AndroidHealthClinic

ervaringen/reacties sinds je traint

spongebob123

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m83
Massa
71kg
hoe vinden jullie dat je verandert bent sinds je traint(niet je fysiek) en wat zijn jullie positieve/negatieve ervaringen of reacties die jullie hebben meegemaakt sinds jullie trainen? Krijgen jullie bv meer aandacht van chicks of juist niet enz??? Het leek me eens leuk om dat eens te delen.

Niemand herkend me meer

saai ben geworden

" eet je pizza mee? "
" gaan we naar de mac, iedereen zegt ja behalve ik " :D

vind het gewoon meevallen dit is mijn leven, k ben verslaafd aan het sport dat zij het maar moeten accepteren

Dat ik teveel train.
Of laatst een grappige goeie sarcastische opmerking die ik wel kon waarderen,
schouderklop en zo jij komt nooit in de sportschool :p
Eh dat ik en beetje doorsla, (wat niet zo is, maar voor mensen die niks doen sla je al snel door)
En idd: Jezus kunnen toch wel ff langs de mac (om 12 uur 'snachts) eh NEE.
Al eet ik het wel soms hoor :D

En ik train al vanaf me 17e maar op 1 of andere manier laatste jaren wel fanatieker,
Leeftijd he moet bijhouden. :D

Ga nu ff met Stunna mee: Ik ben een beest

• Topic Starter Topic Starter
oke dom van me dat ik mijn eigen ervaringen niet zei...
Ik krijg vooral reacties van jongens of mannen die iets zeggen van wow je bent breed (geworden) of sommige zijn wat voorzichtiger als ze me bijvoorbeeld aanstoten :P en gaan keihard slijmen. Als ik uit ga komen vaker chicks naar me toe om te voelen, laatst kwamen er twee naar me toe die ineens aan mn borst, buik en kont gingen voelen??(random). Verder krijg ik wel eens van die achterlijke facepalm opmerkingen van een of andere skinny gast die zegt dat ik niet te breed moet worden want anders wordt het lelijk en vinden vrouwen het ook lelijk. Mja, fuk dat ze moesten eens weten hoeveel moeite ik doe!

oke dom van me dat ik mijn eigen ervaringen niet zei... Ik krijg vooral reacties van jongens of mannen die iets zeggen van wow je bent breed (geworden) of sommige zijn wat voorzichtiger als ze me bijvoorbeeld aanstoten :P en gaan keihard slijmen. Als ik uit ga komen vaker chicks naar me toe om te voelen, laatst kwamen er twee naar me toe die ineens aan mn borst, buik en kont gingen voelen??(random). Verder krijg ik wel eens van die achterlijke facepalm opmerkingen van een of andere skinny gast die zegt dat ik niet te breed moet worden want anders wordt het lelijk en vinden vrouwen het ook lelijk. Mja, fuk dat ze moesten eens weten hoeveel moeite ik doe!

PUA report?

Stom maar krijg niet echt goed beeld bij je stats, zeker omdat je lengte niet mega verschilt met de mijne.
Gewicht wel en 16% mag van de zomer wel minder, maar is best nu

Stats: M 18j 1m83 71kg -

ja he

lekker kort en bondig

to the point noemen ze dat toch

Stom maar krijg niet echt goed beeld bij je stats, zeker omdat je lengte niet mega verschilt met de mijne.
Gewicht wel en 16% mag van de zomer wel minder, maar is best nu

stats niet bijgewerkt, maar t gaat in dit topic niet om mij maar jullie ervaringen? Dus snap niet waarom je een goed beeld van mij probeert te krijgen? just sayin

---------- Toegevoegd om 23:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:11 ----------

goed dat je kunt lezen

stats niet bijgewerkt, maar t gaat in dit topic niet om mij maar jullie ervaringen? Dus snap niet waarom je een goed beeld van mij probeert te krijgen? just sayin

---------- Toegevoegd om 23:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:11 ----------

goed dat je kunt lezen

Hij is een lastig persoon, niets van aantrekken. Tegen mij zal hij zo ook wel STATS??!! gaan roepen :o

Ikzelf heb niet echt negatieve ervaringen ervan gehad. Wel af en toe gehoord dat ik te breed werd, maar dat was door een ecto die zelf niet zo breed was. Af en toe een discussie over voeding en zo, in het begin maakte ik me hier druk om, nu ook niet meer.
Verder mentaal er goed op vooruit gegaan, veel geleerd, veel ervaringen opgedaan. Positieve ervaringen zijn ook wel opmerkingen in de sportschool dat het leuk is dat ik zwaar train en goed bezig ben, blijft toch wel een beetje motiverend.

Hij is een lastig persoon, niets van aantrekken. Tegen mij zal hij zo ook wel STATS??!! gaan roepen :o

Ikzelf heb niet echt negatieve ervaringen ervan gehad. Wel af en toe gehoord dat ik te breed werd, maar dat was door een ecto die zelf niet zo breed was. Af en toe een discussie over voeding en zo, in het begin maakte ik me hier druk om, nu ook niet meer.
Verder mentaal er goed op vooruit gegaan, veel geleerd, veel ervaringen opgedaan. Positieve ervaringen zijn ook wel opmerkingen in de sportschool dat het leuk is dat ik zwaar train en goed bezig ben, blijft toch wel een beetje motiverend.

Ik snap je opmerking, in verleden, vriendelijk je ermee lopen pesten.excuus.
Maar was een serieuze vraag. Just currious qua vergelijking.
En tja sorry maar een log zonder stats en dus progressie snap ik niet zo.
Lekker boeiend of je de ene dag 60 kg squat en latere training 60,5

En ik ben niet lastig, sarcasme is me ding, en sarcasme inaseren gaat me ook goed af ;)

En ik ben niet lastig, sarcasme is me ding, en sarcasme inaseren gaat me ook goed af ;)

Je stelde geen vraag, dat was het stomme eraan :)
Bedoelde je overigens mijn BW en lichaamslengte stats of mn 1RM stats?

Ik dacht idd dat je het sarcastisch bedoelde, maar goed ik weeg nu 82kg en ga binnenkort cutten. Ik weet zelf natuurlijk ook dat ik geen beest ben want zelf weet ik wel beter. Maar (in mijn omgeving) zijn er amper jongens van mijn leeftijd die er zo als ik uitzien, daardoor valt het meer op niet omdat mijn stats zo geweldig zijn en ik super shredded ben. Maar ik ben in ieder geval geen ecto met wat "abs" die denkt dat hij ripped is zoals wel veel van mijn leeftijd.

Ik dacht idd dat je het sarcastisch bedoelde, maar goed ik weeg nu 82kg en ga binnenkort cutten. Ik weet zelf natuurlijk ook dat ik geen beest ben want zelf weet ik wel beter. Maar (in mijn omgeving) zijn er amper jongens van mijn leeftijd die er zo als ik uitzien, daardoor valt het meer op niet omdat mijn stats zo geweldig zijn en ik super shredded ben. Maar ik ben in ieder geval geen ecto met wat "abs" die denkt dat hij ripped is zoals wel veel van mijn leeftijd.

Ok duidelijker, voor mij teminste en dus doe je wel blijkbaar serious je best.
Maar wat je ook doet, en wat men ook zegt, doe war jij je lekker bij volet.

Je BW lengte VP.En hoe dat was voor je zo intensief aan de gang ging
Stomme vragen bestaan niet ;)
Toch zie ik niet in wat jij daarmee moet. Als ik aangeef dat ik een goede, zware training had, of juist een lichte training of dat ik een pr had of niet, dan maakt het echt niks uit voor jou (of anderen) of dit wel of niet ''sterk'' is voor mijn gewicht en lengte. Het is mijn log voor mijn progressie bij te houden en eventueel motiverende reacties of tips te krijgen.
Eerlijk gezegd weet ik niet hoeveel het was toen ik intensief aan de slag ging.

Nu weer on topic, wat ik eerder al een keer zei, als je er meer over wilt weten of zeggen dan pm je me maar, anders vervuilen we gewoon de topics..

Terug
Naar boven