Pumpie
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 440
Vandaag begin ik na 5 dagen met 2iu
Beide gewoon s'avonds blijven zetten of deze 2 verdelen? Of heeft s' ochtends sowieso de voorkeur?
Human grade?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaag begin ik na 5 dagen met 2iu
Beide gewoon s'avonds blijven zetten of deze 2 verdelen? Of heeft s' ochtends sowieso de voorkeur?
Als dat zo is, waarom prikken we dan onze IGF-1 waardes binnen 3 tot 4 uur op na inject op een nuchtere maag?
ooh jewel hoor. er staat bij doseringen bij kinderen met groeiachterstand 2 miligram oftewel 6 iu per dag. dat komt aardig in buurt van body BODYbuilders.Denk niet dat de bijsluiter over bodybuilding doseringen gaan![]()
ik weet het niet waarom men bepaald om na 4 uur Max te moeten meten. misschien omdat somatropine/hgh halfwaarde tijd van 3,5 uur heeft?Als dat zo is, waarom prikken we dan onze IGF-1 waardes binnen 3 tot 4 uur op na inject op een nuchtere maag?
waarom ben je van rips overgegaan naar alley? en voel je verschil tussen de 2 merken?Ik zet nu Alley ipv RIPS. Bij Alley heb ik gelukkig geen pijnlijke plekken / rode vlekken / onderhuidse bultjes.
Ik zet nu 3,3iu - 3,5iu per dag. Ik merk verder geen bijwerkingen ofzo.
Zou ik op 3,5IU iets moeten merken van bijwerkingen?
waarom ben je van rips overgegaan naar alley? en voel je verschil tussen de 2 merken?
waarom? dat zeg ik net in mijn voorgaande post: van Rips kreeg ik pijnlijke plekken / rode vlekken / onderhuidse bultjes.
Ik merk geen verschil met Alley, ik zet net als met rips 3,5iu per dag.
met rips heb ik een paar dagen 5iu gedaan en toen kreeg ik wel bijwerkingen zoals klemmend gevoel in mijn kuiten en voeten. Net alsof mijn onderbenen opgezwollen waren.
Met Alley heb ik nog geen 5IU geprobeerd tot nu toe
Dat heb ik met rips dus ook pijnlijke injecties ook im gezet maar blijft pijnlijk
Wanneet inject je ? Zelf ook op 5iu en 25mcg t3 (neem ik altijd)ben echt net een zombie man, zit 5 iu per dag en enige wat ik doe is slapen slapen slapen. wat kan ik hier aan doen? t3 toevoegen?
ben echt net een zombie man, zit 5 iu per dag en enige wat ik doe is slapen slapen slapen. wat kan ik hier aan doen? t3 toevoegen?
ik inject altijd rond half 6 en dan eet ik om half 7Wanneet inject je ? Zelf ook op 5iu en 25mcg t3 (neem ik altijd)
Bij mij begint het tegen de avond tegen 19u vroeger kon ik nooit slapen dus ben wel tevreden nu ^^
waarom? dat zeg ik net in mijn voorgaande post: van Rips kreeg ik pijnlijke plekken / rode vlekken / onderhuidse bultjes.
Ik merk geen verschil met Alley, ik zet net als met rips 3,5iu per dag.
met rips heb ik een paar dagen 5iu gedaan en toen kreeg ik wel bijwerkingen zoals klemmend gevoel in mijn kuiten en voeten. Net alsof mijn onderbenen opgezwollen waren.
Met Alley heb ik nog geen 5IU geprobeerd tot nu toe
Wanneer ben je dan meestal Slaperig?ik inject altijd rond half 6 en dan eet ik om half 7
ik heb van de week bloed afgenomen voor de rips, ik post uitslag zodra ik hem binnen krijg per mail. als het laag is ga ik overstappen op genosBen benieuwd straks naar de verschillen en welke je voorkeur heeft. Kan beide aankomen voor same price dus kan me helpen in de keuzen
meestal morgens 1 uur a 2uur na zetten enorm veel slaap, door de middag ook avonden valt mee. ik ben sinds 12 mei begonnen met de rips (1e keer gh).Wanneer ben je dan meestal Slaperig?
IN de namiddag of een hele dag ? En hoelang neem je het al ?
Zit nu een paar dagen op riptropins 5iu ed had 1x gegeten toen ik in de spiegel keek en had een totaal andere look veel voller maar niet echt bloated buik was ook niet opgeblazen ofzo of het nu door de rips komt geen idee ?
gewoon zorgen dat je bezig blijft hahameestal morgens 1 uur a 2uur na zetten enorm veel slaap, door de middag ook avonden valt mee. ik ben sinds 12 mei begonnen met de rips (1e keer gh).
Ben benieuwd straks naar de verschillen en welke je voorkeur heeft. Kan beide aankomen voor same price dus kan me helpen in de keuzen