Fitness Seller

(ex)gebruikerservaringen lipostabil GG

ik zou dan al eerder liposuctie overwegen voor het plaatselijk vet.
Dan is het ineens weg

• Topic Starter Topic Starter
Hoe staat het ervoor krieltje?

wilden net ff gaan updaten,

Ben ZEER DIK tevreden met het tot nu behaalde resultaat.DIK moet je ff luchtig zien:D

Denk dat zeker van de ophoping nu de afgelopen 2 weken 40% verdwenen is.Ga as dinsdag weer 10 ml zetten.Was vorige keer van plan dit te verhogen tot 60ml,maar die hoeveelheid heeft denk ik geen zin.10ml zal zeker voldoende resultaat geven.......ben echt superblij

wilden net ff gaan updaten,

Ben ZEER DIK tevreden met het tot nu behaalde resultaat.DIK moet je ff luchtig zien:D

Denk dat zeker van de ophoping nu de afgelopen 2 weken 40% verdwenen is.Ga as dinsdag weer 10 ml zetten.Was vorige keer van plan dit te verhogen tot 60ml,maar die hoeveelheid heeft denk ik geen zin.10ml zal zeker voldoende resultaat geven.......ben echt superblij

nee dat snap ik, als je 0,05 ml zet ( wat het beste schijnt te zijn)
moet je 1200!!!! injecties zetten.
mischien kom je dan wel in t guinessbook of records:d

nee dat snap ik, als je 0,05 ml zet ( wat het beste schijnt te zijn)
moet je 1200!!!! injecties zetten.
mischien kom je dan wel in t guinessbook of records:d

Snap jouw ff niet bro,0,05 is bull,bij de kliniek is het 0,5ml per spot,en voor GG 100mg/ml is het 0,2 per spot.Weet dus ff niet wat je bedoeld

ik meen ergens te hebben gelezen dat ej 0,05 ml per spot moet zetten, testo deed dat, d8 ik in zn log te hebben gelezen en merkte dat t beter werkte.

heb t zelf overigens ook zo gedaan en voelde het goed branden. kan het niet vergelijken wat hou het denk ik bij die ene keer;)

Testo was proefkonijn nr uno een aantal jaar terug.Er was vrij weinig bekend,over het middel.Je moet toch echt minimaal 0,2 tot 0,5 gebruiken voor een goed resultaat.In de kliniek heb ik een sessie van 80ml gehad,kan je vertellen dat het er 160 waren,en geen 1600:D

Zonet 10ml gezet van gg (0.3ml per spot), allemaal op mn borst (vooral rondom tepel). Ben benieuwd wat het gaat geven, zal mn bevindingen hier posten..

Ben je al dik en opgezet?,en is de pijn een beetje te harden?

pijn is zeker te harden.. is niet zo overdreven, ookal heb ik op een vrij gevoelige plek geïnjecteerd (rondom tepel). Maar het staat echt dik, niet normaal.. ik heb net t**ten, een super grootte gyno ofzo.. het is zelfs zo erg, dat ik vandaag bijna niet kan buitenkomen en een trui met dit weer is niet te doen..

wat me wel opvalt is dat het niet echt blauw of paars staat.. Alleen opgezwollen..

hoe lang staat het dik? Hopelijk niet te lang, want zo naar de sportschool gaan lijkt me ook wat lastig, kan wel een 3xl t-shirt aandoen zodat het minder opvalt :p

Laatst bewerkt:
dat paars blauwe komt ook nog wel denk ik,

hopelijk niet :p ik voel wel dat die plek ook stuk warmer is dan de rest..

veel verwacht ik niet qua gains, ik had juist een probleemplek en was rondom tepel, ik hoop dat het hierdoor een stuk vermindert is, en dus ook een stuk minder opvalt. Moet er wel bijzeggen dat ik momenteel aan het kuren ben ook

ben bijna 8 weken bezig met cutting cycle:
1-12: 150mg test prop EOD
1-12: 150mg mast EOD
7-12: 50mg winny ED
1-...: 4iu hgh ED ('s ochtends)
1-6: 50mcg IGF EOD
8-13: 50mcg IGF EOD
1-12: 400mcg t4 ED

ben nu ong 6% gezakt, doe het zo rustig mogelijk, zodat ik niet te veel spiermassa verlies.

Laatst bewerkt:
Heftige cycle kerel, wel leuk:P

Valt best mee.. wou er nog eens dnp bij gooien maar heb het niet langer dan 2dagen volgehouden.. is iets wat te veel zweten en slecht slapen, zeker met dit weer.. mss achter de cycle ;)

zwelling neemt na een dag of 3 af.Bijna 5 dagen voordat het verdwenen is.Koorts is normaal in het gebied,omdat er een tempverhoging plaatselijk uitgelokt wordt,waardoorde vetcellen een optater krijgen.Vandaar de roodheid,warmte en zwelling.

Ok, valt dan best nog mee.. zal binnekort wel update posten..

update'tje:

pijn is er nog wel, maar heeeeel lichtjes. Veel last heb ik er eigenlijk niet van gehad. Zwelling is al een stuk vermindert, ziet er juist nog wat rood uit. Ben nu ook bezig met 3x 30min (HIIT) cardio te doen.

Terug
Naar boven