XXL Nutrition

ervaringen/reacties sinds je traint

Toch zie ik niet in wat jij daarmee moet. Als ik aangeef dat ik een goede, zware training had, of juist een lichte training of dat ik een pr had of niet, dan maakt het echt niks uit voor jou (of anderen) of dit wel of niet ''sterk'' is voor mijn gewicht en lengte. Het is mijn log voor mijn progressie bij te houden en eventueel motiverende reacties of tips te krijgen.
Eerlijk gezegd weet ik niet hoeveel het was toen ik intensief aan de slag ging.

Nu weer on topic, wat ik eerder al een keer zei, als je er meer over wilt weten of zeggen dan pm je me maar, anders vervuilen we gewoon de topics..

Tpoics vervuilen, komop.....zeg.
Hell we gaan deze discussie niet meer aan, jij heb het naar je zin zo.
Ik was ivm je log gewoon je benieuwd naar progressie qua gains.
Succes,

Ben nog maar net begonnen dus alleen ikzelf merk kleine dingen :p

Meeste mafst commentaar was.

Jij heb van de sportschool wel een nek gekregen.

Zie maar weer eens in dat shrugs heel goed zijn.

Eerste twee jaar vonden de meeste mensen die ik ken wel een mooie transformatie.
Nu beginnen de meeste toch te zeggen dat het wat té is.

Voor de rest weet iedereen wel dat ik amper mee pizza/kebab/frieten/... mee zal eten. Maar heb er wel door leren koken en daar ook wel een leuke hobby in gevonden.
Dus dan kook ik iets voor mijn vrienden ipv uit te eten, vinden ze ook wel fijn :)

"Wanneer ga je stoppen met bijkomen"

Seg nu is het er toch wel echt over aan het gaan hé...vind je zelf niet... EUH NEE ben net terug begonnen! haha

Afgelopen week, je bent echt gegroeid man.... Wel positief om te horen, en maten van mij, je bent niet gespierd bla bla. Dat is dan wel weer wat minder voor je motivatie (wat ik nu ff niet heb pff).

Jij gebruik zeker anabolen

:s

Hoe ik met zulke armen een bicep curl zo kon verkrachten, zei de ecto tegen me.
Kon het wel waarderen, hij, eam erop terug, toen ie even mee mocht draaien.

@stefan11

Proof them wrong! de beste motivatie, je kan nog genoeg groeien met jouw stats. over een tijdje piepen ze wel anders

Zelf ben ik nu een klein tijdje bezig met goed eten enzo. Veel mensen zeggen dat ze wel verandering zien en dat het nu een beetje doorslaat met eten etc. Naar mijn mening ben ik pas net begonnen en zal ik ook nog lang doorgaan totdat ik voor mezelf 'breed' genoeg ben. Leuke post trouwens!

Zelfverzekerder, socialer, vrolijker, meer plezier en genot van het leven, meer lef, standvastiger.

Ja je krijgt meer aandacht van chicks.

---------- Toegevoegd om 13:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:20 ----------

Afgelopen week, je bent echt gegroeid man.... Wel positief om te horen, en maten van mij, je bent niet gespierd bla bla. Dat is dan wel weer wat minder voor je motivatie (wat ik nu ff niet heb pff).

Zoek maar andere maten dan. Jelly f**gots zijn het.

"Wanneer ben je nu eens klaar"?

:rolleyes:

Uhh never:)

Mensen vragen me vaak waarom ik zoveel train (5-6x per week) ja waarom niet? :D Wat doe je anders zeg ik dan, tv kijken op de bank?

Vroeger werd ik gepest op school + Ze zagen me nauwelijks staan.

Nu kom ik diezelfde pesters van toen af en toe eens tegen in de gym.

Nu praten ze opeens wel tegen me ;-)

Zou ze keihard neggen en outliften.

"Mag ik eens voelen?"

:$

Vooral die opmerkingen als je een snack pakt op een feestje.. "Dat is niet goed voor jou. mag je dat wel hebben?".. Om gek van te worden.

bulk: Je wordt weer een beetje te dik hé
cut: Je wordt wel een beetje mager hé?

allerdomste vind ik nog als ik bijvoorbeeld een doner eet ofzo "Je sport toch? waarom eet je dat dan?"

Domme mensen ik eet die shit omdat ik het verbrand! Oh ik heb een Doner gegeten nu moet ik maar stoppen met sporten.(smh)

Ik heb neurotisch eetgedrag :') *zei de jongen van +/- 150 kilo tegen mij.

Terug
Naar boven