- Waardering
- 1.837
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nu gelukkig weer 91.1 in de ochtend.Ja bout ofc, hij wilde eerst ook dat ik er aan ging werken, maar omdat dat steeds voor blessures zorgt en bout liften niet zijn we er vanav gestapt.
Vroeger deed 35 kg OHP al pijn, terwijl ik 80 kg kon machine pressen. Elke training 2,5 kg pijnvrij toe kunnen voegen tot ik een 65 KG PR had.
De deadlift is een oefening waar veel spieren moeten samenwerken, terwijl jij alleen je onderrug gebruikt. Volgens mij verwar je een blessure met gewenning van je andere spieren. Meteen 180 kg liften is simpelweg te veel gewicht om te wennen aan een heel andere vorm.
Met 110 kg beginnen en elke training 5 kg toevoegen. Als je met een goede vorm traint, dan heeft het ook een carry-over effect op je squat.
Even gekeken naar je beginfoto's (kan het by the way zo zijn dat de datum bij je eerste foto niet klopt ?).
Iig vette transformatie hoor !
Keep up the good work !

560 haal je met 2 vingers in je neus toch-93
Kans op? Winnen? Geen idee.
Hoop minimaal 560 total te pakken, zou opzich niet slecht zijn.
Maar als het zo door gaat maak ik redelijk kans om eind dit jaar op het nk te staan.

Waarom ga je eigenlijk zo snel naar beneden, kan toch ook gewoon langzamer?Wel lekkere pr man.
Bij mij iig wel.
Dat dus.ben het wel met Bas eens. IMO zo snel mogelijk zakken waarbij je techniek nog wel goed vasthoud. Bij veel mensen ontbreekt het ook aan agressiviteit onderin de squat