En ik weet dat jij er zo over denkt, en dat is prima.ScHrOeFjE zei:Ik vind het jammer dat je sommige dingen niet onderbouwd maar we leven in een vrij land en het is jouw mening gelukkig zijn er genoeg dei anders denken!!
laat ik het anders stellen :Ik kan hier dus op uit maken als jij zo'n kind krijgt dat je het niet wil hebben?En stel je vrouw vriendin wilt het wel houden?
Als zo'n kind eenmaal is geboren en het blijkt dat het een dergelijke afwijking heeft, dan zou ik dat niet laten doden of iets dergelijks. Maar zou ik in de eerste weken van de zwangerschap weten dat dit zou gebeuren, dan zou ik kiezen voor een abortus. Als mijn vriendin/vrouw dat niet zou willen, dan hebben we een probleem ja. Dat wordt een flinke discussie.
En dit is puur stoken, maar het is waarheid: een hond reageert ook op mensen. Die heeft ook geen bewustzijn. Dus je argument dat het kindje reageert op mensen en dat het daarom een normaal bewustzijn hebben is geen goede.

ze zegt ook in gebaar eten en ze schud nee zou ze dat doen als ze geen besef had?