opstaan. dit is me 1e keer gh merk nog niks klopt dit?
ik zit op de rips btw
weet ik niet kramp in de handen enzo gevoelloos handen
weet ik niet kramp in de handen enzo gevoelloos handen
top ik twijfel of ik hem hele week op 1.5 moet houden of gewoon dagelijks 3 iu moet neme komende3 weken en daarna uppen naar 5iu ..
wat is jullie advies?