AndroidHealthClinic

Failure is not an option

• Topic Starter Topic Starter
Die seated dumbbell curls zijn netjes man
Haha ik heb ze weleens met 24/26 kg gedaan, wel cheated:P Maar moest van mn trainingspartner zo strikt mogelijk doen dit keer :(

yah jij vliegt er ook stevig tegenaan!

Thanks !

Net benen gedaan.. squatten en deadliften was wennen en ging ook vrij k*t :P

Squat
Barbell x 15
55x10
75x10
95x5 damn... :(

Deadlift (met deadstop )
60x10
90x8
110x6
140x6
60x10

Leg extensions
25x10
35x10
45x10

Leg curl
20x12
30x12
35x10

Toe press (op Legpress)
4x15x100

Seated calf raises
4x12x?

Toch alweer 6 dagen achter mekaar getrained. Denk dat ik het nog wel een paar dagen volhoud zonder rust :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooie deadlift
Maar ik vind die squat nogal matig voor jou doen.

Mooie deadlift
Maar ik vind die squat nogal matig voor jou doen.

Haha ja kweet het, squat gaat schandalig slecht. Heb weleens 120 gedaan maar dat is nu voorlopig absoluut niet mogelijk. Benen zijn ook stuk kleiner , waren vroeger 69 cm nu zijn ze een stuk kleiner. Tips om mn Squat omhoog te krijgen?

Borst, traps

DB press
10x20
24x8
32x8
34x4 KUUUUTTTTT

DB incline flyes
14x10
16x10
18x12
22x8

Incline Bench
3x6x60

Standing Cable flyes

6 sets x ?

Upright Rows
5 sets

Heb overal spierpijn, mogge rug en dan maar zondag mn eerste rustdagje!

Haha ja kweet het, squat gaat schandalig slecht. Heb weleens 120 gedaan maar dat is nu voorlopig absoluut niet mogelijk. Benen zijn ook stuk kleiner , waren vroeger 69 cm nu zijn ze een stuk kleiner. Tips om mn Squat omhoog te krijgen?

Ik zou als ik jou was 2x per week gaan squaten, zodat je weer terug kan richting die 120

Rug nd lil bit bi's.

Rear Latpulldown (zo wijd mogelijk)
25x12
55x8
65x8
75x8

Pendlay Row
35x12
65x12
75x8
65x12

DB Row
24x8
34x8
44x8

Seated Cable row
60x10
80x8
65x12

Chins (zo wijd mogelijk)
2x5

Cable curls
4 sets

Rope cable curls
3 sets

DB preacher curls
3 sets

Mogge rustdagje.. maandag benen en dinsdag schouders:hedbang:

Mooie training geniet van rustdag!

Om echt goede benenvooruitgang, zou ik zeker MINSTENS 2 keer in de week die aanpakken met squats... Misschien in uw huidig schema een gewichtenreeks van de Squats van een Bill Starr schema insteken... ! Kan volgens mij niet fout gaan :)

Om echt goede benenvooruitgang, zou ik zeker MINSTENS 2 keer in de week die aanpakken met squats... Misschien in uw huidig schema een gewichtenreeks van de Squats van een Bill Starr schema insteken... ! Kan volgens mij niet fout gaan :)

Heb weleens 2x per week gesquat enzo en was ook weer van plan om er weer mee te beginnen maar ik heb helaas afgelopen zaterdag mn voet gebroken en zit tot 10 cm onder mn knie in het gips. Was net lekker begonnen. Ik heb ook altijd pech.. :(

jammer failure is always an option :(

Heb weleens 2x per week gesquat enzo en was ook weer van plan om er weer mee te beginnen maar ik heb helaas afgelopen zaterdag mn voet gebroken en zit tot 10 cm onder mn knie in het gips. Was net lekker begonnen. Ik heb ook altijd pech.. :(

Balen kerel. Snel beterschap.

Damn, mooi klote man! Heb je ook een indicatie gekregen van hoelang je in het gips moet?

Hoe heb je je voet gebroken?

veel beterschap!

was zo dom om op slippers te gaan voetballen.. en daar was dan een hobbeltje en KRAK
wist meteen dat ik iets gebroken had.

Volgende week worden er weer foto's gemaakt, het kan 4 tot 8 weken zijn dus ik weet voorlopig nog niets. Zou nog een maandje op vkaantie gaan dus hoop echt dat het maar 4 weken is anders moeten we de vakantie nog gaan annuleren:(

Jammer dat net zoiets gebeurd terwijl ik weer zo serieus begonnen was.

ff update

was naar ziekenhuis gegaan waarna de arts zei dat de vorige arts een breuk had gezien en zij zag het zelf niet. Ze dacht zelf dat het een spierband ofzo was dat schade had. Dus ik moet de komende weken naar de fysio. Maar ik mag de komende maanden absoluut niets met mn benen doen. Ze zei dat het misschien wel 3/4 maanden kan duren voordat ik weer vollop mag trainen :eek: Das een stuk minder maar ben iig blij dat het niet gebroken is en dat ik langzaamaan weer kan lopen.

Ga je nog wel je UB trainen?

Terug
Naar boven