Sjeuf
Cool Novice
- Waardering
- 21
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 13%
Ik merk de laatste tijd heel erg dat het zelf klaarmaken van eten om mee te nemen zo tijdrovend is, (dit geldt natuurlijk ook voor het eten dat je klaarmaakt als avondeten maar dat terzijde). Meestal maak ik iets van pasta/rijst/aardappelen met vlees en groente en neem dit dan mee als ik ga studeren. Maar ik merk dat hier stiekem heel veel tijd in gaat zitten. Wat ik vaak doe is 2 of meer porties maken en deze dan in de koelkast bewaren voor de andere dag/voor het avondeten. het nadeel hiervan is dat je dan vrij vaak hetzelfde eet.
Ik zit nu in de cut en dan trek ik het niet als ik geen fatsoenlijk, vullend, voedsel tot me kan nemen.
Ik heb er over gedacht om nog grotere porties te maken en deze dan in te vriezen, nadeel is dat maar een kleine vriezer heb dus dat dit lastig wordt en dat het eten dan nog eentoniger wordt.
Nu vroeg ik me af hoe jullie dit doen?
Ik zit nu in de cut en dan trek ik het niet als ik geen fatsoenlijk, vullend, voedsel tot me kan nemen.
Ik heb er over gedacht om nog grotere porties te maken en deze dan in te vriezen, nadeel is dat maar een kleine vriezer heb dus dat dit lastig wordt en dat het eten dan nog eentoniger wordt.
Nu vroeg ik me af hoe jullie dit doen?

. Damn wat zijn die dingen chill, kun je zo'n beetje alles in gooien.

Ik koop gewoon 3 kilo, snijd alles en doe het in zakken van 100g. Maand voorraadje kip
Vieze koude kip, met van die vieze witte sliertjes er aan en af en toe nog een beetje bloed. ieeeeeeeeeeeeuw. Als ik het doe is het zo klaar, maar als ik er aan denk /nothankyou