Fitness Seller

ervaringen met Methyl tren??

Status
Niet open voor verdere reacties.
parabolan tabletten die op de markt zijn bevatten geen methyltrienolone maar trenbolone acetate..

nee helaas niet,je krijgt een lichte zwelling er voor terug:D
echt t*ring spul, en bijt bij het zetten..niet fijn

Tot nu toe heb ik 1 keer IM in mn tricep gezet en vanochtend subQ in mijn buik en beide shots deden en doen nog steeds geen pijn :D

Dan heb je zeer waarschijnlijk Ethyl. NOOITvan te voren die spuitjes aanmaken,anders losssssssst het plastik op

toen had je spuitjes van een meter lang hahahahaha,of een plasje.

en nu een ABCES VAN EEN METERRRRRRRRRR

nou kerel in Ethyl bloeit en groeit nooit meer wat. Ooit eens gezien wat een schade dat aan rubber en kunstof dat geeft......daar kan gewoon nix in leven hehehehehe

Is gewoon hetzelfe kerel,kan je drinken en injecteren. Ik zou never dat spul drinken...als je weet hoe BA op je fikken brand,,,...wil je niet in je slokdarm...Van Ethyl dan helemaal niet te spreken. Je kan ze dus slikken en zetten.

hehehehhehe ja dat ga je wel krijgen bro

---------- Toegevoegd om 15:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:20 ----------

maagzuur/extreeeeeeeeem

meer zweten (dan bij 400/600mg tren e)

slecht slapen 10 xper nacht wakker met tintelende handen/schouders
(had ik met tren e geen last van)

dat je gauw over je top gaat/in de negatieve zin(je gaat dat als je MT gebruikt vast wel mee maken.(ik heb me toen echt moeten inhouden,anders had ik wat afgescheurtof iets dergelijks)

verder weinig ff mijn bloed afwachten.....;)

ff nog 2 vraagjes, slikte jij die zooi in dat je er maagzuur van kreeg?

en wat bedoel je met over je top gaan? in de zin van zo sterk worden dat je te ver gaat met de gewichten?

ff nog 2 vraagjes, slikte jij die zooi in dat je er maagzuur van kreeg?

en wat bedoel je met over je top gaan? in de zin van zo sterk worden dat je te ver gaat met de gewichten?

nee zette het ED subcutaan...

ja over de top is inderdaad datje jezelf geen grens geeft,wat kan leiden tot overdaad en uiteindelijk blessures

nee zette het ED subcutaan...

ja over de top is inderdaad datje jezelf geen grens geeft,wat kan leiden tot overdaad en uiteindelijk blessures

hmm niet te gek doen dus...
Ik neem het nu al 5 dagen, ik hoop dat ik vrijdag weer op mijn oude bench zit dan :P

zou hem echt gaan verhogen kerel. toegepaste dosis is 1-2mg,geen 0,6mg. Dan zit je overal net als bij de dnp op de zeer voorzichtige kant.....

zou hem echt gaan verhogen kerel. toegepaste dosis is 1-2mg,geen 0,6mg. Dan zit je overal net als bij de dnp op de zeer voorzichtige kant.....

Met DNP zat ik op 400mg, dat was toch wel een aardige dosering gezien ik de crystal versie had?

Ik zit trouwens sinds donderdag ook op iets meer dan een gram aan lange esters dus zie dit meer als een soort kickstartje en dan kan ik meteen effe kijken wat het doet op een lage dosering en hoe erg het je leverwaardes verdoet.

Laatst bewerkt:
normaal gebruik voor bijv middelen zoals DNP is 10-14 dagen op 400-600mg.

Zonde als je niet de volle mep uit de tren haalt imo.
Want merk je wel resultaat bij die dosering?

normaal gebruik voor bijv middelen zoals DNP is 10-14 dagen op 400-600mg.

Zonde als je niet de volle mep uit de tren haalt imo.
Want merk je wel resultaat bij die dosering?

Ja, ik ben heb het totaal 9 dagen gedaan. De eerste 3 dagen zat ik op 200mg en de dagen daarna op 400mg. Buikomtrek is iets van 4cm afgenomen dus wel leuk resultaat.
Volgende keer doe ik een week op 600mg, maar dan neem ik ook lekker een week vrij van trainen aangezien het dan toch nergens meer op slaat.

edit: oh haha, je bedoelt de methyltren. Ik heb geen idee man, ik ben veel kracht en een beetje massa verloren van de afgelopen cut en dat ben ik nu nog aan het terug winnen.
Ik heb juist het idee dat het zonde is van mijn kuur als ik nu die MT dik doseer en dat ik dat dan beter ergens tegen het einde nog eens kan doen..... wat jij??

Laatst bewerkt:
je zou het als kickstart gebruiken toch....kick is kick

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven