Fitness Seller

Excel voedings sheet

erh handig, gebruik het al een paar weekjes, ergens anders download en ik denk 1 van de eerste versie. zonder grafieken ect. Calorieetabel heb ik gewist en ik heb al mijn producten die ik in huis heb en haal ingevuld, alles volgens verpakking van het product

ik houd alleen een ratio van 40-40-20 aan

Echt een handige tabel om eindelijk eens een precies overzicht te krijgen!

Hoe verander je een vakje naar niks? Bv als je maar 3 dingen moet invullen en er staan er al 5in gevuld van het gedownloade bestand?

Kan dit voedings sheetje niet in een sticky geplaatst worden, moet telkens weer zoeken.

Heel handig. Thanks.

Nog best lastig als je geen melk of soja mag eten.
Tonijn, kip, eiwit en koolvis dan maar. Nu nog de goede verhoudingen en koolhydraten en vezeltjes.

Ik heb een ander voedingsschema hier van iemand genomen en die is echt nog 10x beter. Heb je alle vitaminen en mineralen er ook bij. Dus echt een compleet beeld + ook een extra manier van berekenen en alles werkt vlotjes zonder fouten. :)

Post hem is dan :)

ja, ben ook wel benieuwd

Lijkt heel erg veel op de sheet van "onze naturel held", weet ze naam nu effe niet meer.

Schitterend! Zeer handig :D

Danku, ik had al twee verschillenden, maar deze ook maar ff opgeslagen.

Jammer dat die van true natural in het engels is, verder wel schitterend gemaakt. Daar zit volgens mij ontzettend veel werk in.

Ik heb een ander voedingsschema hier van iemand genomen en die is echt nog 10x beter. Heb je alle vitaminen en mineralen er ook bij. Dus echt een compleet beeld + ook een extra manier van berekenen en alles werkt vlotjes zonder fouten. :)
Welke?:P

deze was ik al een tijdje kwijt.. blij dat ik het nog gevonden heb thanks!

was em ook kwijt

chill

Terug
Naar boven