AndroidHealthClinic

Eyes without a face, video van het kind zonder gezicht

roxxe zei:
stel je es de vraag of je zou willen leven, moest je in haar situatie zijn.
:bawling:

weet gewoon dat de dood niet het einde is, enkel het begin van iets nieuws.
Ruilen met haar? Nooit natuurlijk maar probeer jij maar eens te begrijpen dat zij zo geboren is en niet anders weet, je denkt toch serieus niet dat jij haar voor de keuze zou stellen dat ze dan dood zal willen omdat ze er zo uitziet?

Je laatste zin doet me denken aan 1 of andere Jomanda uitspraak

dj_phreak zei:
Want ik ben objectief meetbaar toch wel ietwat superieur aan die grensgeval mong*len. Wie hier vindt zichzelf helemaal niets beter/waardevoller/nuttiger dan bijvoorbeeld een gehandicapt mytyltje?
Heerlijk toch he, je superieur voelen aan anderen en zo jezelf alleen maar kicker vinden en dan nog eens als een rasechte nazi beweren dat jij meer rechten verdient, ome hitler had een goeie aan je gehad

Feiten:
- ze wisten dat er iets mis was gedurende de zwangerschap, alleen niet dat het zo erg was.
- ze kan niet normaal ademhalen, eten, drinken en praten.
- ze kan dmv heeeel veeel operaties weer een redelijk gezicht krijgen.

Kortweg, ik denk dat vele mensen (mannen en de vrouwen) vroegtijdig de zwangerschap zouden laten afbreken als ze wisten dat zoiets op hun pad zou liggen. Sommigen doen het al bij lichte handicapen.

Abortus moet voor de 14 week zijn gebeurt, maar daarna heb kan je nog steeds ingrijpen. Alleen is het dan gevaarlijker. In Nederland is het in sommige gevallen iig toegestaan.

Als het er is, en je komt er dan achter heb je mijn inziens 2 keuzes:
1- zo laten verder leven en kijken waar het eindigt, kortweg euthanasie (in dit geval zeker de dood)
2- Alles laten doen opdat zij er zo normaal mogelijk onder kan leven.

wat er ook gekozen wordt is afhankelijk van de ouders zelf. Het is natuurlijk een samenloop van omstandigheden.

voor beide keuzes heb ik respect (althans in dit geval).

Niet lang geleden werden zulke mensen nog gebruikt op kermissen en circussen.

De verwachting voor de toekomst is dat, doordat wij mensen slechter voor ons zelf zorgen er meer ziekten en afwijkingen gaan komen bij pasgeborenen. Dus wie weet wat jou in de toekomst nog te wachten staat..!?

Ik vind dat je niet kan oordelen als je zelf niet in die situatie bent geweest. Kinderen krijgen meestal de onvoorwaardelijke liefde van hun ouders, en in dit geval is dat volgens mij het beste...

Dutch Bodybuilding.com Bericht
You must spread some Reputation around before giving it to Behappys-babe again.

Gorilla-Man zei:
Hoe kom je erbij dat ze blind is ???

Je had trouwens in de 1e helft van de 20ste eeuw ook een gast in duitsland die bepaalde ideeen had over mensen en hoeveel ze waard waren, ben ff z'n naam kwijt

Ging ik eigenlijk een beetje van uit omdat ze geen oogkassen heeft,
maar is opzich wel te fixen waarschijnlijk.

Gorilla-Man zei:
Heerlijk toch he, je superieur voelen aan anderen en zo jezelf alleen maar kicker vinden en dan nog eens als een rasechte nazi beweren dat jij meer rechten verdient, ome hitler had een goeie aan je gehad

Vertel jij me nu ééns waarom jij vind dat elk mens gelijk is en gelijke rechten verdiend. Op iemand liggen kappen is gemakkelijk maar je moet je uitlatingen ook een beetje kunnen onderbouwen vind ik. ;)
En euh, het is niet omdat iemand's mening in strijd is met de jouwe dat je hem direct moet uitschelden voor nazi. :p

Ze zou wel goed kunnen cocken aangezien ze geen bovenkaak heeft. :D

Ik kan uit zoiets maar 2 conclusies trekken: 1) god bestaat niet, of 2) god is een ongelooflijke kl***zak

Dat laatste neem je liever terug.

Hetzelfde dat mensen dit soort dingen zeggen over de WOII.
God bestrijd het kwaad niet door het niet te laten gebeuren, maar door het van zijn slechtste kant te laten zien.

Hetzelfde geld eigenlijk voor dit.

de leeuw zei:
Dat laatste neem je liever terug.

Hetzelfde dat mensen dit soort dingen zeggen over de WOII.
God bestrijd het kwaad niet door het niet te laten gebeuren, maar door het van zijn slechtste kant te laten zien.

Hetzelfde geld eigenlijk voor dit.

Ok... :rolleyes: Wanneer heeft God dat jou verteld?

Ja, zo ken ik er nog wel meer.

Je weet waarschijnlijk wel dat Ronnie Mr. O is. Wanneer heeft hij jou dat eigenlijk verteld ??? :o

Of misschien iets duidelijker:

Einstein zegt dat E=MC*2 is. Wanneer heeft hij jou dat verteld? En hoe weet jij dat het waar is.

Je hebt er net zo goed geen persoonlijke bewijzen voor.
99,999% van de mensen kunnen veel wetenschappelijke dingen ook niet verklaren. Is het daarom niet waar?

de leeuw zei:
Ja, zo ken ik er nog wel meer.

Je weet waarschijnlijk wel dat Ronnie Mr. O is. Wanneer heeft hij jou dat eigenlijk verteld ??? :o

Of misschien iets duidelijker:

Einstein zegt dat E=MC*2 is. Wanneer heeft hij jou dat verteld? En hoe weet jij dat het waar is.

Je hebt er net zo goed geen persoonlijke bewijzen voor.
99,999% van de mensen kunnen veel wetenschappelijke dingen ook niet verklaren. Is het daarom niet waar?
Er is een verschil tussen wat door de wetenschap is bewezen en wat mensen geloven omdat hun ouders ze zo opvoeden. Het enige bewijs voor god is een of ander stoffig boek wat door elke jan lul zou kunnen zijn geschreven.

maargoed, dat is een hele andere discussie.

dr. Gonzo zei:
Er is een verschil tussen wat door de wetenschap is bewezen en wat mensen geloven omdat hun ouders ze zo opvoeden. Het enige bewijs voor god is een of ander stoffig boek wat door elke jan lul zou kunnen zijn geschreven.

maargoed, dat is een hele andere discussie.

Dat stoffig boek, is tevens wetenschappelijk onderzocht.. en wat blijkt.. 100% op de waarheid berust.. er is daarbij ook zekerheid dat enkele verhalen zijn aangedikt.. of vergeten op te nemen..

maar goed zoals je zegt andere discussie..

In dit geval met dit meisje.. god heeft daar weinig mee nodig...
Zolang wij, mensen, onze wereld en ons lichaam niet meer goed verzorgen.. zolang zullen er steeds meer gehandicapten en mensen met zware ziektes en allergien op deze wereld komen..

God en zijn gemeenschap zullen een goede houvast worden voor ons allen om dit straks allemaal aan te kunnen... want ik zou dat niet alleen kunnen..!?

• Topic Starter Topic Starter
Off-topic, de bijbel is bijna nergens wetenschappelijk onderbouwd. Als God dan alles weet, waarom is er nooit doorgegeven dat bijvoorbeeld de aarde om de zon draait en niet andersom ? Of wilde God ons in die tijd maar een beetje dom houden en moesten ketters die anders dachten tot ver in de 16de eeuw op de brandstapel eindigen ? Of neem het belachelijke verhaal van de Ark van Noach, die man had aannemer moeten worden in onze tijd.

Er is weinig wetenschappelijks aan de bijbel, maar goed iedereen moet maar geloven wat men wil.

Als God het zo goed met ons voor heeft dan heeft hij een zeer zieke geest om alles wat er tot nu toe is gebeurt in de wereld te laten gebeuren. God is toch perfect en creerde de mens naar zijn evenbeeld ? Dan is het toch vreemd dat we zover zijn afgedwaald van die perfectie, maar ja daar stellen gelovigen tegenover dat geloof in God je weer op het rechte spoor brengt.

Als iedereen van jou mag geloven wat die wilt, noem dan de verhalen uit de bijbel niet "belachelijk"... nee, we stammen af van apen, dat klinkt zeker lekker aannemelijk :rolleyes:

CrocoDillon zei:
Als iedereen van jou mag geloven wat die wilt, noem dan de verhalen uit de bijbel niet "belachelijk"... nee, we stammen af van apen, dat klinkt zeker lekker aannemelijk :rolleyes:

Het klinkt een stuk aannemelijker dat de mens van de aap afstamt
dan dat een vliegende man die de wereld met ze hand schaapt
en mensen van klei maakt en tot leven brengt.
Ik vind mensen toch dichter bij apen dan bij klei staan als je het mij vraagt. :D

De verhalen van de bijbel zijn ook belachelijk, maar jij mag er in geloven weetje

Neem nou dat verhaal met Maria die ineens een kind krijgt van god
zonder met Josef gediekt te hebben.
Volgens mij was ze gewoon vreemd gegaan ofzo...

En dan die Jona in de walvis, hij zou de eerste dag al verzopen zijn
als het echt gebeurd zou zijn. Mischien zelfs verteerd door de maagsappen.

etc etc etc, t'is een leuk boek om te lezen maar daar is alles mee gezegt.

Laatst bewerkt:
Jay Impol zei:
Het klinkt een stuk aannemelijker dat de mens van de aap afstamt
dan dat een vliegende man die de wereld met ze hand schaapt
en mensen van klei maakt en tot leven brengt.
Ik vind mensen toch dichter bij apen dan bij klei staan als je het mij vraagt. :D

En waar komt die aap vandaan? Uiteindelijk leidt het zeker naar... een oerknal? Dan vind ik mensen dichter bij klei (stof staat er, m.a.w. materie, de atomen waar we uit zijn opgebouwt) staan, dan bij een oerknal ;) Maar jij mag erin geloven hoor.

Die aap is weer onstaan uit een ander wezen en dat gaat helemaal terug
tot 1 cellerige wezentjes.
En wat er precies in die oerknal is gebeurd weten ze nog niet.

Maar de wetenschap komt iig met bewijzen van hoe de evolutie is gegaan
maar de bijbel komt alleen met vage verhalen.

Neem nou het scheppingsverhaal. Hoezo doet god zo moeilijk en schaapte
hij niet gewoon effe alles in 1 dag aangezien ie alles kan ?
En waarom bestonden dinosaurussen miljoenen jaren geleden al voordat
er mensen bestonden terwijl god alles in 1 week schaapte ?
Of wou je ontkennen dat dinosaurussen bestaan hebben en dat de
wetenschap maar een eind weg lult ? :P

En dan die Jona in de walvis, hij zou de eerste dag al verzopen zijn
als het echt gebeurd zou zijn. Mischien zelfs verteerd door de maagsappen.

etc etc etc, t'is een leuk boek om te lezen maar daar is alles mee gezegt.

Jonas en de walvis in de bijbel ??? Shit k heb nog veel te lezen :D

Wetenschap veranderd ook steeds, het ene onderzoek bewijst het tegendeel van het andere. De ene onderzoeker schetst weer een anders beeld dan de andere. En alles is vaak niet zo aannemelijk en waterdicht als het gepresenteerd word. Dat de mensen 1000'en schakels terug nog in de zee zwommen is NIET bewezen. Dat er evolutie plaatsvind is voor mij ook wel een zekere zaak. Maar god kan die eerdere schakels hebben geschapen waarna ze verder zijn ontwikkeld door de invloeden op aarde.

Kan lange discussie worden waarbij beide partijen overtuigd van gelijk zijn. Terug naar on-topic met een meisje zonder gezicht:)

Terug
Naar boven