Solway Firth
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.859
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 70kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dank je!Jaartje of twee nog keihard blijven trainen, dan ben je een hulk! Respect man!

Dank je, als ik iets wil zorg ik dat ik alles in m'n macht doe om het te behalenZeker weten veel respect! Wat heb jij een toewijding zeg, knap hoor! Doorknallen maar 💪

Dan ga je zeker je doelen halen!Dank je, als ik iets wil zorg ik dat ik alles in m'n macht doe om het te behalen![]()
Vindt het nieuwe album niet echt leuk haha, oude albums blijven wel leuk. Luisterde toen ik 5 was al ernaar door mijn ouders haha.Dan ga je zeker je doelen halen!
Nieuwe rammstein cd al gehoord trouwens? Lekker cd'tje om op te trainen. Allemaal altijd wel trouwens 👌 (zal wel denken hoe komt ie daar nou bij, maar nu zelf opstaan en gezien je naam zal je dat vast waarderen)
Ben zelf wel echt van de Death Metal en Thrash Metal, bands zoals : Cattle Decapitation, At The Gates, Blood Incantation. Heerlijk tempo.Haha ja veel beter dan sehnsucht en mutter is het nooit geworden. Maar vind hem zeker niet slecht.
At the gates ken ik niet, klinkt wel lekker. Luister zelf ook vaak metal tijdens trainen maar wel ietsje rustiger.
Luister naar verschillende stijlen eigenlijk.
Rammstein, system of a down, metallica, pantera als het bekendere werk.
Maar ook chimaira, lamb of god, maroon (wel eens gehoord? When worlds collide is een lekker album), the royal (gave nl band), parkway drive (wat oudere werk), sommige nummers van Emmure, wage war, i am noah, midden werk van Architects of Tesseract. Meer de metal core kant op.
Oudere hiphop van cypress hill doet het ook wel lekker op zn tijd. Of Rob Bailey & the hustle standard - beast 👌 of hungry
Haha snap ik man, wil je niet hyper zijn tijdens het trainen?Die bands zeggen me niets, wordt daar beetje hyper van tijdens het trainen 🤣 maar toen ik rond de 16-20 was luisterde ik ook alleen maar naar terror en speedcore haha, dus kan ook de leeftijd zijn dat ik het iets rustiger ben gaan zoeken 🤣
Haha ja zeker wel, maar merk zelf als ik zware compound oefeningen heb gedaan of flinke leg press en zit op adem te komen en die muziek ramt maar door in mn oren, dat ik soms maar ff de doppen uit doe 🤣 train eigenlijk in de gym helemaal niet meer met eigen muziek opHaha snap ik man, wil je niet hyper zijn tijdens het trainen?
Ik luister eigenlijk naar bijna alles, maar tijdens het trainen is het gewoon lekker om wat power erin te hebben.
Ehm.... lastig te verklaren denk ik. Toch vallen voor de persoonlijkheid. Het is mijn eigen ervaring ... Ben zelf ook gevallen voor mijn mannetje...

En toch... als t erop aankomt is t misschien weer anders....Ik denk niet dat, als het andersom was geweest, ik gevoelens had kunnen ontwikkelen voor een ongelofelijk veel te dikke dame.
Misschien kortzichtig maar dat denk ik oprecht.
Veel wel helaas ja... maar er zijn ook enkelen die dat niet doen.En op het punt van persoonlijkheid, veel mensen die veel te dik zijn hebben ook enorm veel last van zichzelf zielig vinden, de schuld buiten zich leggen en een vrij toxische mentaliteit in general.
En dat is zo mooi om te lezen. Je verandert. Je blik wordt anders. Niemand kan je veranderen. Dat kan alleen jijzelf.Met het zakken van mijn gewicht maakte mijn enorm pessimistische kijk op de wereld plaats voor een veel positievere blik.
Voor het afvallen was ik opgefokt, fel, agressief, pessimistisch en negatief mannetje.
Even opzetten maarFit for a king is nice 👌 pissed of is ook bruut van hun

. Dus zat ik eraan te denken om of dan de extra stappen deze week er niet bij te eten of in het weekend gewoon een maaltijd overslaan van 500-700kcal. Oke is goed, ik vond het al raar omdat ik al rekening ermee had gehouden en een stuk meer had gelopen als normaal.+600g is vocht. No worries man. Waarschijnlijk zat er gewoon veel meer zout o.i.d. in en hou je daardoor wat meer vocht vast. Betwijfel of deze stijging de rest van de week zo blijft.
+600g aan gewicht zou namelijk zo'n 4200kcal te veel zijn. Lijkt me stug dat je je maaltijd zo verkeerd in hebt geschat.

Verder gaan waar je gebleven was.Gister uiteten en verkeerd ingeschat dus ja, teveel gegeten. Woog 82,3 nu 82,9 niet ernstig maar hoe zou ik deze week dan eten? Ik ben sowieso actiever dan vorige week omdat ik geen vakantie meer heb. Dus zat ik eraan te denken om of dan de extra stappen deze week er niet bij te eten of in het weekend gewoon een maaltijd overslaan van 500-700kcal.