MuscleMeat

Europe`s Powerlog

Europe

Dutch Bodybuilder
Waardering
5
na veel te hebben gelezen in andere powerlogs dacht ik dat het wel handig zou zijn als ik er ook maar eentje zou maken, zodat ik me eigen krachtprogressies bij kan houden.

Ik ben in november 2005 begonnen met fitness omdat ik iets gespierder wou worden voor kickboxen wat ik samen wou doen met Kyubiz. Maar na 1 jaar dacht ik alleen nog maar aan fitness en wou ik iets harder en intensiever gaan trainen. Ik wou wel zeggen bodybuilding maar dat is niet zo omdat ik voeding nog niet helemaal op een rijtje heb zitten. Toen ik begon met fitness was ik een dun ventje ----> 69 kg met 11% BF maar toen ik eenmaal begon zag ik dat mijn spieren sneller groeiden dan dat van anderen ik denk door heel veel motivatie.

Nu train ik niet specefiek voor kracht, maar ik hou wel van 1rm`s

nu even me persoonlijke stats maar dan

Leeftijd: 18 jaar ik ben net 6 dagen 18
Lengte: 1.75 cm
Gewicht: 83 kg
Bodyvet: 13%

Kracht stats

Deadlift: 190 KG 1x ben bezig met de 200KG maar die is verdomde zwaar
Squats: 150 KG 1x gewoon op de losse stang, geen smith machine ofzo
Full Squats: Nog nooit op mijn max gedaan maar wel 100kg 8x
Bench : 130 KG 1x 100KG kan ik setje dat is dus bij mij 10x

Squats doe ik nog maar 3 a 4 maandjes dus ik weet zeker dat daar nog wel progressien in komt te zitten.

Ik weet dat maxen op mijn leeftijd erg onverstandig is, maar daar is het nu al te laat voor :D.

Heeft iemand mischien tips voor mij hoe ik me Deadlift en mijn bench omhoog kan schroeven.

Voor nu mijn log, Heeft iemand tips of denkt iemand dat ik nog wat vergeten ben zeg het dan even.

GReetz, Europe ;)

Sterk voor je leeftijd.

• Topic Starter Topic Starter
Dank u :thumbs:

Wat voor schema doe je man?

ik doe nu een splitschema van 3x in de week met op Dinsdag: Borst, Schouders, en de abs, Op Donderdag doe ik benen en armen & abs en op Zondag Doe ik Rug nek en abs

Maar eerst trainde ik altijd 4 dagen in de week en deed ik de schouders appart

Ik deed toen
Di borst, triceps
Do Rug, Biceps
Vrij, Schouders
Zo, Benen

Maarjah i.v.m tijdgebrek werd ik gedwongen om 3dagen in de week te doen

Sterke gozer zeker gezien je leeftijd, succes!

beest;)

Waha Dank jullie wel :thumbs: Heb nu weer wat meer motivatie voor vandaag :D

persoonlijk vind ik dat de squat en de bench nog wel wat hoger mag ;)

Greetz, Europe

nog maar net aant squatten en ****ing 150kg

hoe diep?

Wahaha nee tuurlijk niet, 190 is ook superzwaar alleen 200 is toch net een paar treetjes te hoog. ;)

Maarjah we zullen in de toekomst zien:D

GReetz Europe

goed eten en lekker zwaar blijven trainen!

goede stats kerel
;)

Week 14

Dinsdag 27-03-2007; na een zware rugtraining wouden we even bankdrukken ff om te checken wat we er die dag van bakten, tog wel 120 kilo 2 x

Donderdag 29-03-2007 keihard benen trainen, nieuw persoonlijk record 160 kilo 3x gesquat

Prachtweek voor mij :D

Greetz europe;)

26 april 2007
getraind: Benen
2* 180 kameraad van mij (kyubiz) 200 2x

Wahaha nee tuurlijk niet, 190 is ook superzwaar alleen 200 is toch net een paar treetjes te hoog. ;)

Maarjah we zullen in de toekomst zien:D

GReetz Europe

WHOOT:D 12 juni 2007 Deadlift 200 KG :D:D
De 200 kg ging nog best makkelijk maar ik ging niet hoger om een mogelijke blessure te voorkomen. Ik had een paar weken 5x5 gedaan en op een gegeven moment kon ik 180 5x Toen 3 weken niet gedeadlift en gisteren weer ff geprobeerd en BAAM 200 kg met nog energie over :D

Greetz Europe

WHOOT:D 12 juni 2007 Deadlift 200 KG :D:D
De 200 kg ging nog best makkelijk maar ik ging niet hoger om een mogelijke blessure te voorkomen. Ik had een paar weken 5x5 gedaan en op een gegeven moment kon ik 180 5x Toen 3 weken niet gedeadlift en gisteren weer ff geprobeerd en BAAM 200 kg met nog energie over :D

Greetz Europe

Netjes hoor;) gefeliciteerd :thumb:

Ik ben al blij als ik in een maand 5 kilo op mijn barbell erbij kan doen:P

Terug
Naar boven