AndroidHealthClinic

Ervaringen met HGH.

Klopt maar volgens mijn bron pas weer sinds een jaar aan het produceren.
Fijne weet ik er ook niet van.
Ik vond ze voor ug wel 1 van de betere wel veel vocht.

Klopt maar volgens mijn bron pas weer sinds een jaar aan het produceren.
Fijne weet ik er ook niet van.
Ik vond ze voor ug wel 1 van de betere wel veel vocht.

Kan ik beamen. Vocht moet je in het oog houden met de rips.

Ook nog onderbouwing? In vergelijk tot andere UG, waarom de 1 beter is dan de ander? Ik vind het allemaal zo vaag rondom die Rips, nu ineens weer iedereen positief, maar zonder onderbouwing. Terwijl ik toch wel vaker lees/merk hier en daar dat men toch het vermoeden heeft dat er toch ook iets anders in die Rips zou zitten naast de GH.

Ook nog onderbouwing? In vergelijk tot andere UG, waarom de 1 beter is dan de ander? Ik vind het allemaal zo vaag rondom die Rips, nu ineens weer iedereen positief, maar zonder onderbouwing. Terwijl ik toch wel vaker lees/merk hier en daar dat men toch het vermoeden heeft dat er toch ook iets anders in die Rips zou zitten naast de GH.

Enkel eigen ervaring met rips.

In mijn log heb ik al vermeld dat er idd een kans is dat er nog iets anders inzit dan enkel hgh. Toen ik er mee starte knalde ik effe een paar kilo erop op een paar weken tijd....

Niet gewoon vocht?

Was zeker vocht bij ja maar het was nu niet dat ik een moonface kreeg ofzo. Werd gewoon een pak groter, bruter en alles werd ronder. Zat toen op 3x per week 10 iu. Werd gewoon een zombie op die dosis, kon heel de dag slapen en deed dat soms ook :o

Nu zit ik op 3iu per dag maar slaag soms een dag over en nu gaat alles lekker. Misschien dat ik deze winter nog eens gek doe met de hgh maar dat zien we tegen dan wel.

Heeft iemand onlangs nog een serum test van Alley voorbij gekomen? Ben ik benieuwd naar.

Probeer is een kitje weet zeker dat er iets in zit. Wat er niet in hoort te zitten veel meer tintelingen als op hg voelt ook anders. Maar geloof me groeien doe je er prima op. Als je vocht binnen de perken houd.

kan 10iu gh gemengd worden met 0,5 ml bac water of moet het echt 1 ml zijn?

jongens van morgen 1.5 iu gezet meteen na opstaan. dit is me 1e keer gh merk nog niks klopt dit?

ik zit op de rips btw

weet ik niet kramp in de handen enzo gevoelloos handen

Nee man.

Ik zat op 3iu van rips en merkte niks. Heb nu al paar dagen verhoogd naar 5iu en merk het nu wel. Training gaat ook lekker.

Bijwerkingen: vreemd gevoel in voeten en kuiten. Beetje krampachtig of opgezwollen gevoel. Net of ik hele dag gelopen he.

Dat gaat meestal niet zo snel, zeker niet op zo'n lage dosis. Ik heb wel echt moeten opbouwen en heb week 3 tot week 20 wel last gehad van (voornamelijk) tintelende/slapende armen tijdens het slapen. Nu ervaar ik nagenoeg geen sides meer.

top ik twijfel of ik hem hele week op 1.5 moet houden of gewoon dagelijks 3 iu moet neme komende3 weken en daarna uppen naar 5iu ..

wat is jullie advies?

top ik twijfel of ik hem hele week op 1.5 moet houden of gewoon dagelijks 3 iu moet neme komende3 weken en daarna uppen naar 5iu ..

wat is jullie advies?

Ik was met rips meteen op 3iu begonnen voor 2 weken. Daar ervaarde ik geen bijwerkingen. Bij 5iu dus wel. Vet% is gedaald in de cut en gewicht is zelfde gebleven.

Terug
Naar boven