XXL Nutrition

Eyes without a face, video van het kind zonder gezicht

ScHrOeFjE zei:
Ik vind het jammer dat je sommige dingen niet onderbouwd maar we leven in een vrij land en het is jouw mening gelukkig zijn er genoeg dei anders denken!!

laat ik het anders stellen :Ik kan hier dus op uit maken als jij zo'n kind krijgt dat je het niet wil hebben?En stel je vrouw vriendin wilt het wel houden?
En ik weet dat jij er zo over denkt, en dat is prima.

Als zo'n kind eenmaal is geboren en het blijkt dat het een dergelijke afwijking heeft, dan zou ik dat niet laten doden of iets dergelijks. Maar zou ik in de eerste weken van de zwangerschap weten dat dit zou gebeuren, dan zou ik kiezen voor een abortus. Als mijn vriendin/vrouw dat niet zou willen, dan hebben we een probleem ja. Dat wordt een flinke discussie.

En dit is puur stoken, maar het is waarheid: een hond reageert ook op mensen. Die heeft ook geen bewustzijn. Dus je argument dat het kindje reageert op mensen en dat het daarom een normaal bewustzijn hebben is geen goede.

Splendid zei:
En ik weet dat jij er zo over denkt, en dat is prima.

Als zo'n kind eenmaal is geboren en het blijkt dat het een dergelijke afwijking heeft, dan zou ik dat niet laten doden of iets dergelijks. Maar zou ik in de eerste weken van de zwangerschap weten dat dit zou gebeuren, dan zou ik kiezen voor een abortus. Als mijn vriendin/vrouw dat niet zou willen, dan hebben we een probleem ja. Dat wordt een flinke discussie.

En dit is puur stoken, maar het is waarheid: een hond reageert ook op mensen. Die heeft ook geen bewustzijn. Dus je argument dat het kindje reageert op mensen en dat het daarom een normaal bewustzijn hebben is geen goede.
Bro een hond en een mens kan je niet vergelijken ik kan met studie's komen dat een foetus zelfs al weet wat er gebeurd (mijn vrouw is verloskundige)

En als je de moeite had genomen om het filmpje te kijken zie je dat ze reageerd op haar vader en opa ;) ze zegt ook in gebaar eten en ze schud nee zou ze dat doen als ze geen besef had?

Maar als je op had gelet had je kunnen zien dat ze het niet wisten de ouders stel jij word papa jij trots op de gym ik krijg een kind met mijn wijfie ,iedereen blij jij blij etc.......moment is daar en dan ziet het er zo uit? flinke vent als je dan zegt moet ik niet hebben dat kind!!

en trust me ik ben ook een BIG MOFO maar toen ik mijn zoon in mijn armen kreeg was de wereld toch iets te zwaar je voelt je beter dan welke AAS je ook in je kont duwn XTC is er niets bij zoveel emotisch,Maar goed we zullen zien als jij ooit vader word!

Laatst bewerkt:
ScHrOeFjE zei:
Bro een hond en een mens kan je niet vergelijken ik kan met studie's komen dat een foetus zelfs al weet wat er gebeurd (mijn vrouw is verloskundige)

Maar als je op had gelet had je kunnen zien dat ze het niet wisten de ouders stel jij word papa jij trots op de gym ik krijg een kind met mijn wijfie ,iedereen blij jij blij etc.......moment is daar en dan ziet het er zo uit? flinke vent als je dan zegt moet ik niet hebben dat kind!!

en trust me ik ben ook een BIG MOFO maar toen ik mijn zoon in mijn armen kreeg was de wereld toch iets te zwaar je voelt je beter dan welke AAS je ook in je kont duwn XTC is er niets bij zoveel emotisch,Maar goed we zullen zien als jij ooit vader word!
Ik heb het filmpje bekeken, dus ik let goed op.

En in mijn vorige post heb ik al geschreven dat ik een kind niet zou laten 'euthanaseren' als bij geboorte blijkt dat het een dergelijke afwijking heeft. Wat ik wel zou doen is kiezen voor een abortus indien ik een paar weken na bevruchting zou weten dat het kind zo ter wereld komt.

En in dat laatste verschillen wij van mening want jij zou zo'n kind laten uitdragen en ik niet.

Laatst bewerkt:
Alles is al gezegd! Respect voor die ouders hoe ze ermee omgaan.

Het enige wat ik wil nog wil zeggen is dat als je ooit eens zo'n persoon in real-life tegenkomt je nooit zo iemand moet gaan aanstaren of geschokt moet reageren, maar gewoon behandelen als een doorsnee persoon.

**** man ...

werd er effe stil van

echt triest

Splendid zei:
Ik heb het filmpje bekeken, dus ik let goed op.

En in mijn vorige post heb ik al geschreven dat ik een kind niet zou laten 'euthanaseren' als bij geboorte blijkt dat het een dergelijke afwijking heeft. Wat ik wel zou doen is kiezen voor een abortus indien ik een paar weken na bevruchting zou weten dat het kind zo ter wereld komt.

En in dat laatste verschillen wij van mening want jij zou zo'n kind laten uitdragen en ik niet.
maar jij draagt dat kind niet !!! en neem maar van mij aan niet een vrouw zal haar kind uit haar laten halen is jou en haar vlees bro!!

En daar komt nog bij dat ze het niet wisten en dat dat voorlopig ook nog wel ff zal duren eer ze die tests mogen doen!

Ik hoop oprecht dat JIJ dit nooit mee zal maken,Trouwens niemand!!

Maar je zegt dat je het heb gezien maar dat kind reageerd toch of niet?
Jij zegt dat ze geestelijk niet goed is terwijl ze een bot ziekte heeft!!!

Nou, ze zal niet Mis. Jacksonville worden, maar aangezien ze blind is zal ze dat
niet eens zo erg vinden denk ik.
Ze heeft een gezond stel hersenen dus wat mij betreft levensvatbaar.

Ach jah, is een eindeloze discussie. Als ik in de periode waarin abortus nog toegestaan is zou weten dat het kind bij geboorte deze afwijking zou hebben dan zou ik ook voor abortus gaan. Als het kind nu emaal geboren is heb je weinig keuze. En als het kind nou emaal geboren is dan zal je het toch willen houden omdat het emotioneel veel te moeilijk is zo'n kind af te staan.

Feit is dat in de natuur dit kind nooit zou overleven. Moet je haar dan kunstmatig in leven houden? Tja, dat is een keuze die ieder voor zich moet maken.

ScHrOeFjE zei:
maar jij draagt dat kind niet !!! en neem maar van mij aan niet een vrouw zal haar kind uit haar laten halen is jou en haar vlees bro!!
dat is dus ook een beslissing die je samen neemt en niet ik alleen.

En daar komt nog bij dat ze het niet wisten en dat dat voorlopig ook nog wel ff zal duren eer ze die tests mogen doen!
klopt, maar daar gaat het ook niet om. Het is nu eenmaal zo, en de vraag is of wij dat kind levensvatbaar vinden.

Ik hoop oprecht dat JIJ dit nooit mee zal maken,Trouwens niemand!!

Maar je zegt dat je het heb gezien maar dat kind reageerd toch of niet?
Jij zegt dat ze geestelijk niet goed is terwijl ze een bot ziekte heeft!!!
ik meende uit het filmpje op te kunnen maken dat ze geestelijk gehandicapt zou zijn, maar ik heb er geen geluid bij om mijn werk. Is ze niet geestelijk gehandicapt dan verandert dat natuurlijk mijn opmerking wat betreft 'geen bewustzijn'.

zie bovenstaande

Plus erg flauw dat je hier negatieve karma voor gaat geven. Het is een discussie met meningen, dat zeg je zelf ook al. Maar goed, ieder zijn eigen ding, he.

Laatst bewerkt:
Jay Impol zei:
Nou, ze zal niet Mis. Jacksonville worden, maar aangezien ze blind is zal ze dat
niet eens zo erg vinden denk ik.
Ze heeft een gezond stel hersenen dus wat mij betreft levensvatbaar.
Hoe kom je erbij dat ze blind is ???

Je had trouwens in de 1e helft van de 20ste eeuw ook een gast in duitsland die bepaalde ideeen had over mensen en hoeveel ze waard waren, ben ff z'n naam kwijt

Gorilla-Man zei:
Hoe kom je erbij dat ze blind is ???

Je had trouwens in de 1e helft van de 20ste eeuw ook een gast in duitsland die bepaalde ideeen had over mensen en hoeveel ze waard waren, ben ff z'n naam kwijt

Was dat niet ome Hitler ?

Gorilla-Man zei:

Idd, en het is goed dat we met bikkelhard geweld die man z'n ideeen de kop hebben ingedrukt. Na die periode kende de wereld meer vrede dan ooit met die gebeurtenissen helder in gedachten, en hetgeen wat men nooit meer wil meemaken.

Nu deze gedachten lijken weg te slijten, ken de maatschappij helaas weer zo'n oprukking van idoten en rebellen! :thumbsdown:

idd ongelofelijke egoïsme vd ouders
hopelijk beseft het nooit in welke situatie het zich bevindt.

was vanmiddag op ned1 de discussie of euthanasie te gemakkelijk was in nederland.
eigenlijk vind ik het hypocriet om te zeggen dat ze moet blijven leven totdat het jezelf overkomt.

stel je es de vraag of je zou willen leven, moest je in haar situatie zijn.
:bawling:

weet gewoon dat de dood niet het einde is, enkel het begin van iets nieuws.

Marky zei:
Idd, en het is goed dat we met bikkelhard geweld die man z'n ideeen de kop hebben ingedrukt. Na die periode kende de wereld meer vrede dan ooit met die gebeurtenissen helder in gedachten, en hetgeen wat men nooit meer wil meemaken.
Nu kennen wij nog "vrede" maar ik betwijfel ofdat we het zo kunnen houden (terrorisme).Maarja volgens links is alles in orde :p
Marky zei:
Nu deze gedachten lijken weg te slijten, ken de maatschappij helaas weer zo'n oprukking van idoten en rebellen! :thumbsdown:
Wie bedoel je juist met idioten en rebellen?

ScHrOeFjE zei:
En toch doen abortusklinieken wereldwijd hele goede zaken. Dus schijnbaar is er toch een grote markt voor vrouwen die een kind kwijt willen.

trouwens een beetje een globaler punt:

De meesten hier laten hun afschuw blijken van alles dat met eugenetisch gedachtengoed te maken heeft. Maar waarom eigenlijk? Is het idee dat alle mensen gelijk zijn dan echt waar? Zijn jullie allemaal vergelijkbaar met (bijvoorbeeld) de Tokkie's?

Legaal gezien wel. Helaas, zou ik bijna zeggen. Want ik ben objectief meetbaar toch wel ietwat superieur aan die grensgeval mong*len. Wie hier vindt zichzelf helemaal niets beter/waardevoller/nuttiger dan bijvoorbeeld een gehandicapt mytyltje?

Laten we 2 the point blijven:

Schroef is voor euthanasie!,Indien deze persoon zelf zijn keuze's nog kan maken!
Ik zou zelf ook niet kunstmatig in levengehouden willen worden,En nee niet elk mens is gelijk het heeft wel dezelfde rechten!!

ScHrOeFjE zei:
Schroef is voor euthanasie!,Indien deze persoon zelf zijn keuze's nog kan maken!
Dat in ieder geval. Maar wat mij betreft mag het ook als iemand niet meer in staat is die keuze te maken en ook in de toekomst niet meer in staat zal zijn dat te doen. Althans: als ze pijn lijden. Lichamelijk gezond, maar zwaar Alzheimer is een twijfelgeval: ikzelf zou dan dood willen, maar als het zover is kan ik die gedachten niet meer hebben. Geldt mijn oude beslissing dan nog? IMO wel. Ik hoef niet op dat moment geestelijk helder te zijn om te kunnen bepalen of ik al-dan-niet verder wil leven; dat kan ik voor die tijd ook beslist hebben. Want zoniet, dan heeft de "ik" die volledig verdwaasd zit te kwijlen meer recht en inspraak over mezelf dan de "ik" die bij vol verstand een beslissing maak. En dat kan m.i. nooit goed zijn.

En nee niet elk mens is gelijk het heeft wel dezelfde rechten!!
En dat vindt ik dus erg jammer. Een zwakbegaafde kindermoordenaar heeft dezelfde rechten als ik (bijvoorbeeld stemrecht). Is dat terecht? Kan zo iemand een verstandige beslissing nemen voor het algemeen welzijn? Nee dus. Dus is het toekennen van gelijke rechten aan iedereen een belachelijke gang van zaken.

dj_phreak zei:
Een zwakbegaafde kindermoordenaar heeft dezelfde rechten als ik (bijvoorbeeld stemrecht). Is dat terecht? Kan zo iemand een verstandige beslissing nemen voor het algemeen welzijn? Nee dus. Dus is het toekennen van gelijke rechten aan iedereen een belachelijke gang van zaken.

Sja daar kan ik mij deels in vinden maar gelukkig leven we in een rechtstaat,En wat zou er van de wereld worden als we NIET allemaal dezelfde rechten hadden?,leven we dan nog wel in een democratie (zover dat vandaag de dag nog aan de orde is)

Terug
Naar boven