XXL Nutrition

(ex)gebruikerservaringen lipostabil GG

krieltje

Monstrous Giant
Waardering
368
Lengte
1m65
Massa
106kg
Vetpercentage
15%
Luitjes,

Zoals het meerendeel van dit forum weet,heb ik een aantal sessies met lipostabil laten doen afgelopen paar maanden.

Moet zeggen met zeer grote tevredenheid.:D

Het wil echter zo zijn,dat er nog 2 plekjes zitten,waar ik vanaf wil.Via een bron heb ik 4 amps van 10ml van GG kunnen bemachtigen.Bij de behandeling bij de dermatolog,zal ik hier zeker een kleine 1000 euro lichter van worden.

Bij de recent ontvangen ampullen is echter wel zo dat de viscositeit en kleur totaal anders is dan het middel bij de dermatoloog.

De bron heeft niet heel uitgebreide informatie,over dit middel,zodat ik dacht hier hopelijk enige gebruiks info te kunnen verschaffen.Let wel,het gaat om de 10ml ampullen van GG.Graag hierover wat tips.Dus diegene die hier wat over kunnen vertellen,zeer graag.

groetjes Mart

Testo heeft ervaring met Lipostabil dacht ik.

Bestaat er niet zoiets als een handleiding voor lipostabil? Het is namelijk mierenwerk om te injecteren, je moet maken dat het juist in het vet wordt geinjecteerd, en ook in een bepaalde hoek ofzo... dunno

iemand die het weet?

• Topic Starter Topic Starter

Ja bro dat is wel zo,maar ik heb hier zelf ook een aantal onderzoekstopics geopend.In het begin zijn er omtrent gebruik vooral in de doseringen fikse fouten gemaakt.Eigenlijk zoek ik dus de laatste doseringen gebruik door een aantal jongens onder ons met GG als gear

Ben ook heeeel erg benieuwd! Ook al zit ik zo op 8%bf, rondom me navel mag wel een klein beetje vet weg :D

is eigenlijk heel stiekum hier ook benieuwd naar.

Stelletje anorexia patienten.

suat en g21 bedankt voor de PM.

Idd heeft mijn bron de juiste dosering gegeven.Deze synthetische versie is ongeveer 2x zo sterk,dus je hoefd ipv 0,5ml maar 0,2 per spot te gebruiken

mail Testo hij zat er een hele tijd geleden al aan dacht ik.

mail Testo hij zat er een hele tijd geleden al aan dacht ik.

Dat klopt idd bro,maar in zijn topic zat hij als ik mij niet vergis op 0,05ml.Dat is een tiende wat er in de kliniek gebruikt wordt.Al is de GG gear wel 2x zo zwaar gedoseert

heb t 3 weken gelden geinjecteert.
heb 10ml in 1 keer in mn vet onder mn navel geinjecteerd.
de 2 weken erna was het heel erg opgezwollen en helemaal blauw egt geen pretje, je kan t niet aanraken of je gaat door de grond.
na n week word het wel minder en nu 3 weken verder is de zwelling helemaal weg en merk al dat er wat minder vet zit,
ik neem er nu wel t4 bij en gebruik tren-e en mast-e.
ik ben niet van plan het nogmaals te doen egt 1 keer nooit meer.
t schijnt 2 maanden door te werken na de injectie.
zal wel laten weten wat t resultaat is.

Ben ook wel benieuwd hierna. PM's over gebruik zijn ook welkom hahaa
Ga het zelf niet gebruiken maar kennis is macht he

heb t 3 weken gelden geinjecteert.
heb 10ml in 1 keer in mn vet onder mn navel geinjecteerd.
de 2 weken erna was het heel erg opgezwollen en helemaal blauw egt geen pretje, je kan t niet aanraken of je gaat door de grond.
na n week word het wel minder en nu 3 weken verder is de zwelling helemaal weg en merk al dat er wat minder vet zit,
ik neem er nu wel t4 bij en gebruik trenbolone-e en mast-e.
ik ben niet van plan het nogmaals te doen egt 1 keer nooit meer.
t schijnt 2 maanden door te werken na de injectie.
zal wel laten weten wat t resultaat is.

Klopt idd bro,kep 3 sessies in de kliniek laten doen,zag er ook 3 weken uit als een oempaloempa.:o

Net ff in mijn labstoofje de vial verwarmd,naar graadje of 40.Mooi vloeibaar,hierna 50 stuks gezet.Was ff vergeten hoe pijnlijk het werd na een uurtje .......damn zo moet accuzuur voelen subcutaan gezet pffffff

Wat doet lipostabil juist?

Vetcellen "openmaken" zodat de vetzuren eruit kunnen?

klopt idd,de vetcelmembraam lost op.Hierdoor komt de inhoud vrij.De vetzuren zullen opgenomen worden om te dienen als brandstof.Cardio is volgens mijn arts echt nodig om de extra vrijgekomen ''callorieen" in de vorm van vet te verbranden.

maar je hebt 3 sessies gedaan? hoeveel tijd hield je er tussen dan?
ik ebn niet van plan het nogmaals te doen of t moet komende weken egt veel veranderen....

8 weken tussen elkaar

aha, heb ej t idee dat je het na de 2e en 3e behandeling beter ging werken? of werkte het bij de 1e ook al goed?

Terug
Naar boven