Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

thuis komend, helemaal naar de klote
slag in me wiel gekregen, dont know why..
moeder bezorgd, ambulance bellen, was niet nodig want ik ging al vinger in keel steken en ff lekker kotsen in de emmer![]()

Over deze heb ik iets langer gedacht om te posten, is ook een jaar of 8 geleden denk ik zo.
Heb me hier best lang voor geschaamd...
Was met een vriend lekker wezen stappen, was dinsdag avond dus er waren in de stad niet veel tenten open.
Maar 1 tent puilde op dinsdag altijd uit, en was super gezellig.
We waren in die tent, en kwamen er achter dat een fles rose maar 7,50 euro kostte, en dat daar toch wel heel veel vrouwen mee liepen.
Dat was natuurlijk kaasje, want dan kon je met je fles mooi de dames hun glas bijschenken.
Maar als je als toenmalig getrainde bierdrinker aan de rose gaat, en deze als bier glas na glas achterover slaat, dan raak je controle kwijt.
Op de weg naar zijn huis verloor ik in ieder geval controle over mijn sluitspier, en de stront liep letterlijk langs me been door de ppen van me broek.
En die maat van me maar lachen.
Ik al mijn kleren uit midden op straat, onderbroek en sokken weg geflikkerd op straat, alleen trui en broek en schoenen meegenomen. (dacht ik)
Thuis bij hem gedouched, nog even lekker liggen kotsen, en pitten.
Volgende dag liepen we dus langs de plaats van het 'ongelukje' maar konden 1 sok niet meer vinden en bekijken.
Naja, maak niet uit, lachen en weer naar huis.
Komen we weer bij hem thuis aan, lopen er huisgenootjes van hem die zich toch wel afvroegen wat er die avond allemaal gebeurd was.
Ik had hem verteld dat ie nix mocht zeggen, ik schaamde me er natuurlijk wel voor.
Wij er een beetje omheen draaien, ziet 1 zo'n vrouwtje een sok op een prop op de trap leggen, en pakt hem zonder te aarzelen beet.
Die sok schiet uit de prop, en hij was wit met veel bruin...
Ze heeft toen voornamelijk heel hard geschreeuwd, en ik schaamde me diep.
Ze wisten gelijk in grote lijnen wat er gebeurd was.
Dat was toch wel een beetje mijn grootste fail ooit.

Nooit geen fail hierzo, maar wel leuk om andere te zien failen![]()
Over deze heb ik iets langer gedacht om te posten, is ook een jaar of 8 geleden denk ik zo.
Was met een vriend lekker wezen stappen, was dinsdag avond dus er waren in de stad niet veel tenten open.
We waren in die tent, en kwamen er achter dat een fles rose maar 7,50 euro kostte, en dat daar toch wel heel veel vrouwen mee liepen.
Dat was natuurlijk kaasje, want dan kon je met je fles mooi de dames hun glas bijschenken.
Maar als je als toenmalig getrainde bierdrinker aan de rose gaat, en deze als bier glas na glas achterover slaat, dan raak je controle kwijt.
Op de weg naar zijn huis verloor ik in ieder geval controle over mijn sluitspier, en de stront liep letterlijk langs me been door de ppen van me broek.
Ik al mijn kleren uit midden op straat, onderbroek en sokken weg geflikkerd op straat, alleen trui en broek en schoenen meegenomen. (dacht ik)
Volgende dag liepen we dus langs de plaats van het 'ongelukje' maar konden 1 sok niet meer vinden en bekijken.
Komen we weer bij hem thuis aan, lopen er huisgenootjes van hem die zich toch wel afvroegen wat er die avond allemaal gebeurd was.
Ik had hem verteld dat ie nix mocht zeggen, ik schaamde me er natuurlijk wel voor.
Wij er een beetje omheen draaien, ziet 1 zo'n vrouwtje een sok op een prop op de trap leggen, en pakt hem zonder te aarzelen beet.

ik krijg een storing in me kop van hier tot tokio ik snapte er niks meer van. Dus ik kijk ff goed naar haar. Was het dus gewoon 1 of andere look a like haha ze leek er sprekend op! Ik heb tegen haar gezegt dat ik moest schijten en was er vandoor gegaan. Ik kon haar niet nken met het idee dat ze 2 druppels water op mijn nichtje leek.3 keer te water gelopen omdat ik dacht dat er ijs op de sloot was maar dat was niet zo.
1 keer met de brommer te water gereden omdat ik in slaap was gevallen op de brommer. ik heb denk ik echt 500 meter rijdend geslapen voordat ik in de sloot was beland.
1 keer had ik binnen een gruwrelijk lekker mokkel gescoord dacht ik. toen ik die dag daarna foto's terug ging kijken zag ik hoe gruwelijk lelijk ze was. Ze had zo een dikke zwetende knalrooie kop. gadverdamme.
1 keer mijn hele fiets de t*ring in getrapt en te water gegooid omdat mijn sleutel niet in het slot pastte. Loop ik verder zag ik daar in eens mijn fiets staan en mijn sleutel pastte ook. Bleek die andere fiets van heel iemand anders te zijn haha.
Met me dronke kop naar de h**ren en terwijl ik bezig was begon alles te draaien en moest ik gruwelijk over me nek. Alles onder daar en een klap voor me bek van die h**r.
1 keer kregen we het idee om met ze 3en op een fiets te gaan fietsen. We vielen om en een maat van me viel boven op me. Maar ik ving ons 2 op met mijn hoofd. Lag ik bewusteloos op de grond met mijn ogen open. Nog steeds een litteken van op me k*nis.
Ik moest ook nog een keer lopend naar huis van een discotheek. Was iets van 5 kilometer lopen. Het was iets van -2 die avond. Ik dacht dat er ijs lag maar dat lag er niet dus ik was weer te water gedonderd. Ik dacht k*t ik kan niet dat hele stuk lopen. Dus ik kreeg een geniaal dronken idee. Ik dacht ik fl**ker het raam van de voetbal kantine in, bel de politie en zeg dat er ingebroken is en dan kan de politie door mijn goede daad mij wel naar huis brengen. Dus ik liep naar die kantine, scheur een steen uit de straat en smijt die door dat raam heen. Ik had nooit gezien dat er nog 5 man zat na te pilsen dus voor ik het wist lag er 5 man op me nek. Ik hoefde tenminste niet naar huis te lopen want ik moest een nachtje zitten en dat raam betalen. Ik mocht gelukkig wel daar ff douchen
Ook had ik toen een scooter gekocht. Er lag sneeuw en ik was zo dronken als de pest. Dus ik dacht het gaat lekker zo door de sneeuw met die scooter. 2 minuten later ging ik op me bek en kwam die scooter tegen een auto aan. Hele ding naar de klote.
Ik heb ook een keer in een kroeg gestaan, zowat een liter bacardi in me mik dus ik was helemaal van het pad. Toen in eens kwam ik mijn nichtje tegen. Ik kan het wel goed met haar vinden en we stonden mooi te ouwe h**ren. Maar ze was de hele tijd al versierderig aan het doen. Dus ik dacht al wtf we zijn familie sl*t doe potverdomme normaal. Maar het zat me wel gebakken. Op een gegeven moment begint ze in me nek te zoenen en aan me pik te zitten. Ik dacht nog steeds het zit mij wel goed allemaal. Wij zaten dus door te praten en ik vraag wat aan haar over haar broer. Zegt ze broer? Ik heb helemaal geen broer. Dus ik zeg jij heet stephanie toch? Zegt ze nee ik heet mandy. Ik denk huhik krijg een storing in me kop van hier tot tokio ik snapte er niks meer van. Dus ik kijk ff goed naar haar. Was het dus gewoon 1 of andere look a like haha ze leek er sprekend op! Ik heb tegen haar gezegt dat ik moest schijten en was er vandoor gegaan. Ik kon haar niet nken met het idee dat ze 2 druppels water op mijn nichtje leek.
Ik heb nog denk ik wel 100 verhalen maar ik ben alles vergeten..