Ja paratabs is orale tren........maar is gewon methyltren,heeft nix met para te maken.
ja ....je kan er behoorlijk PARA vanworden

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja paratabs is orale tren........maar is gewon methyltren,heeft nix met para te maken.

parabolan tabletten die op de markt zijn bevatten geen methyltrienolone maar trenbolone acetate..
nee helaas niet,je krijgt een lichte zwelling er voor terug
echt t*ring spul, en bijt bij het zetten..niet fijn

Dan heb je zeer waarschijnlijk Ethyl. NOOITvan te voren die spuitjes aanmaken,anders losssssssst het plastik op
toen had je spuitjes van een meter lang hahahahaha,of een plasje.

hehehehhehe ja dat ga je wel krijgen bro
---------- Toegevoegd om 15:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:20 ----------
maagzuur/extreeeeeeeeem
meer zweten (dan bij 400/600mg tren e)
slecht slapen 10 xper nacht wakker met tintelende handen/schouders
(had ik met tren e geen last van)
dat je gauw over je top gaat/in de negatieve zin(je gaat dat als je MT gebruikt vast wel mee maken.(ik heb me toen echt moeten inhouden,anders had ik wat afgescheurtof iets dergelijks)
verder weinig ff mijn bloed afwachten.....![]()
ff nog 2 vraagjes, slikte jij die zooi in dat je er maagzuur van kreeg?
en wat bedoel je met over je top gaan? in de zin van zo sterk worden dat je te ver gaat met de gewichten?
nee zette het ED subcutaan...
ja over de top is inderdaad datje jezelf geen grens geeft,wat kan leiden tot overdaad en uiteindelijk blessures

zou hem echt gaan verhogen kerel. toegepaste dosis is 1-2mg,geen 0,6mg. Dan zit je overal net als bij de dnp op de zeer voorzichtige kant.....
normaal gebruik voor bijv middelen zoals DNP is 10-14 dagen op 400-600mg.
Zonde als je niet de volle mep uit de tren haalt imo.
Want merk je wel resultaat bij die dosering?