AndroidHealthClinic

Fallingout probeer sterker te worden.

Nice bench

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.562
Ja bout ofc, hij wilde eerst ook dat ik er aan ging werken, maar omdat dat steeds voor blessures zorgt en bout liften niet zijn we er vanav gestapt.

Vroeger deed 35 kg OHP al pijn, terwijl ik 80 kg kon machine pressen. Elke training 2,5 kg pijnvrij toe kunnen voegen tot ik een 65 KG PR had.

De deadlift is een oefening waar veel spieren moeten samenwerken, terwijl jij alleen je onderrug gebruikt. Volgens mij verwar je een blessure met gewenning van je andere spieren. Meteen 180 kg liften is simpelweg te veel gewicht om te wennen aan een heel andere vorm.

Met 110 kg beginnen en elke training 5 kg toevoegen. Als je met een goede vorm traint, dan heeft het ook een carry-over effect op je squat.

Heb je binnenkort een wedstrijd?

Even gekeken naar je beginfoto's (kan het by the way zo zijn dat de datum bij je eerste foto niet klopt ?).
Iig vette transformatie hoor !

Keep up the good work !

• #2.566
Vroeger deed 35 kg OHP al pijn, terwijl ik 80 kg kon machine pressen. Elke training 2,5 kg pijnvrij toe kunnen voegen tot ik een 65 KG PR had.

De deadlift is een oefening waar veel spieren moeten samenwerken, terwijl jij alleen je onderrug gebruikt. Volgens mij verwar je een blessure met gewenning van je andere spieren. Meteen 180 kg liften is simpelweg te veel gewicht om te wennen aan een heel andere vorm.

Met 110 kg beginnen en elke training 5 kg toevoegen. Als je met een goede vorm traint, dan heeft het ook een carry-over effect op je squat.

Uhu had ik zelf al bedacht , wil dit misschien gaan beginnen in maart.

Heb je binnenkort een wedstrijd?

Fox meet 28 feb
Even gekeken naar je beginfoto's (kan het by the way zo zijn dat de datum bij je eerste foto niet klopt ?).
Iig vette transformatie hoor !

Keep up the good work !

Ja moet augustus 2013 zijn.

Thnx verder bro :)

Welke gewichtsklasse dan?

Maak je beetje kans?

• #2.568
Welke gewichtsklasse dan?

Maak je beetje kans?

-93

Kans op? Winnen? Geen idee.

Hoop minimaal 560 total te pakken, zou opzich niet slecht zijn.

Maar als het zo door gaat maak ik redelijk kans om eind dit jaar op het nk te staan.

• #2.572
Vandaag beetje mislukte train.

Squat test

157.5 ramlekker
175 beste 170+ squat ooit. Kwam lost van me rug bij lockout omdat snel.
185 lekker, best soepel, goeie 2de beurt.
195 fail, staat op instagram. Als ik hem had gesquat zoals die 175 en 185 was het gelukt, maar veel te veel bezig met het gewicht en niet met squatten, daardoor divebomb en kut form.

Bench.

107x6. Hmm wat voelde 107 toch zwaar, ben ik dan zo frituur van die 195 fial?
Kijkt naar stang. 20 20 5 1. :lol:
107x6
107x6
109.5x6 maat gooide extra gewicht op vond ie leuk...

Waarom ga je eigenlijk zo snel naar beneden, kan toch ook gewoon langzamer?:P Wel lekkere pr man.

• #2.577
Waarom ga je eigenlijk zo snel naar beneden, kan toch ook gewoon langzamer?:P Wel lekkere pr man.

Sneller zakken is meer stretch reflex is meer kracht.

Maar ja zak soms te snel en dat gaat ten koste van controle en techniek, zeker bij die 195.

Divebomben =/= meer stretchreflex :p

ben het wel met Bas eens. IMO zo snel mogelijk zakken waarbij je techniek nog wel goed vasthoud. Bij veel mensen ontbreekt het ook aan agressiviteit onderin de squat

• #2.580
Terug
Naar boven