Europe
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 5
na veel te hebben gelezen in andere powerlogs dacht ik dat het wel handig zou zijn als ik er ook maar eentje zou maken, zodat ik me eigen krachtprogressies bij kan houden.
Ik ben in november 2005 begonnen met fitness omdat ik iets gespierder wou worden voor kickboxen wat ik samen wou doen met Kyubiz. Maar na 1 jaar dacht ik alleen nog maar aan fitness en wou ik iets harder en intensiever gaan trainen. Ik wou wel zeggen bodybuilding maar dat is niet zo omdat ik voeding nog niet helemaal op een rijtje heb zitten. Toen ik begon met fitness was ik een dun ventje ----> 69 kg met 11% BF maar toen ik eenmaal begon zag ik dat mijn spieren sneller groeiden dan dat van anderen ik denk door heel veel motivatie.
Nu train ik niet specefiek voor kracht, maar ik hou wel van 1rm`s
nu even me persoonlijke stats maar dan
Leeftijd: 18 jaar ik ben net 6 dagen 18
Lengte: 1.75 cm
Gewicht: 83 kg
Bodyvet: 13%
Kracht stats
Deadlift: 190 KG 1x ben bezig met de 200KG maar die is verdomde zwaar
Squats: 150 KG 1x gewoon op de losse stang, geen smith machine ofzo
Full Squats: Nog nooit op mijn max gedaan maar wel 100kg 8x
Bench : 130 KG 1x 100KG kan ik setje dat is dus bij mij 10x
Squats doe ik nog maar 3 a 4 maandjes dus ik weet zeker dat daar nog wel progressien in komt te zitten.
Ik weet dat maxen op mijn leeftijd erg onverstandig is, maar daar is het nu al te laat voor
.
Heeft iemand mischien tips voor mij hoe ik me Deadlift en mijn bench omhoog kan schroeven.
Voor nu mijn log, Heeft iemand tips of denkt iemand dat ik nog wat vergeten ben zeg het dan even.
GReetz, Europe
Ik ben in november 2005 begonnen met fitness omdat ik iets gespierder wou worden voor kickboxen wat ik samen wou doen met Kyubiz. Maar na 1 jaar dacht ik alleen nog maar aan fitness en wou ik iets harder en intensiever gaan trainen. Ik wou wel zeggen bodybuilding maar dat is niet zo omdat ik voeding nog niet helemaal op een rijtje heb zitten. Toen ik begon met fitness was ik een dun ventje ----> 69 kg met 11% BF maar toen ik eenmaal begon zag ik dat mijn spieren sneller groeiden dan dat van anderen ik denk door heel veel motivatie.
Nu train ik niet specefiek voor kracht, maar ik hou wel van 1rm`s
nu even me persoonlijke stats maar dan
Leeftijd: 18 jaar ik ben net 6 dagen 18
Lengte: 1.75 cm
Gewicht: 83 kg
Bodyvet: 13%
Kracht stats
Deadlift: 190 KG 1x ben bezig met de 200KG maar die is verdomde zwaar
Squats: 150 KG 1x gewoon op de losse stang, geen smith machine ofzo
Full Squats: Nog nooit op mijn max gedaan maar wel 100kg 8x
Bench : 130 KG 1x 100KG kan ik setje dat is dus bij mij 10x
Squats doe ik nog maar 3 a 4 maandjes dus ik weet zeker dat daar nog wel progressien in komt te zitten.
Ik weet dat maxen op mijn leeftijd erg onverstandig is, maar daar is het nu al te laat voor
.Heeft iemand mischien tips voor mij hoe ik me Deadlift en mijn bench omhoog kan schroeven.
Voor nu mijn log, Heeft iemand tips of denkt iemand dat ik nog wat vergeten ben zeg het dan even.
GReetz, Europe