Fitness Seller

Eyes without a face, video van het kind zonder gezicht

idd daar geef ik je gelijk in maar dat is de keuze van de ouders,Zou jij je vlees en bloed zomaar opgeven zonder alles geprobeerd te hebben? ik niet IMO!

dat kind kan onmogelijk een 'normaal' leven leiden en zal elk moment van zn leven geconfronteerd worden met z'n handicap, dat neemt echter niet weg dat het kind geen RECHT heeft op leven
ik vind dat elk levend wezen recht heeft op een bestaan enkel wanneer het zelf in staat is te beslissen, "liever dood dan levend" om het zo cru uit te drukken, mag er van euthanasie sprake zijn

btw mad respect voor die ouders, al denk ik dat iedere normale ouder geen moeite zou moeten doen om van dat kind te houden het is toch je eigen kind uiteindelijk..

ScHrOeFjE zei:
idd daar geef ik je gelijk in maar dat is de keuze van de ouders,Zou jij je vlees en bloed zomaar opgeven zonder alles geprobeerd te hebben? ik niet IMO!
Ik zou gewoon een nieuw maken :D

J/K ;)

Ik zou die instantie inschakelen die je ook ziet in die film Face-off, ownee dat kan niet want al die wetenschappers zijn vermoord.

In het dierenrijk zie je het ook... misvormde welpen bv krijgen minder aandacht van de groep, krijgen minder te eten, en zullen waarschijnlijk ook niet de top halen. Net als dit kind. Spijtig, maar het kan niet anders.

Zo is het leven. t leven is gemaakt voor winnaars.

Voor hetzelfde geld, heb je straks een ongeluk en is je gezicht ook zo verbouwd.

2hard2die zei:
WALGELIJK......! :kots:

....vind ik de posts en het commentaar hier op van jullie DBB'ers.

Deze familie verdient alle respect en gelukkig krijgt dit kind alle liefde van de wereld van haar ouders.
Dit zal ze nodig hebben tegen de gruwelijke grappen en vernederingen die ( net zoals hier op dit board ) haar mischien wel te wachten staan.

ps. zeker zelf geen kinderen?

idd kerel en trieste gasten hier, grappen over dit soort dingen maken is niet geoorloofd, het is al erg genoeg dat God haar zo ter wereld heeft gebracht.
Dit soort dingen vind ik altijd heel erg om te zien, en dan besef ik hoe blij ik mag zijn met mijn eigen lichaam...

Ja niets meer aan al deze opmerkingen toe te voegen, enorm veel respect voor die ouders.

Hoop voor het kind dat ze er iets aan kunnen doen. Alleen als ouder zijnde zou je je kind toch op de eerste plaats neit eens in zo'n reportage zetten.
Maar goed misschien leidt dit tot een dokter die er iets aan kan doen (plastisch chirurg)

andrew zei:
Hoop voor het kind dat ze er iets aan kunnen doen. Alleen als ouder zijnde zou je je kind toch op de eerste plaats neit eens in zo'n reportage zetten.
Maar goed misschien leidt dit tot een dokter die er iets aan kan doen (plastisch chirurg)
Heb je niet goed opgelet!!

Ze hebben dat interview gedaan om geld in te zamelen de operatie's krijgen ze vergoed maar de reis kosten en het verblijf in hotels niet.

Iedereen roept 'respect voor de ouders', maar ik vind het egoistisch om zo'n kind te houden.

Het kind wil niet perse leven. Ze heeft geen bewustzijn zoals wij dat hebben. Ze heeft geen mogelijkheden. Het kind zal nooit het besef hebben dat ze daadwerkelijk leeft. Wat is haar leven nu en wat zal het worden? Niets meer dan dit. Het kind zal altijd hulpbehoevend zijn, waarmee het tevens een last is voor de maatschappij. De ouders sterven en het kind blijft over. Alleen. Nog ellendiger dan het al was.

Je doet het kind geen plezier met dit leven.

Waarom denk je dat er zo veel instituten zijn voor mensen met meervoudige handicaps. Alle ouders weten zeker dat ze voor het kind kunnen en willen zorgen. Als baby gaat het nog, het kind hoeft alleen maar te eten en te drinken. Maar het kind groeit op en de ouders kunnen het niet aan. Fysiek en emotioneel niet.

Gevolg: het kind gaat naar een instituut waar het 24/7 wordt bijgestaan door 2 begeleiders. De ouders komen eens in de 2 weken kijken. Natuurlijk vinden die ouders het verschrikkelijk dat zij hun kind niet kunnen opvoeden, maar daar heb je niets aan. Het kind zit in een instituut en heeft professionele verzorging nodig. De ouders kiezen eerst voor zichzelf maar kunnen het gewoon niet aan.

Ze onderschatten de situatie en dat doen de ouders van het kind zonder gezicht ook. Ze denken dat ze dit kind een goed leven kunnen geven, maar dat kunnen ze niet. Uiteindelijk belandt het in een tehuis/instituut en zit haar leven daar uit.

andrew zei:

Juist wel, door middel van dit naar buiten te brengen via de media kan dit alleen maar leiden tot een betere acceptatie van dit kind.
Mensen worden ingelicht en dat voorkomt domme vragen of respectloze taferelen op straat.
Bovendien wordt het probleem aan de kaak gesteld en kan er in de regering aandacht aan worden besteed wat kan resulteren in subsidie e.d en wat je zelf al aangeeft de medici kan hulp bieden en meer onderzoek doen.

Big_T zei:
Idd wat voor een leven heeft dat kind nu. Misschien ook vroegtijdige dood.
Naar een normale school gaan lijkt me bijna uitgesloten, kan niet zelfstandig leven, in het openbaar komen wordt gewoon een freakshow etc
Wat voor leven heeft dat kind nu? Net alsof ze vergelijkingsmateriaal heeft ofzo? En dan gelul over een menswaardigbestaan alsof dat door iemand te bepalen is voor een ander? Als je doof of blind of wat dan ook geboren wordt heb je zeker ook geen menswaardig bestaan? Ze weten niet beter en al zullen ze het heel zwaar krijgen hebben ze wel een leven, zeggen dat zij geen menswaardig bestaan zal hebben zegt alleen maar dat je haar als minder beschouwd dan een ''normaal'' mens.

Splendid zei:
Het kind wil niet perse leven. Ze heeft geen bewustzijn zoals wij dat hebben. Ze heeft geen mogelijkheden. Het kind zal nooit het besef hebben dat ze daadwerkelijk leeft
Waar haal je deze waarheid vandaan? Ze kan alleen niet praten wat ze later misschien wel kan voor de rest is het een normale baby

Niemand zou ervoor kiezen zo door het leven te gaan, das duidelijk maar degene die wil zo door het leven moeten gaan omdat ze zo geboren zijn moeten wel, kijk eens objectief naar de feiten: ze mist botten in haar gezicht, het probleem ligt eerder bij de mensen die haar als gedrocht bestempelen

Splendid zei:
Iedereen roept 'respect voor de ouders', maar ik vind het egoistisch om zo'n kind te houden.

Het kind wil niet perse leven. Ze heeft geen bewustzijn zoals wij dat hebben. Ze heeft geen mogelijkheden. Het kind zal nooit het besef hebben dat ze daadwerkelijk leeft. Wat is haar leven nu en wat zal het worden? Niets meer dan dit. Het kind zal altijd hulpbehoevend zijn, waarmee het tevens een last is voor de maatschappij. De ouders sterven en het kind blijft over. Alleen. Nog ellendiger dan het al was.

Waarom heeft dit kind geen mogelijkheden? geen bewustzijn? ze reageerd anders goed op haar ouders en mensen rond haar heen!
en hulp behoevend is mijn opa ook moet ik die dan ook maar dood maken?

En alleen eindigen doen we allemaal een keer!

Je doet het kind geen plezier met dit leven.

Wie ben jij om dat te zeggen?

Waarom denk je dat er zo veel instituten zijn voor mensen met meervoudige handicaps. Alle ouders weten zeker dat ze voor het kind kunnen en willen zorgen. Als baby gaat het nog, het kind hoeft alleen maar te eten en te drinken. Maar het kind groeit op en de ouders kunnen het niet aan. Fysiek en emotioneel niet.

Dit kind heeft alleen geen gezicht voor de rest functioneerd het goed is niet zwakzinnig hoef je niet te dragen etc....

Gevolg: het kind gaat naar een instituut waar het 24/7 wordt bijgestaan door 2 begeleiders. De ouders komen eens in de 2 weken kijken. Natuurlijk vinden die ouders het verschrikkelijk dat zij hun kind niet kunnen opvoeden, maar daar heb je niets aan. Het kind zit in een instituut en heeft professionele verzorging nodig. De ouders kiezen eerst voor zichzelf maar kunnen het gewoon niet aan.

Ze onderschatten de situatie en dat doen de ouders van het kind zonder gezicht ook. Ze denken dat ze dit kind een goed leven kunnen geven, maar dat kunnen ze niet. Uiteindelijk belandt het in een tehuis/instituut en zit haar leven daar uit.

Ik vind het jammer dat je sommige dingen niet onderbouwd maar we leven in een vrij land en het is jouw mening gelukkig zijn er genoeg dei anders denken!!

laat ik het anders stellen :Ik kan hier dus op uit maken als jij zo'n kind krijgt dat je het niet wil hebben?En stel je vrouw vriendin wilt het wel houden?

Gorilla-Man zei:
Wat voor leven heeft dat kind nu? Net alsof ze vergelijkingsmateriaal heeft ofzo? En dan gelul over een menswaardigbestaan alsof dat door iemand te bepalen is voor een ander? Als je doof of blind of wat dan ook geboren wordt heb je zeker ook geen menswaardig bestaan? Ze weten niet beter en al zullen ze het heel zwaar krijgen hebben ze wel een leven, zeggen dat zij geen menswaardig bestaan zal hebben zegt alleen maar dat je haar als minder beschouwd dan een ''normaal'' mens.

Waar haal je deze waarheid vandaan? Ze kan alleen niet praten wat ze later misschien wel kan voor de rest is het een normale baby

Niemand zou ervoor kiezen zo door het leven te gaan, das duidelijk maar degene die wil zo door het leven moeten gaan omdat ze zo geboren zijn moeten wel, kijk eens objectief naar de feiten: ze mist botten in haar gezicht, het probleem ligt eerder bij de mensen die haar als gedrocht bestempelen
Een mens is een mens, misvormd of niet. Maar als de levenskwaliteit van het kind, en later de volwassene zo slecht is dat zelfs medische hulp weinig uitkomst biedt...
Maar het blijft de keuze van de ouders natuurlijk.

Het gaat echter wel wat verder dan wat ontbrekende botten, als je zelf niet kan eten, kauwen, etc.

Het is ook beter als men dit soort extreme misvormingen kan detecteren op het moment dat abortus nog mogelijk is. Op dat vlak heeft de wetenschap nog heel wat werk.

Big_T zei:
Een mens is een mens, misvormd of niet. Maar als de levenskwaliteit van het kind, en later de volwassene zo slecht is dat zelfs medische hulp weinig uitkomst biedt...
Maar het blijft de keuze van de ouders natuurlijk.

Het gaat echter wel wat verder dan wat ontbrekende botten, als je zelf niet kan eten, kauwen, etc.

Het is ook beter als men dit soort extreme misvormingen kan detecteren op het moment dat abortus nog mogelijk is. Op dat vlak heeft de wetenschap nog heel wat werk.

Dit is ook al mogelijk maar dat mag nog niet van de tuchtcommissie moet eerst 5jr op ratten etc geoefend worden eer ze dat mogen!

Gorilla-Man zei:
Naar mijn idee is ze geestelijk gehandicapt.

Gorilla-Man zei:
het probleem ligt eerder bij de mensen die haar als gedrocht bestempelen
Ik vind haar geen gedrocht. Ik kijk met interesse naar haar afwijking. Acceptatie door de medemens zou het een stuk makkelijker maken. Afwijkend van het normale nog altijd spektakel, en dat kan positief zijn (bijv. acrobaten in een circusact) en negatief (gehandicapte in rolstoel). Feit blijft dat jij en ik niet de wereld zijn.

ScHrOeFjE zei:
Dit is ook al mogelijk maar dat mag nog niet van de tuchtcommissie moet eerst 5jr op ratten etc geoefend worden eer ze dat mogen!
Ik dacht dat iemand zei dat deze misvoming pas merkbaar is na de geboorte. Op het filmpje merk je ook dat de ouders het toen pas te weten zijn gekomen...
Het moet ieg vroeger gezien en geweten zijn door ouders imo

Big_T zei:
Ik dacht dat iemand zei dat deze misvoming pas merkbaar is na de geboorte. Op het filmpje merk je ook dat de ouders het toen pas te weten zijn gekomen...
Het moet ieg vroeger gezien en geweten zijn door ouders imo
ooit van gen punctie gehoord van de foetus ;)

Is nu nog strafbaar gezien de kloon ideeen die ze erop na houden :D

Dan kunnen de de cromosomen splitsen die dit veroorzaken maar ook de ogen de kleur geven die pa en ma willen etc dus is het ethisch verantwoord?

En op een 2-3D echo zie je het ook te laat idd,Maar dan komen we weer op het etische verhaal wat te doen bij een open rugetje? ook dood maken? hazelip? ook dood maken? een tweeling ? ook dood maken? en zo kunnen we wel door gaan dit is een indivueel geval maar ik vind DAT NIEMAND HET RECHT HEEFT!! om te zeggen dood maken of iets in die aard het is ons vlees en bloed niet!

Laatst bewerkt:
Jep van gehoord. Imo moet dat gewoon kunnen in de toekomst om deze gevallen te detecteren, niet voor blauwe ogen of blond haar ofzo, dat is belachelijk.

Big_T zei:
Jep van gehoord. Imo moet dat gewoon kunnen in de toekomst om deze gevallen te detecteren, niet voor blauwe ogen of blond haar ofzo, dat is belachelijk.
Sja de kennis is er maar die tuch en etische commisie's zijn niet zo makkelijk kijk maar naar medicijnen tegen AIDS!

Terug
Naar boven