AndroidHealthClinic

ervaringen/reacties sinds je traint

Ik antwoord altijd ; ja je mag voelen als ik ook mag voelen.... en die dames kijken eerst eens rond en stemmen nog toe ook als het vriendje of ons madame er niet bij is.... :eek: :roflol:

MAAAAR ze vinden het niet mooi hoor....

tijd terug ging een random chick hand onder me shirt doen en voelen aan me "abs" en probeerde me te zoenen (wat ik later pas door had maar dacht dat ze wat zei dus me oor naar der mond gedaan:( )

moet ze nu niet meer doen met die pens van me :p

Verschillend, sommige vinden me saai omdat ik bijna niet drink en geen fast food eet, ik krijg ook te horen dat mensen zich geintimideerd voelen zelfs (kan het niet plaatsen)en in de sportschool mensen die staan te staren (irritant wel)

Je wordt er vooral heel saai van inderdaad. Collega's die je veroordelen omdat je geen taart neemt bij traktaties en nooit blijft hangen op de borrel omdat je naar de gym gaat. Verder heb ik wel mn vriendin mee gekregen mbt voeding en is ze nu zelfs flink aan het squatten :D

Je wordt er vooral heel saai van inderdaad. Collega's die je veroordelen omdat je geen taart neemt bij traktaties en nooit blijft hangen op de borrel omdat je naar de gym gaat. Verder heb ik wel mn vriendin mee gekregen mbt voeding en is ze nu zelfs flink aan het squatten :D

Die moet je houden! ;) Ik denk dat het gemakkelijk is als je vriendin een zelfde levensstijl handteer je jou manier van leven/eten begrijpt.

Krijg meestal wel positieve reacties. Spreek vaak met andere bodybuilders in de uitgaansgelegenheid in het dorp en die zien me met de week groeien. Hier raak ik natuurlijk extra gemotiveerd door.
Helaas zijn er ook mensen die het niet begrijpen en die mijn levensstijl direct afkraken. Ik was vorig weekend op een feestje waar ik besloten had geen druppel alcohol te drinken, ondanks ik niet saaier ben zonder drank, kreeg ik veel negatieve reacties en "grappige" opmerkingen naar mn hoofd. Ik moet eigenlijk zeggen dat ik me daardoor stiekem een beetje goed voelt, omdat het me onderscheidt van de rest. Dit geeft mij nog meer motivatie om er straks in de zomer weer shredded bij te lopen terwijl 1/2 er bij loopt als een papz*k.

Positieve reacties, jaloerse reacties, misgunnende reacties in alle maten en soorten. Uiteindelijk geef je er geen ruk meer om. Zeker betreft mijn eetstyle kunnen mensen nog heel vaak jaloers reageren en dan maar vragen van: "ach man neem een koekje" en nog zat van zulke voorbeelden. Heerlijk om hun bod af te wijzen en je eigen gerecht te pakken en voor hun op te eten. Keep Eating Your Cookies >:)

@joeyv Is inderdaad top! Je motiveert elkaar ook om je doelen te behalen. Gelukkig gaat ze wel naar een andere gym, dat is ook wel zo prettig als je daar een beetje alpha loopt te doen haha

Enige dat ik te horen krijg is waarom ik zo vaak sport, maar die mensen begrijpen het begrip consistentie dan ook niet. En me vader die constant zeurt; ''is wel genoeg zo toch?''.
Krijg ook altijd eten naar me geschoven als maten/familie het niet op krijgen, altijd handig :)

In tegenstelling tot de rest van dit topic (met uitzonderingen daar) eet ik gewoon wat ik wil, ga al helemaal niet moeilijk doen over taart of mekkie, kom nou zeg.
Beetje op calorietjes en eiwitten letten en 1000 kcal per dag over om in te vullen zoals ik wil, gain prima.

Alsof het iemand ook maar iets kan boeien dat ik fitness :roflol:

Echt wat een topics komen er voorbij.....

Terug
Naar boven