Fitness Seller

(ex)gebruikerservaringen lipostabil GG

• Topic Starter Topic Starter
Zo net mijn tweede 10 ml gezet.Het is vandaag 18 dagen geleden dat ik de eerste 10ml erin gezet heb.

Man wat een pijn,bloed liep er uit,worden enorme blauwe plekken niet normaal.Zwelling is al hudge.En sommige plekjes branden alsof er accuzuur in zit.Misschien ben ik toch te snel geweest met het op elkaar te zetten.Wacht nog ff een paar uur,dan zal ik toch wat ibu/paracetamol moeten gaan pakken.
In de kliniek wachten ze 8 weken,nu een kleine twee en een halve week.....nou ja we zien wel

ongeduldig krieltje???

Een echte bodybuilder die krieltje.Meer is altijd beter:p

Tja ik ken mezelf zo goed.Ken jongens die het 1x pw zetten,dus kan ik het zeker 1x per 2 weken doen.
Overgens heb ik het nu ff LATEN zetten,scheeld enorm qwa pijn.Normaal bij veel zetten,ben je geneigd de naald op en neer te bewegen,zodat er toch schade ontstaat.Zwelling is groot,maar pijn valt erg mee.

Ken je dat,dat altijd iedereen op je werk of op de sportschool roept heeeey mart..... en dan ff met dat vingertje in je zij of buik prikken?
Als dat nu gebeurd ga ik kapot:bang:

Gewoon slaan leren ze het wel af:D je buik is volgens mij ook pijnlijker als je borst op 1 of andere manier....

mss wel, maar rondom de tepel is wel een gevoelige plek hoor (1-2cm rondom)

Had van de week nog een discussie over jou.
Het leek ons vreselijk om in/rond je tepel te zetten.

We bidden voor je :evilred:

update

Zo 14 dagen geleden 10ml gezet.
Damn man dat ziet er super uit.
Ik denk niet dat het gebied opnieuw behandeld dient te worden,ziet er gelikt uit.
Wel nog steeds gezwollen bindweefsel,erg hard,maar zit behoorlijk diep.Denk dat door de 2x achter elkaar toediening de boel toch iets geirriteerd is.Niet echt pijnlijk,wel gevoelig.

kan je eens voor en na foto's plaatsen?? Ik zou het ook wel eens willen proberen....

zal ook update'tje geven

is 18dagen geleden dak ik ze gezet heb en merk wel een verschil. Maar niet echt iets wonderbaarlijks, dat spul zou 2 maand werken, dus ik geef het nog wat tijd :)

Laatst bewerkt:
hou er rekening mee dat jullie (nightstalker in dit geval) 1 keer een gebied behandeld hebben.......ik dus 5x hetzelde gebied.

van 1 keer behandelen hoef je geen wonderen te verwachten voo rmij is t nu 10 weken gelden gedaan, heeft wel iets gedaan (denk ik) maar niet veel.
en als je 1 keer hebt gedaan wil je niet gauw een 2e keer;) vind het toch te pijnlijk

Terug
Naar boven