Fitness Seller

Extremisme bij jongeren neemt toe

Denk dat je je hier heel erg vergist. De meeste aanslagen in nederland zijn door lefties gedaan. Met als 1 van de laatste Pim Fortuijn. De lefties zijn mijns inziens gevaarlijker dan extreem rechts (die over het algemeen zelf te stom zijn om in de maat te marcheren).
Extreem rechts valt ook mensen aan hoor, af en toe hoor je wel eens iets over skin heads die iemand neerknuppelen, of een doorgedraaide kerel die in Antwerpen er enkele onschuldige mensen neerknalt... Laten we vooral geen van beide partijen er beter doen uitkomen dan de andere want ze zijn beiden nergens goed voor.

Ja sluit vooral je ogen voor het gedeelte met rechts en links extremisme

dat komt omdat vooral de islamitische radicalen een gevaar zijn voor onze nederlandse / westerse samenleving.

even een geheugensteuntje;

De bomaanslagen in Madrid van 11 maart 2004 bestonden uit een aantal bomexplosies die plaatsvonden aan boord van vier forensentreinen (cercanías) van de RENFE in Madrid, Spanje, in de ochtend van 11 maart, 2004. Er werden 191 mensen vermoord en 1400 verwond waarvan velen ernstig.

Inmiddels wordt algemeen aangenomen dat de aanslag het werk is van een islamitische groep, vermoedelijk een die verbonden is met al-Qaida

ik zie een rechts-of links-extremistische groep zo'n laffe daad niet doen.

nog eentje dan;

Vandaag is het een jaar geleden dat bij vier aanslagen in Londen tientallen slachtoffers vielen. De daders waren jonge moslims, opgegroeid in Engeland. Volgens de Britse predikant Alan Clifford moet de Britse overheid erkennen dat de islam een werkelijke bedreiging vormt voor onze vrijheid, in plaats van sussend te spreken over een onderscheid tussen 'gematigde moslims' en 'militanten'.

Laatst bewerkt:
Ach iedereen zoekt een ander excuus om te rellen. De 1 voetbal, de ander religie en weer een ander dieren. Als we maar een goede reden hebben om een klere hekel aan andere te hebben en als het een beetje mee zit ook nog een adrenaline kick krijgen van wat ouderwets rellen op de straten. Heerlijk toch.

jihadistische cultuur, heb het gevoel dat dat over jou gaat spiermans:D:D:D

Ik woon in Amsterdam in een typische allochtonenbuurt en ik zie geen problemen.
Ik zal wel blind zijn dan.
De enige extremist die in deze buurt opereert is de glazenwasser. Deze idioot durft 20 euro te vragen om vier ramen te wassen.

Terug
Naar boven