AndroidHealthClinic

Eten meenemen

Hoeveel € krijgen jullie om in het topic reclame te maken voor muscle meat?

Gewoon 20min eerder opstaan in de morgen. Doe je water van tevoren in de waterkoker of koop van die bakjes rijst wat je 1 min de magnetron in dauwd:)

• Topic Starter Topic Starter
Gewoon 20min eerder opstaan in de morgen. Doe je water van tevoren in de waterkoker of koop van die bakjes rijst wat je 1 min de magnetron in dauwd:)
Dat laatste is nog helemaal niet zo'n slecht idee, nooit aan gedacht eigenlijk om die rijst te halen. Zal wel wat meer kosten helaas.

Dat deed ik eerst ook, maar 2 porties van die rijst zijn net zo duur als een kilozak. Ik heb de magnetronbakjes van de AH en kook eens in de 2 weken porties die ik invries. Kan je dan ook in 2 minuten magnetronnen opwarmen. Ik gebruik de kleinste ronde variant van deze:
1117854.gif

Dat laatste is nog helemaal niet zo'n slecht idee, nooit aan gedacht eigenlijk om die rijst te halen. Zal wel wat meer kosten helaas.
Zijn wel redelijk prijzig ja:( Of kook je gewoon een grote bak op bijv de zondag en verdeel ze in bakjes voor de rest v.d. week, doe je de rest in de morgen want als je kip moet graan foodpreppen wordt het net rubber

Terug
Naar boven