Fitness Seller

(ex)gebruikerservaringen lipostabil GG

Heb het zelf 2x gedaan voor de fun..wel aardige resulataten.
Gezet bij een maatje van me paar keer, Die had wat oud vet. Werkt top.

Maar het is echt een middel voor oud/vast vet.

• Topic Starter Topic Starter
aha, heb ej t idee dat je het na de 2e en 3e behandeling beter ging werken? of werkte het bij de 1e ook al goed?

Mijn dokter zei dat 1 keer geen keer was,met dit middel.
Ik zal proberen uit te leggen wat hij vertelde.

Phosphatidylcholine is een middel waaruit de celmembramen opgebouwd zijn,voornamelijk bij de vetcellen.Deze zijn gerangschikt kop/staart aaneengeschakeld.

Bij de eerste keer zal een hoeveelheid Phosphatidylcholine,zich tussen de celmembramen nestelen,als een soort smering.
De volgende sessie zal zijn dat het de cellen uit elkaar drijft.Maw,de dichtheid wordt opgeheven.De sessies erna zullen schade aan de celwanden toedienen,zodat de inhoud eruit valt en vrij komt.De hoeveelheid sessie hangt idd zoals IKKE zegt van de hoeveelheid oude ruzel.Dit middel is ideaal om oud vet te mobiliseren,wat met trainingen en dieet niet vooruit (lees te)verbranden is.

Helaas,zijn wij allen te eger om geduld met dit middel te hebben en er 1 en hooguit 2 sessies aan te wagen.Het is een middel op langer termijn.In de kliniek wachten ze 8 weken,om necrose uit te sluiten.Ik heb het vandaag gezet,maar wil dat gewoon om de 4 weken doen.De sides schrikken ook wel af.Kep een keiharde rand onder mijn borst lopen,die bont en blauw is.In de kliniek heb ik wel eens 100+injects gehad.Moet zeggen dat ik nu 50 gezet heb verdeeld over 10ml.(0,2ml) per shot.Zwelling is gelijk,pijn is minder.Doe het rustig aan,ik wil eerst weten of ik komende dagen geen ergere sides krijg.

De t*ring gekkenhuis ouwe. Je moet heel wat injecties zetten...
Ook last van die grote blauwe plekken?

t is verschrikelijk vind ik, maar als het de volgende keren meer resultaat zal geven ga ik t er eerdaags nog maar eens op wagen, zal dan wel maar 5ml zetten en die verdelen over 100 0,05 injects, en dit dan nog 2 keer.

als ik dit zo lees lijkt me dat wel iets vooral omdat het voor oud vet is en ja op mijn leeftijd heb je dat al ;maar eerst dit jaar eens cutten kijken wat dat geeft.

Het viel me wel op dat met 10ml van GG ik dezelfde pijn en reaktie heb als in de kliniek.

Die van GG is 100mg/1 ml,en geloof de originele duitse van natterman,geloof ik 250/5ml.

Dus 1000mg/10ml van GG is gelijk aan 1000mg/20ml van natterman,goedje is dus 2 maal zo sterk geconcentreerd

ik volg jullie heel aandachtig....:D

Vandaag voor het eerst pijnstiller vrij.Enorme zwelling en pijn gehad,zeker afgelopen zaterdag.Na een uurtje cardiotraning,afgelopen zaterdagv was het bijna niet te harden.Gister na uurtje cardio ging het beter,en merkte ik dat het af ging nemen.

Op dit moment zijn alle blauwe plekken weg.De huid waar het ingespoten is over de hele linie verhard en ziet en voelt koortsig aan.Dit is de werking ook van het spul.Het zorgt voor een plaatselijke temperatuursverhoging.Als het ware een steriele infectie wat de vetcellen de das om doet.

Niets nieuws eigenlijk in vergelijking met de (te)dure kliniek behandelingen.

Zwelling neemt iig goed af.Pijn op dit moment is als een stevige buikspier workout.

goed voor jou (y), ik kijk al uit naar het resultaat.

De t*ring gekkenhuis ouwe. Je moet heel wat injecties zetten...
Ook last van die grote blauwe plekken?

Om die reden, zal ik dit spul nooit meer gebruiken. Heb 2 x een kuur gevolgd, waarvan 1 voor een wedstrijd.
Gewoon "ouderwets" vet wegwerken, is nog het best. Ik heb de indruk dat het vet dan ook langer wegblijft dan met lipostabil

Om die reden, zal ik dit spul nooit meer gebruiken. Heb 2 x een kuur gevolgd, waarvan 1 voor een wedstrijd.
Gewoon "ouderwets" vet wegwerken, is nog het best. Ik heb de indruk dat het vet dan ook langer wegblijft dan met lipostabil

dus als ik jou goed begrijp komt het dus weer terug dat vet verdomme tegenvaller.

gebruik je er verder nog wat bij? een vetverbrander ofzo? t3/t4 werkt er ook wel lkkr bij, zeker aan te raden

nee helemaal nix.Ik moet echter wel tegen spreken wat TRRZ zegt.Vet komt echt niet terug.Het vetverlies wat gegenereerd is uit de sessies uit de kliniek,is nog steeds niet terug.De beginsessies waren 2de helft vorig jaar,nu bijna een jaar geleden.
Ja als je je vol gaat gooien met vette meuk,zal je wel weer wat gainen.Maar dan mis je natuurlijk de hele opzet.eeerst ripped worden,en je daarna weer goddeloos volgooien.....tja

Chemical Anarchy,heeft bij de zoek optie ook voldoende info over lipostabil.
Maar ook gasten met enorme sides,zoals vreselijke pijn en zwelling.

Ik kan me goed voorstellen dat GG en GS ervan afzien om deze producten te maken,omdat gebruikers over de sides klagen.Maar mensen,deze sides HOREN bij dit product.

In de kliniek heb je dezelfde sides,alleen betaal je er 10 x zoveel voor.Kijk wel voor jezelf of je een tolerantie ivm pijn hebt,is deze laag...NIET aan beginnen.
De pijn is af en toe niet te harden,hiervoor kan je rustig 3/5 dagen uittrekken.

dat oude vet is ook niet weg te krijgen met een goede cut kuur met oa t3/t4?

niet plaatselijk voor mij iig

Chemical Anarchy,heeft bij de zoek optie ook voldoende info over lipostabil.
Maar ook gasten met enorme sides,zoals vreselijke pijn en zwelling.

Ik kan me goed voorstellen dat GG en GS ervan afzien om deze producten te maken,omdat gebruikers over de sides klagen.Maar mensen,deze sides HOREN bij dit product.

In de kliniek heb je dezelfde sides,alleen betaal je er 10 x zoveel voor.Kijk wel voor jezelf of je een tolerantie ivm pijn hebt,is deze laag...NIET aan beginnen.
De pijn is af en toe niet te harden,hiervoor kan je rustig 3/5 dagen uittrekken.

gg maakt t ook niet meer, wat de dealers op voorraad hebben is t laatste, ga nog even goed inslaan mocht ik t ooit weer willen nemen.
weet iemand de houdbaarheid hiervan?

Terug
Naar boven