AndroidHealthClinic

Ervaringen met HGH.

Heb ik ook eens gedaan, ik kon vrij vlot weer op de oude dosis verder. Als je huidige dosis niet +5iu is zou je naar mijn idee met een week weer op het je oude dosering verder kunnen.

Als ik 's ochtends gh zet wil ik ook uitslapen en in bed blijven liggen
Daarom deed ik 's middags en 's avonds 2.5 iu
Begreep ook dat je lichaam niet meer opnam per keer
Alleen als pro's 20 iu per dag zetten begrijp ik dat niet helemaal

jongens een vraagje, niet gemixte gh vials bewaren jullie die in de vriezer of gewoon ergens donker in de kast?

is vriezer ook goed?

Nee, volgens mij expliciet niet in de vriezer dacht ik, maar er is vast iemand die dit kan onderbouwen!

Volgens mij mocht het niet in de vriezer omdat het dan weer stuk vriest

dus altijd in de koelkast ongeacht gemixt of niet

en laten jullie altijd t3 of t4 erbij lopen naast je gh of hoef dit niet perse?

Ik doe het niet.

Ik ben nu 1 weekje bezig met 1 ui. ga over 1 week naar 2ui en daarna voor 6 maanden 2,5 - 3 ui. afhankelijk van hoe ik erop reageer
voor mij is het lekker makkelijk makkelijk om af te meten omdat ik de go quick pennen heb.
Ben een thaiboxer die na jaren uit roulatie weer gaat proberen om op oude niveau heel snel te komen.

Ik merk meteen dat ik anders slaap en me gemoedstoestand anders is ( rustiger). Ik hou rekening mee ik ze zelf zie vliegen :P en dat zo te horen dat het een tijdje duurt voordat je veranderingen voelt.
Ik zou best wel een kuurlog willen houden. maar zouden er mensen geinterreseerd in zijn ?

Edit: ui = iu

Laatst bewerkt:
alleen gh?

Ik ben nu 1 weekje bezig met 1 ui. ga over 1 week naar 2ui en daarna voor 6 maanden 2,5 - 3 ui. afhankelijk van hoe ik erop reageer
voor mij is het lekker makkelijk makkelijk om af te meten omdat ik de go quick pennen heb.
Ben een thaiboxer die na jaren uit roulatie weer gaat proberen om op oude niveau heel snel te komen.

Ik merk meteen dat ik anders slaap en me gemoedstoestand anders is ( rustiger). Ik hou rekening mee ik ze zelf zie vliegen :P en dat zo te horen dat het een tijdje duurt voordat je veranderingen voelt.
Ik zou best wel een kuurlog willen houden. maar zouden er mensen geinterreseerd in zijn ?

Zou wel stinken bij jouw thuis met al die uien..

jongens klopt onderstaande?

1 uur voor en 1 uur na gh injectie mag er niet gegeten worden?

Nee heb ik niet bro, maar ik vind het een kleine moeite om het te doen :)

wrm geen carbs dan? is toch geen insuline?

Terug
Naar boven