AndroidHealthClinic

Ezravdb is becoming a student

Hoeveelste ben je geworden?

Wat een dikke poten en rug heb jij man. Hoe heb je het gister gedaan?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dikke chest man! hoe is het verlopen verder?

• Topic Starter Topic Starter
Wat een dikke poten en rug heb jij man. Hoe heb je het gister gedaan?

Ik heb gedaan wat ik kon :)

Ik heb nog een hele hoop te vertellen maar ben vanmiddag naar de gym geweest en ben net thuis.

Nog even geduld dus :D maar dan komen ook mijn ervaringen !

Wat een mooie hamstring! Wat knap dat je die zo goed kan laten zien :p

hij glimt ook zo mooi :P

Ergens tussen de 5 en 12

---------- Post toegevoegd Mon 3 Dec 2012 om 18:40 ----------

Wat een mooie hamstring! Wat knap dat je die zo goed kan laten zien :p

Nog lekker gejunkt gisteravond?:p

---------- Post toegevoegd Mon 3 Dec 2012 om 18:42 ----------

Mede mogelijk gemaakt door rope en sponsored by tymen :D

Laatst bewerkt:
hier een foto waar ik zelf wel trots op ben:
246l65v.jpg

De aller linkse was de winnaar van deze klasse..

hier is duidelijk te zien dat ik de hardheid mis in mijn benen. Ik deed alles om ze aan te spannen maar dit mocht niet baten.

Ik had denk ik toch beter me benen niet meer moeten trainen dinsdag, ook had ik nog iets dieper kunnen gaan denk ik, dan had het er nog beter uitgezien.

Op de volgende foto zijn wel strepen op me glutes te zien:

2unznnc.jpg

Geweldige prestatie

Goed lichaam. Die front latspread is ziek en veruit de beste van de drie. Zonde van je benen idd, maar zo een goed UB hebben en weten waar je aan moet werken lijkt me ook wel prettig.

Je stond er keurig bij man! Je was een C atleet, das al een prestatie opzich voor een eerste wedstrijd! Volgend jaar weer?

Je stond er keurig bij man! Je was een C atleet, das al een prestatie opzich voor een eerste wedstrijd! Volgend jaar weer?

Vind ik ook ! :) En heb alles zelf gedaan qua preparatie dus daar ben ik ook wel trots op :D

Wat me plannen voor volgend jaar zijn weet ik nog niet precies, ben nog een beetje warrig in me hoofd door de junk :D

Denk wel dat ik serieus kans maak in de C klasse als ik me benen goed hard krijg en armen wat dikker..dus dat is wel leuk om te proberen volgend jaar.

Heb vanmiddag nog rustig getraind, ff weer alles goed doorbloed :D

Laatst bewerkt:
Echt diep respect ezra (ook voor de andere jongens die mee hebben gedaan). Volgend jaar iets droger en dan winnen!

hamstrings en kuiten verder ontwikkelen en je bent er klaar voor, hoelang train je al momenteel?

hamstrings en kuiten verder ontwikkelen en je bent er klaar voor, hoelang train je al momenteel?

4 en half jaar, hamstrings en kuiten zit ook nog veel vooruitgang in inderdaad :)

Lang niet altijd getraind eerlijk gezegd, maar vanaf nu ga ik die streng blijven aan pakken

Was je nou wel door gegaan door depleten en nog wat vocht afdrijven in benen, had je vast en zeker een hogere plaatsing. Ik had zelf ook pas dat het vocht er in de laatste paar dagen uit me LB trok terwijl me UB allang stage proof was 1-2 weeks out.

Desalnietemin top prestatie bro, zeker iets om op terug te kijken!

Was je nou wel door gegaan door depleten en nog wat vocht afdrijven in benen, had je vast en zeker een hogere plaatsing. Ik had zelf ook pas dat het vocht er in de laatste paar dagen uit me LB trok terwijl me UB allang stage proof was 1-2 weeks out.

Desalnietemin top prestatie bro, zeker iets om op terug te kijken!

Ok, naja een leer voor de volgende keer man

Terug
Naar boven