Cyan
Huge Freak
- Waardering
- 9
Ik weet niet hoe het in nederland zit, maar cdv (christelijke partij hier dat momenteel aan de macht is) zijn ook allemaal tegen homo-huwelijk en abortus, maar toch blijven ze van die doorvoeringen vanaf. Ze zijn er in principe dus nog steeds tegen, maar het heeft geen zin om weer terug te keren. Ik denk ook dat jongeren meer en meer niet-gelovig worden en dat gaat zeker veranderingen doorbrengen later (en hun gedachtenwijze hebben we te danken aan de huidige rationele maatschappij).
Over dat laatste zinnetje heb ik lang over gestruikeld, maar ik was zo zeker van mezelf dat er wel een argument moest bestaan dat bewijst dat ik niet gelijk een gelovige ben. En dat argument is dat atheisten dichter bij de waarheid staan dan gelovigen en dus logischerwijze ons idee aanvaard moet worden en hun verwerpt.
Over dat laatste zinnetje heb ik lang over gestruikeld, maar ik was zo zeker van mezelf dat er wel een argument moest bestaan dat bewijst dat ik niet gelijk een gelovige ben. En dat argument is dat atheisten dichter bij de waarheid staan dan gelovigen en dus logischerwijze ons idee aanvaard moet worden en hun verwerpt.