- Waardering
- 3.632
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 17%
Neen enkel 40+Nee veel jonger dan dat dus niet in jouw range. Sowieso dit is geen dating - app
maar ik zou als homo wat dimmen als ik u was.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Neen enkel 40+Nee veel jonger dan dat dus niet in jouw range. Sowieso dit is geen dating - app
Want? Dan paal je mij?Neen enkel 40+
maar ik zou als homo wat dimmen als ik u was.
Dat zult u wel zien..
Ik stel voor dat we 'm bannen.Lekker niveau weer, dat is na 5 minuten online alweer genoeg Dbb geweest voor mij.
45 min stairmaster is wel leuk
Ja doe ik wel mee !
Allemaal bakje droge rijst met kip en uiteraard sperziebonen🫛 havermout als dessert👌🏼🤣Kunnen ook bij jou eten dan hoor, geen probleem.
#simplife 🙋♂️
Is 220 gram ongekookte pasta ook goed als lunch? 🫵🏻Allemaal bakje droge rijst met kip en uiteraard sperziebonen🫛 havermout als dessert👌🏼🤣
Zou het wel eerst koken.Is 220 gram ongekookte pasta ook goed als lunch? 🫵🏻
Wat gaat u dan eten als u ooit in de gevangenis komt te zitten ?Ik kan buiten de deur geen moer eten man met al mijn intoleranties🤣
Jahoor heb 3 soorten voor je zelfs van mn stash voor als er mensen zonder intoleranties komen eten👌🏼Is 220 gram ongekookte pasta ook goed als lunch? 🫵🏻
Sperziebonen. En anders mn cellieWat gaat u dan eten als u ooit in de gevangenis komt te zitten ?
Oké deal 💪🏻Jahoor heb 3 soorten voor je zelfs van mn stash voor als er mensen zonder intoleranties komen eten👌🏼
Sperziebonen. En anders mn cellie
Vond het al raar dat iedereen hier elke dag zei droge rijst en pasta te eten.
Dit verklaart een hoop.Vond het al raar dat iedereen hier elke dag zei droge rijst en pasta te eten.
Ik noem (gekookte) rijst zonder iets van saus er overheen droge rijst😂 anders noem ik het ongekookte of gekookte rijst🤷🏼♀️
Nou verpest je mijn grapje. 😢Ik noem (gekookte) rijst zonder iets van saus er overheen droge rijst😂 anders noem ik het ongekookte of gekookte rijst🤷🏼♀️
Ow sorry😝
Wanneer gaan wij uit eten?
Ik weet niet wanneer jij uit eten gaat maar ik in elk geval niet😂👍🏼