Fitness Seller

FaalLog MetalNDeadlifts

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
De rubberentegels dempen goed genoeg, het is het gietijzer op de stang dat rinkelt en natuurlijk tegen elkaar aan gaat. Maar wel een goed idee daar niet van, maar kost mij teveel.
Ik heb wel eens zitten kloten met isolatie tape om de stang, dan rammelen die platen ook niet meer, maar het gaat toch bij het wisselen snel opstropen en slijten..... was niks :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.202
Ik heb wel eens zitten kloten met isolatie tape om de stang, dan rammelen die platen ook niet meer, maar het gaat toch bij het wisselen snel opstropen en slijten..... was niks :(
Toevallig heb ik kinesiologie tape om een gedeelte van de stang voor het het geluid als je de stang rackt, scheelt een hoop maar lijkt me niet fijn op de collars nee.

• #2.204
Training 27-07-2022

Shadowboxing-

1,5min technique

1x1,5min defense-counter

1x3min fightpace

30sec rest tussen rondes.

Heavybag Rounds-

1x3min ComboDrill

1x3min Defense-Counter

1x3min Freestyle

2.6km wandelen

Goede training.

Wat meer op defense gewerkt, is ook erg leuk. Moet ik sowieso erin houden, merk dat ik het nu al automatisch in mijn rondes verwerk.

Leuk man die RDLs! Mijn glutes zijn sore asf, tevens is er veel veranderd in mijn bdsmbunker homegym, op de muur wat verf gesmeten en ben een Wall mounted plate rack aan het maken, natuurlijk komen er fotos. Houdoe.

• #2.205
Training 28-07-2022

OHP 2x5(+0) 1x6(+0) 45kg 1x13(+1) 35kg

Bench 1x10(+0) 1x9(+0) 60kg

Dips 12x(+3) 11x(+1) 10x(+1) BW

Incline DB Bench 1x14(+1) 15kg+db

Overhead Rope Extensions 3x13(+1) 20kg ss Lu Raises 3x15 5kg+db

Uni Lateral Pushdowns 1x14 1x13 7,5kg(+2,5kg) ss Banded Facepulls 3x25

Goede training.

OHP moet echt gedeload worden na week 6, kut.. Heb wel 1 rep meer op de backoff set. Zit te denken om weer 5/3/1 op OHP te doen, werkte wel lekker bij mij.

Bench had ik eigenlijk 3x10 maar set 3 rep 10 vond ik niet clean genoeg, als ik mijn legdrive iets beter deed was mn reet op het bankje gebleven.

Dips gaan goed, massive tiet pomp en meer reps. Kunnen bijna weer weighted!!!

Incline DB Bench ging ook goed, vieze grind.

Lu Raises eindelijk 15 reps in een keer gedaan, niet ff op adem komen nee, gelijk alles gedaan! Mag dus meer gewicht pakken.:) Fucking goede pomp!

Pushdowns zwaarder gedaan en viel tegen, wel een goede pomp! Houdoe.

Laatst bewerkt:
Zit te denken om weer 5/3/1 op OHP te doen, werkte wel lekker bij mij.
dat is voor een ohp, en dan zeker voor de jeugd onder ons, meestal wel wat weinig.
als je dan 3x5, 3x3 en 531 weken gaat doen mis je wel wat volume, zou dan toch meer denken aan 5x5, 5x3 en 5.3+5 dikke singles ofzo.
als ik mijn legdrive iets beter deed was mn reet op het bankje gebleven.
misschien proberen om je voeten wat verder naar voren te doen, en iets smaller te plaatsen, scheelt enorm met zwevende reet.

• #2.207
dat is voor een ohp, en dan zeker voor de jeugd onder ons, meestal wel wat weinig.
als je dan 3x5, 3x3 en 531 weken gaat doen mis je wel wat volume, zou dan toch meer denken aan 5x5, 5x3 en 5.3+5 dikke singles ofzo.
Gewoon meer setjes op OHP pakken dus? Ik doe nu totaal 7 setjes per week. Maandag 3x8-10 en Donderdag 3x5-7 1x10-20.

misschien proberen om je voeten wat verder naar voren te doen, en iets smaller te plaatsen, scheelt enorm met zwevende reet.
Bij mij is het meer dat ik mijn kont niet aangespannen houdt, dus kracht uit mijn benen haal en mn kontje de lucht in gaat. Zelf merk ik ook dat als ik mijn voeten wat meer onder het bankje zet mijn legdrive beter gaat.

Gewoon meer setjes op OHP pakken dus? Ik doe nu totaal 7 setjes per week. Maandag 3x8-10 en Donderdag 3x5-7 1x10-20.
yup, zou het eens proberen, en ook niet te bang zijn om je week wat langer te maken, bv maandag 5x5 @70%, dan donderdag 5x3 @80% en dan de week daarop maandag singles of dubbels doen, dan wisselen je dagen ook een beetje, vind ik persoonlijk ook wel lekker.
zelf doe ik als ik weer een beetje op kracht ben meestal in 1 week 5x5 en 8x2 wat dan als het steeds zwaarder gaat worden verloopt naar een 5x3 en een 6-8x1, en dan een keer maxen voor het ego :D

• #2.211
Training 29-07-2022

FrontSquat 1x5 1x7(+2) 67,5kg 1x15 52,5kg(+2,5kg)

Pull Ups 9x 8x 8x(+0) BW

Straight arm pushdown 20x(+2) 20x(+4) 20kg ss Hanging Knee Raises 3x15

Pendlay Rows 3x15(+2) 65kg(-2,5kg) (cleaner reps)

Lying Leg Curls 20(+2)x25kg(+5kg) ss DB Curls 15x(+2) 14x12,5kg+db gewicht

Ez Bar Curls 3x15 25kg(cleaner reps) ss Uni Calf Raises 3x15 20kg schijf

Oke training, blij dat ik kan deloaden. Motivatie is weg en ben redelijk moe. Lekker bier drinken en veeeel uiteten.

FrontSquats gingen matig, wel meer reps gedaan met goede techniek dus niets om te klagen. Kneesleeves ook geprobeerd en voelt heel stabiel aan! Erg fijn.

Pull ups niet kunnen verbeteren, heb ook amper greasing the groove gedaan ervoor dus..

Pushdowns flink verbeterd, erg goede pomp.

Pendlay Rows gingen goed, techniek wat cleaner. Verhoog het pas als ik alles cleaaaan doe.

Leg curls gingen goed, db curls mogen iets cleaner maar nier verkeerd.

Ez bar curls is ook goed, bijna alle sets alle reps clean.

• #2.215
Welke creatine wilde je nou ook alweer hebben van Ingrid en mij?
bm_INJ-0029_1.jpg

• #2.218
Training 30-07-2022

Shadowboxing-
1x1,5min Technique

1x1,5min Defense/Offense

1x3min Fightpace

30sec rest tussen rondes.

Heavybag Rounds-
2x1,5min Boxing only/Boxing+Kicks

1x3min Combos Drill

1x3min Defense-Counter

2x1,5min powerkicks/powerboxing

1x3min freestyle

45sec rest tussen rondes.

Hardlopen-

14min 27sec vorige keer 14min 16sec

Goede training, wel moe.

Heavybag lag de intensiteit hoger als vorige week, zat gewoon in een flow en dan gaat 't vanzelf.

Hardlopen ging moeizaam aangezien ik sowieso al moe ben maar ook nog na de heavybag rondes ren dus dan ben ik nog moeier. Maar ging goed genoeg, 0 pijntjes gelukkig.:)

Volgende week lekker m'n deload, ik ga dan 1x kunnen cardioen en ga dat ook ff doen. Voor de rest ben ik op vakantie en de enige sport die ik dan doe ik bier drinken. Houdoe.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven