Lenn
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 79
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb weleens 2x per week gesquat enzo en was ook weer van plan om er weer mee te beginnen maar ik heb helaas afgelopen zaterdag mn voet gebroken en zit tot 10 cm onder mn knie in het gips. Was net lekker begonnen. Ik heb ook altijd pech..![]()

Haha jullie doen alsof ik makkelijk kan gaan trainen maar heb mn enkelbanden gescheurd zei de fysio. Kan niet lopen zonder krukken en dan doet het al pijn.
Dus trainen zit er echt niet in voor mij, hoe graag ik het ook wil.
Persoonlijk zou ik toch heel licht proberen door te trainen.
Met veel oefeningen belast je je voet toch totaal niet?
Desnoods pak je heel licht en ga je op + 25 reps zitten....beter iets dan niets.
Tuurlijk raadt een fysio het je af, maar die fysio heeft waarschijnlijk een bierbuikje en spaghetti-armen.
Succes anyway bro.
) Beter dan niets toch 
Ben blij dat ik geweest ben vooral omdat ik echt gek werd van mezelf. Pomp was natuurlijk ****ing lekker (altijd als je een tijdje niet bent geweest).

ga weer ff mn logje bijhouden
weer serieus begonnen met trainen. Was na mn vakantie vrij veel afgevallen maar de afgelopen 3/4 weken weer vol zitten trainen en eten, dus ik heb weer aardig gegained. Weeg ongeveer 83 kg op 12% en nu weer zorgen dat ik 90 weer bereik. Krachtstats zijn nog steeds hetzelfde. Benen hebben meer werk nodig aangezien ik heel weinig gesquat heb de laatste paar maanden.
stats: DL:180
SQ:120
geen bench doe DB press in plaats daarvan
training van gisteravond:
Wide grip rear latpulldowns
25x15
50x8
60x8
70x8
Dumbbell row
26x10
30x10
2x40x10
T-bar row
40x8
60x8
75x8
75x5
50x10
BOR (20 sec rust tussen setjes)
40X15
50x12
50x10
Rope extensions superset met wide cable pushdowns
Skullcrushers superset met lying DB extensions
Moet maar weer eens een periode echt achter mekaar hard trainen en goed eten wil wel weer mn oude gewicht halen (93kg).
)