- Waardering
- 2.126
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 84kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je pullt alsnog met je heupen hoog nu, het verschil dat je bij je setup je heupen laag hebt, en als je gaat pullen je heupen al ver omhoog schieten voordat het gewicht ook maar van de grond is.
bijgevolg is ook dat de de rest van je form dan niet om naar huis te schrijven is

Echt, ik krijg gewoon last van m'n rug als ik hier naar kijk. Lijkt me dat zo'n bolling bij zo'n belasting echt niet goed kan zijn op lange termijn.
Goede, bruikbare tips kan ik je alleen niet geven.. Dat laat ik wel aan de andere, meer ervaren lifters over.
bas waarom
zet je ego aan de kant en pak gewoon wat minder.. trust me, rugklachten wil je echt niet hebben.
Heb je jezelf ook lekker ingepraat natuurlijk. Het is veel minder stoer om minder gewicht met een goede form te tillen ipv full r*tard te gaan op je deadlift. Heeft weinig zin om je sq ook te fixen met deze manier van dlen want dan trek je jezelf toch wel de vernieling in op termijn.
Nonetheless is het sterk.
Die pijntjes zijn je spieren die aan het werk worden gezet omdat ze wat load van je ruggenwervel moeten overnemen
Die pijntjes zijn je spieren die aan het werk worden gezet omdat ze wat load van je ruggenwervel moeten overnemen
kan het niet beter zeggen