yesilgozler
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ach ja fascisme tegen vermeend fascisme, het moet niet gekker worden.
Vermoei je verder niet om een vergelijking te maken met dit lijstje en de SP, ik stem geen SP meer en ben ook geen lid meer. Als een partij te veel in negatieve zin opvalt trek ik wel mijn conclusies, in tegenstelling tot degenen die Wilders gedwee volgen ongeacht welke debiele uitspraken hij ook doet.
- Het fascisme is de tegenstander van zowel de traditioneel linkse als rechtse politieke partijen. van toepassing op de PVV
- Het fascisme minacht contemporaine conservatieve instellingen. van toepassing op de PVV
- Het fascisme vereert machtsvertoon en het gebruik van geweld, in zoverre dat is gericht op de omverwerping van de bestaande maatschappelijke orde. PVV heeft trekjes die neigen naar gebruik van geweld.
- Het fascisme kent een autoritaire structuur met aan het hoofd daarvan een leider aan wie charismatische eigenschappen worden toegeschreven. van toepassing op de PVV
- Het fascisme streeft naar de instelling van een politieke dictatuur. nog niet bekend of het van toepassing is bij de PVV
- Het fascisme streeft naar de volledige controle over het maatschappelijk leven en de sociale en culturele organisaties. PVV heeft trekjes van censuur en inperken vrijheden media.
- Het fascisme is extreem nationalistisch. van toepassing op de PVV
- Het fascisme pleit voor een continue strijd om de eigen natie te kunnen doen overleven temidden van andere staten. van toepassing op de PVV
- Het fascisme berust in hoofdzaak op de maatschappelijke middenklasse. van toepassing op de PVV
- Het fascisme streeft naar sociale eenheid en de opheffing van alle bestaande klassen- en belangentegenstellingen. enigzins van toepassing op de PVV
Tja ik ben geen afvallige, misschien dat daar een verschil in zit. Ik kan prima mijn leven leiden zonder dat ik last heb van religieuze fanaten. Ook al vind ik de invoed van de christen fundi's momenteel wel irritant, maar ja dat is ook democratie.
Om er tegen te gaan strijden lijkt me te ver voeren, zeker als de strijd zich niet alleen richt op degenen die jou belemmeren in je doen en laten maar in feite een strijd wordt tegen een ieder die gelooft.
Offtopic: Eet je echt varken?
Ik ken zat moslims die zich slecht gedragen, blowen en ja ik ken hier en daar zelfs ex moslims maar zelfs die eten geen varken
Misschien moet jij me dit eens uitleggen waarom varken eten een grote no-no is in islam, maar drugs/gokken "ok" is.
Als ik dat aan m'n vrienden vraag, dan bekijken ze me allemaal gelijk een bende mong*len. (ze kunnen dus geen antwoord op geven)
Zeg jij me eens dan. Waarom is varken eten zo'n grote zonde dan drugs nemen of gokken of een ander zonde.
Misschien moet jij me dit eens uitleggen waarom varken eten een grote no-no is in islam, maar drugs/gokken "ok" is.
Als ik dat aan m'n vrienden vraag, dan bekijken ze me allemaal gelijk een bende mong*len. (ze kunnen dus geen antwoord op geven)
Zeg jij me eens dan. Waarom is varken eten zo'n grote zonde dan drugs nemen of gokken of een ander zonde.
Ontwijk mijn vraag niet, ja of nee
Drugs en gokken is trouwens niet ok
Het varken is een smerig goor dier, dat zijn eigen uitwerpselen eet
Je wordt beschouwd als een smerig goor zwijn in de islam als je dus een varken eet
Veekeuring van geslacht vlees detecteert de kysten. Riolering zorgt dat ontlasting van lintwormdragers niet meer op plaatsen terechtkomt waar vee de eieren kan opeten, maar er vindt toch verspreiding van eieren plaats via slib en vogels (zie boven). Runderlintwormen in Nederland zijn zeldzaam geworden.
In België komen er jaarlijks toch nog meer dan 10.000 besmettingen van mensen voor [1]. De beste preventie blijft dus nog steeds het niet-eten van rauw of onvoldoende gebakken vlees
Veekeuring van geslacht vlees detecteert de kysten, riolering zorgt dat ontlasting van lintwormdragers niet meer op plaatsen terechtkomt waar vee de eieren kan opeten. Hierdoor zijn varkenslintwormen in Nederland zeldzaam geworden. Bij T. solium bestaat een zekere kans op zelfbesmetting bij onvoldoende ontlastingshygiëne; reden waarom T. solium meer wordt gevreesd dan T. saginata. Volgens sommige bronnen zou Taenia solium niet meer voorkomen in Europa [1]
Je zou je dus meer zorgen over maken over runderen (dat niet verboden is bij de islam, dan varkens (dat wel verboden is)In de hedendaagse samenleving worden de mensen nog maar weinig geplaagd door wormen. Toch is de runderlintworm Taenia saginata daar nog een uitzondering op. Dit in tegenstelling tot de varkenslintworm Taenia solium, die in onze streken mag worden beschouwd als uitgeroeid.
Beide parasieten kwamen echter nog veel voor onder de mensen in het Europa van de negentiende eeuw. Door het invoeren van de vleeskeuring enerzijds en door de moderne huisvesting zonder weidebeloop in de varkenshouderij anderzijds is T. solium in het grootste deel van Europa verdwenen. T. saginata daarentegen blijkt men, ondanks de vleeskeuring, niet zo gemakkelijk onder controle te krijgen, laat staan uit te roeien.
fout, mensen in rijke landen zijn meer materialistisch, drm dat religie hier minder is..
mensen zijn hier bezig met autos, meisjes, bier en zuipen. ze denken 'beter kan het toch niet? dit moet hemel zijn' dus religie is voor hun overbodig (denken ze)..
en nog iets, je snapt tog wel dat (grondstofrijke) arme landen arm zijn, omdat het hier rijk is? of beter gezegd.
het westen is rijk, waardoor de vruchtbare grondstofrijke landen arm zijn...
geloof het of niet, (en nee mensen niet zeiken dat ik een anti westerling ben etc heeft er niks mee te maken) deze westerse landen pompen die 'o zo arme afrikaanse of arabische landen' leeg..
en wrm arme landen er niks aan doen? als je er wat aan probeert te doen, dan bestempelen ze je als gevaar.. wrm denk je dat amerikanen etc niet willen dat BIJVOORBEELD islamitische landen samen een 1heid vormen?? waarom wordt daar altijdy een stokje voor gestoken? (internet terroristme(gefinancieerd door ja landen uit het westen), ultra nationalistme etc)..
btw islam verplicht ons om ons te ontwikkelen. maar de probleem is dat juist de islam in vele 'islamitische landen' niet echt wordt nageleefd als je zou denken(volgens de mediabv)
maar goed. mensen zullen de waarheid niet onder ogen willen zien en mij bestempelen als anti westerling die jaloers is
btw mijn uitspraken waren algemeen bedoeld, niet naar jouw eric. althans een grote deel niet..
Ik weiger principieel nog met jou te praten vanaf nu aanOntwijken? Helemaal niet, ik dacht dat het wel duidelijk was. Anyways, ja dus. Maakt het nog wat uit eigenlijk, want ik ben geen moslim.
Ohja, mag ik ook de bron weten van dat tekstje.
Op wikipedia over runderlintworm.
en over de varkenlintworm
CYSTICERCOSE BIJ HET RUND: zijn de vleeskeurders te streng?
Je zou je dus meer zorgen over maken over runderen (dat niet verboden is bij de islam, dan varkens (dat wel verboden is)

Ik weiger principieel nog met jou te praten vanaf nu aan
Varken eten, waar gaat het heen je moet je schamen![]()
Maar het blijft een feit dat varkens gewoon smerige beesten zijn. En rundvlees/kip/vis is gewoon tien keer zo lekker.
Ik weiger principieel nog met jou te praten vanaf nu aan
Varken eten, waar gaat het heen je moet je schamen![]()
Ik ken zeeeeeeeer weinig mensen die debieler dan jij zijn.Ik ken zeeeeeeeer weinig mensen die debieler dan jij zijn.