Fitness Seller

fails ( drank)

Ironisch genoeg had ik hierna last van aambeivorming maar dat is vanzelf weer verholpen :p

ja hoor net of dit kan.. dit moet wel onzin zijn.. ik zeg het maar ff voor iemand het voor waarheid aanziet.

iik zit zelf dus ook ff bij het korps en no way dat wij iets dergelijks zoude late gebeure zeg maar.. echt waar niet, daar kom je misschien in belgie of duitsland mee weg ofzo ;);) maar hiero niet hoor

m1ayp71wvvju.jpg

Voor een piggi ben je wel een succesfull troll.

OT: Ik voel me altijd huge wann ik dronken ben krijg echt massive ego boost heb geprobeert totaal bezopen een meisje te MP na de coïtus.. liep niet goed af haar niet meer gesproken en nooit meer gedronken sinds.

Laatst bewerkt:
Ik moest ook nog een keer lopend naar huis van een discotheek. Was iets van 5 kilometer lopen. Het was iets van -2 die avond. Ik dacht dat er ijs lag maar dat lag er niet dus ik was weer te water gedonderd. Ik dacht k*t ik kan niet dat hele stuk lopen. Dus ik kreeg een geniaal dronken idee. Ik dacht ik fl**ker het raam van de voetbal kantine in, bel de politie en zeg dat er ingebroken is en dan kan de politie door mijn goede daad mij wel naar huis brengen. Dus ik liep naar die kantine, scheur een steen uit de straat en smijt die door dat raam heen. Ik had nooit gezien dat er nog 5 man zat na te pilsen dus voor ik het wist lag er 5 man op me nek. Ik hoefde tenminste niet naar huis te lopen want ik moest een nachtje zitten en dat raam betalen. Ik mocht gelukkig wel daar ff douchen:)

:roflol: Wat een verhaal

Terug
Naar boven