- Waardering
- 14.557
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
yeay

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Sven traint al jarenlang geweldig, kent iedereen en is een vaste gast op t plankier. Vandaar dat ie dit soort dingen weet.
Tymen is de guru van pl nederland dus laten we maar naar hem luisteren om dit hoofdstuk af te kunnen sluiten.

Er zijn inderdaad te weinig controles om doping gebruik uit te sluiten binnen de NPB. Je kunt echter niet zeggen dat er zoveel gebruiken alleen omdat je het denkt.
Heb het zelf ook mee gemaakt dat mensen het achter mijn rug om rond vertelden en dat is niet prettig als je zelf weet dat je clean bent.
Maar je maakte het inderdaad niet persoonlijk dus zo erg is het niet... alleen wel slecht voor de naam van de NPB/ IPF en dat kunnen we niet gebruiken.
Laatste jaren zijn er alleen bench only lui gepakt dacht ik... misschien 1 of 2 plers
Ben serieus wel erg benieuwd wat de powerliftfocus gaat brengen, als je de bench en deadlift progressie zo voort kan zetten en de squat lijkt ook gefixt te worden, dan zou je flink hardt mee kunnen draaien
ik verwacht geen spectaculaire progressie op bench en deadlifts, maar we gaan het zien.
600 total zou leuk zijn in 2016.

200 / 140 / 260 ongeveer?
Nette squat! Wsl kan je nog wel winst maken op het uitstappen, 3-4 stappen max om je spot te vinden scheelt gewoon erg veel energie. Ik hoop vaak met 2 al uit te komen, maar vaak is die derde nog wel nodig.
Beetje zoals dit. Rest van de squat was ruk qua barpath, let alleen even op het uitstappen![]()

juist van die reuze stappen zetten is kut. Kleine stapjes.
ik doe zelf 3 stappen. 1 naar links achter, 1 naar rechs achter/opzij en dan links 1 opzij. Check die vid van gisteren maar

thnx bruh, bijna steensteen verslaan op de skwots

thnx

i try.goede squats man, ik zou alleen wel uitkijken met je BW

Met die squats zit je al over de mijne heen, qua reps iig. Of je moet erg slecht zijn in maxen, maar meer dan 190kg zou er nu toch wel in moeten zitten voor je

Met die squats zit je al over de mijne heen, qua reps iig. Of je moet erg slecht zijn in maxen, maar meer dan 190kg zou er nu toch wel in moeten zitten voor je![]()