AndroidHealthClinic

eten klaarmaken voor 3 dagen

minifocus

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
77kg
hoi builders

heb hier nu al veel gelezen over voeding bewaren en hoelang je het kan bewaren dus ik zou elke zondag koken voor 3 dagen op men werk (pasta,kip,ei en groenten) maar zit nu met de vraag als je alles bereid hebt en het is afgekoeld mag ik dan alles beginnen verdelen in men vershouddozen. of is het beter om alles apart te houden en de dag zelf beginnen mengen wat je meeneemt naar je werk (weet niet hoe dingen te samen bewaard word) of het rare dingen gaat doen met de smaak ;p

dank bij voorbaat

Je kunt het gewoon mengen, maar zelf houd ik alles apart en meng ik het pas als ik het opwarm.

Maar voordat je de deksel erop doet, adviseer ik je om het eerst volledig te laten afkoelen. Sowieso voordat je het in de koelkast zet.

• Topic Starter Topic Starter
het is koud te doen op et werk kan ik niets opwarmen maar mercie voor et antwoord dat ik het kan mengen op voorhand

Vooral met kip moet je oppassen dat je hem niet afdekt zoals hier boven beschreven.

• Topic Starter Topic Starter
?

Ik gooi werkelijk alles altijd warm in bakjes en dan meteen de koelkast in wel gescheiden producten en tis altijd goed op te eten en blijft zo zelfs langer goed volgens mij

is echt dom, echt ongezond warm in de frigo

Terug
Naar boven