AndroidHealthClinic

FaalLog MetalNDeadlifts

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.381
Ja een kilo is inderdaad ook wel een flink verschil.. maar zou toch je week gemiddeldes aan blijven houden en is kijken naar verdeling macronutriënten over de dag. Misschien wat partymarty ook zegt door de last van je datmen..

En wat die chicks op school betreft, ga er vanuit dat ze je aan het nakijken waren. Hoezo zou dat niet kunnen? Kijk hoe gespierd je aan het worden bent! Lange gespierde kerel, vinden vrouwen niets mis mee :cool:
Gewicht vul ik in op excel en die rekent het gemiddelde uit, maar schrijf het ook in 'n schriftje. Meestal weeg ik op woensdag 0,3-0,5 meer maar dan zou weer die 0,5 extra van mn darmen zijn.

Haha dat klopt zeker, is ook handig dat ik bij iemand zat die zelf harstikke dun is dus dan zie je er altijd beter uit;)

Gewicht vul ik in op excel en die rekent het gemiddelde uit, maar schrijf het ook in 'n schriftje. Meestal weeg ik op woensdag 0,3-0,5 meer maar dan zou weer die 0,5 extra van mn darmen zijn.

Haha dat klopt zeker, is ook handig dat ik bij iemand zat die zelf harstikke dun is dus dan zie je er altijd beter uit;)
Zeker voor je leeftijd heb je een insane fysiek, snap wel dat ze je nakijken :D

• #1.383
Oh ja dat doe ik ook altijd maar ding is met die gekke vocht toenames kloppen de gegevens niet meer. Had maandag al veel watergewicht extra en vandaag weer. Maar vorige week at ik dezelfde kcal als deze week dus dat maakt niet uit.
Tracken wordt inderdaad erg moeilijk als je wat bloated bent. Als het 1 dag is dan valt het alles mee maar als het er na 3 dagen nog zit dan kun je niet zo heel veel met je weekgemiddelde. Wat mij altijd hielp om in m'n achterhoofd te houden als ik opeens de weegschaal met 1-2kg omhoog zag was: 1-2kg vet zou 7000-14000 kcal teveel moeten zijn.

Vooral als je darmen wat van streek zijn kan je gewicht enorm gaan schommelen. Je hebt een plan waarvan je weet dat het al weken werkt. Gewoon stug aan het plan houden. Die bloat trekt vanzelf weg en als het een paar dagen duurt dan kun je het weekgemiddelde van deze week het beste gewoon negeren, zodra je gewicht zich weer gedraagt zoals je het gewend bent weer verder gaan met alles strak noteren. Als je normaal op de kcal die je nu eet zo'n 300g zwaarder wordt per week dan is het raar dat, dat van de een op de andere week je plots 2-3kg oplevert.

Laatst bewerkt:
  • #1.388
Training 11-05-2022

Shadowboxing-

1x1,5min flow/technique

1x1,5min fightpace

30sec rest tussen rondes.

Heavybag Rounds-

2x1,5min Boxing only/Combos ending with kick

1x3min Combos ending with kick/knee

1x3min Combos ending with kick+check+kick

1x3min Fightpace

45sec rest tussen rondes.

Hardlopen-

2,6km - 13min 36sec PR vorige week 13min 39sec

Oke training.

Heb sinds gisteravond nergens motivatie meer voor en had 0 zin om te trainen maar toch wel getrained ook heel onrustig geslapen wat niet door caffeine was.
Misschien dat ik volgende week 1 ronde eruit haal omdat het wel een beetje in herhaling gaat zo.

Hardlopen voelde sloom aan maar blijkbaar 3 sec sneller.

Laatst bewerkt:
Niet gek laten maken, 0,5-1 kg verschil in een dag komt echt vaker voor dan je denkt.

• #1.393
Ja ben ik ook achter gekomen haha.
Heb je dat tijdens het cutten dan nooit gehad? 1x iets eten wat normaal niet in je plan staat en dan plots 2-3 dagen lang een heel stuk zwaarder zijn dan je verwacht had.
Beetje buikpijn hebben en dagen/week veel zwaarder zijn. Dag niet goed naar de wc kunnen en +700g zwaarder uit bed komen de dag erna.

Er zijn zo ontelbaar veel factoren die te maken hebben met zaken zoals vocht/darminhoud dat het veroorzaakt kan worden door zoveel zaken.

• #1.396
Heb je dat tijdens het cutten dan nooit gehad? 1x iets eten wat normaal niet in je plan staat en dan plots 2-3 dagen lang een heel stuk zwaarder zijn dan je verwacht had.
Beetje buikpijn hebben en dagen/week veel zwaarder zijn. Dag niet goed naar de wc kunnen en +700g zwaarder uit bed komen de dag erna.

Er zijn zo ontelbaar veel factoren die te maken hebben met zaken zoals vocht/darminhoud dat het veroorzaakt kan worden door zoveel zaken.
Ik at tijdens mijn afval periode nooit iets wat niet ingepland was, als ik bijv in de zomer een paar dagen weg ging maakte het mij niet uit hoeveel watergewicht ik aan kwam maar doorde weeks at ik altijd hetzelfde. Niet best maar ja goed resultaat erdoor gekregen.
Het afvallen had mij praktisch een eetstoorning gegeven door ontwetend te zijn :( Pas op de laatste paar kilos kwam ik achter de 'truckjes' en tracken.

Ik weet ook niet of dat met elkaar te maken heeft maar ik voel me sinds gisteravond gewoon kut met 0 motivatie waardoor ik onrustig heb geslapen en nu dan m'n darmen die geen zin hebben om alles te laten gaan.

Ik at tijdens mijn afval periode nooit iets wat niet ingepland was, als ik bijv in de zomer een paar dagen weg ging maakte het mij niet uit hoeveel watergewicht ik aan kwam maar doorde weeks at ik altijd hetzelfde. Niet best maar ja goed resultaat erdoor gekregen.
Het afvallen had mij praktisch een eetstoorning gegeven door ontwetend te zijn :( Pas op de laatste paar kilos kwam ik achter de 'truckjes' en tracken.

Ik weet ook niet of dat met elkaar te maken heeft maar ik voel me sinds gisteravond gewoon kut met 0 motivatie waardoor ik onrustig heb geslapen en nu dan m'n darmen die geen zin hebben om alles te laten gaan.
Probeer niet teveel te stressen, dat heeft ook weer effect, dat is heel makkelijk gezegd, weet ik.

Focus op de algehele lijn en dingen die wel goed gaan, als de meiden je al nakijken komen de moeders ook binnen bereik...

als de meiden je al nakijken komen de moeders ook binnen bereik...
Haha en misschien uiteindelijk, in de hele verre verre toekomst zelfs @Gremlin
Probeer niet teveel te stressen, dat heeft ook weer effect, dat is heel makkelijk gezegd, weet ik.
Precies dit. Probeer rustig te blijven, blijf gewoon gestructureerd je plan volgen, wat je zeker kunt anders was je nooit zoveel afgevallen en binnen een paar dagen is alles weer zoals je het gewend bent!

• #1.399

Focus op de algehele lijn en dingen die wel goed gaan, als de meiden je al nakijken komen de moeders ook binnen bereik...
Ja klopt wel, rede waarom ik zoveel train is om te gaan met alle soorten stress

Laatst kreeg ik een ad met hotmilfs in mijn buurt die interesse in mij hadden🤨

• #1.400
Haha en misschien uiteindelijk, in de hele verre verre toekomst zelfs @Gremlin

Precies dit. Probeer rustig te blijven, blijf gewoon gestructureerd je plan volgen, wat je zeker kunt anders was je nooit zoveel afgevallen en binnen een paar dagen is alles weer zoals je het gewend bent!
Dat is uiteindelijk het doel!

Ja, maar ding is dat ik niet stress over gewicht of iets. Heb nu in die tijd dat ik bulk goed te maken gehad met aankomen en watergewicht.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven