XXL Nutrition

Everybody loves de torso van Poetin

Bezoekers in dit topic

Poetin is 40 jaar militair geweest.........
het Russische leger is nu eenmaal geen mietjesarmy.
 
Hij is vast zo gespierd door al dat vissen!

Pakt wodkafles, gooit proteïnepoeder weg


was dat hij trainde

Dat is duidelijk kuur

ik heb in de krant gelezen dat het fotoshop is!


Zijn vetrollen zijn allemaal weg

lekker ding toch. Jullie zijn gewoon jaloers.

Ik durf te wedden dat hij nog gespierder is dan 90% hier van het forum

40 jaar militair

Wil je net zo BUFFED zijn als Poetin, jammer kan niet, hij is zo'n monster. Probeer zijn training te evenaren voor zijn monsterfysiek, 99% haalt het niet en overleid voordat hij zijn buffed fysiek heeft bereikt.

Hier is zijn trainingschema:

Elke dag een wodkafles, elk weekend vissen en brute monstervis binnenhalen, anders train jij je spiertjes niet, je moet natuurlijk ook gyno hebben om die monstertetten de krijgen. Daarnaast moet je ook het geld hebben om een paar kuurtjes te doen, je moet een computer hebben en goede photoshop skills, geen vetrollen hebben, een lekker ding zijn 'lekker koppie hebben'. 40 jaar in de army zitten is ook een verreiste. Je moet ook wat synthol in je 20 inch armen spuiten en als laaste maar maar wel onbelangrijk, je moet 1 uurtje in de week 20 reps ijzer tillen.

Zo word je even buffed als monster Poetin!!!

































Wat een gezever allemaal.
 
Wat een monsterfysiek:p Dit kan niet naturel zijn:D
 
Ik dacht eerst dat het een grap was! Blijkbaar is het ontbreken van een bierbuik meteen de reden om iemand gespierd te noemen! Kom nou niet weer met opmerkingen over mijn eigen lichaam want dat heeft niemand gezien! En ik ga binnekort eens foto's posten van heel mijn lichaam omdat ik dat gezeik over mager zijn wel spuugzat ben.

Maar je weegt 66 kg ???
 
Hij is toch geen 20 meer, zijn fysiek is best goed voor zijn leeftijd.Hij is toch geen bodybuilder ofwel?
Neem een Nederlandse man van zijn leeftijd en zie hte verschil.
 
Kijk hij heeft geen prachtlichaam (zoals de meeste hier wel hebben natuurlijk).
Maar hij is niet echt een ecto en volgens mij zit er nog best wat kracht in. Lijkt mij in ieder geval raar als dat niet zo zou zijn na 40jaar afgestompt te zijn in het russische leger.
Hij heeft ook nog eens een keer een staalhard karakter.

Dit alles maakt hem uitermate geschikt als tegenspeler van Craig Daniel in de nieuwe bond film.
Daarbij heeft hij nog eens het pluspunt dat hij Russisch is:shoot:
 
Hij is gespierder dan welke staatsleider dan ook
Dus ja, dat doet ie wel aardig
 
welke supps zou hij gebruiken???
 
Lijkt mij in ieder geval raar als dat niet zo zou zijn na 40jaar afgestompt te zijn in het russische leger.
klopt, russisch leger is hardcore vooral de elite troepen
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
waarom doet deze foto me toch aan mr. bean denken?
 
Kan me wel herinneren dat Poetin ooit bij de Spetsnaz heeft gezeten. Een militair elite korps in Rusland.
 
waarom doet deze foto me toch aan mr. bean denken? :roflol:
 
Kan me wel herinneren dat Poetin ooit bij de Spetsnaz heeft gezeten. Een militair elite korps in Rusland.

:eek: dat zijn beslist geen mietjes nee. Nooit geweten. Schijnt dat die lui flessen op elkaars kop kapot meppen en dat soort ongein om af te harden.
 
Schijnt ook dat ze met bijlen elkaar's armen eraf hakken en die er weer op naaien om af te harden.

Wat een geslijm van de russische pers zeg..
 
Schijnt ook dat ze met bijlen elkaar's armen eraf hakken en die er weer op naaien om af te harden.

Wat een geslijm van de russische pers zeg..

:roflol: dat zijn pas kerels!
 
Die ene stok breekt nog als je 'em gewoon te hard zwiepert.
 
Als het om hardheid gaat is het af en toe iets te overdreven. Er was laatst een reportage op tv over de opleidingen in het russische leger. Die mannen werden gewoon zwaar in elkaar gestompt. FF een voorbeeld, om 3uur s'nachts moesten ze hun bed uit en in een rij stil gaan staan, vervolgens werden er willekeurig jongens uitgepikt en deze werden met kickbox technieken in elkaar gerost. Ze moesten vervolges toteloss weer terug in de rij gaan staan (wat nog amper kon). Soms werden ze s'nachts opeens uit hun bed getrokken en naar buiten gesleurd om in elkaar gerost te worden.
Er zijn zo al een aantal doden gevallen en er zijn verschillende mensenrecht organisaties die klachten ingedient hebben bij de russische regering en een internationale instantie waarvan me de naam even ontgaan is.

Hardheid vind ik niet zo'n probleem vooral niet in het leger maar je kunt natuurlijk ook overdrijven.
 
Die ene stok breekt nog als je 'em gewoon te hard zwiepert.

Ik weet niet hoor maar het lijkt toch op een 5x7 en die sla je niet zomaar ff doormidden, daar kun je mooie binnenwandjes mee maken of gootoverstekken.
Het zullen best allemaal technieken zijn maar ik doe ze toch niet 1,2,3 na:o
 
Back
Naar boven