- Waardering
- 2.136
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Veel mensen missen echter de techniek om snel te zakken en van die stretch reflex gebruik te maken. Ook leent een meer verticale squat zich veel meer hiervoor, itt de goodmorning squat van jou Bas.
Toch was het een goede fart PR.![]()
True! Die 185 ziet er veel beter uit dan hoe je eerst squatte. Als ik jou was zou ik gewoon die stretch reflex even uit je hoofd zetten. Ik denk dat je techniek daar gewoon niet goed genoeg voor is nog. Als je met te weinig controle zakt is die reflex weg, juist onder maximale spanning in je hamstrings zakken zorgt dat je iets van die reflex hebt. Je trekt jezelf als het ware naar beneden.Mijn squat is wel een hoop vooruit gegaan en lang niet meer die goodmorning squat die het was.
Als je kijkt naar die 185 en dat vergelijkt met de 180 van een paar maanden terug.

Original maxes: ( feb 01 2015 ) --------- Total for big 3: kg 450 lbs 992
----------------1RM--------------------------------------------------REPS---------------
Bench: KG 105 - LBS 231 (dec 2014)-------------- KG 100x3 LBS - 220x3 ( jan 2015)
Squat: KG 145 LBS - 320 (dec 2014)--------------
Deadlift: KG 200 LBS - 441 (nov 2014)------------ KG 190x4 LBS - 419x4 (jan 2015)
OHP(seated): KG 70x3 LBS - 154x3(jan 2015)---- KG 60x8 LBS - 132x8 (jan 2015)
Volgens mij ben je in de war hoor...

Veel mensen missen echter de techniek om snel te zakken en van die stretch reflex gebruik te maken. Ook leent een meer verticale squat zich veel meer hiervoor, itt de goodmorning squat van jou Bas.
Toch was het een goede fart PR.![]()
wat dacht je van iedereenik heb nog nooit iemand een squat zien divebomben waarbij het concentrische deel er hetzelfde uitzag
Bedankt bazzer
Trouwens stop nie met liften brah. Je vriendin is verliefd geworden op de boy die je nu bent, dus niet ineens 360 graden draaien m8
inb4 je wijst nog steeds dezelfde kant op
Toch best klote die nakuur..helaas is motivatie wel all time low, ondanks de fox gym meet soon.
ik weet niet of ik nog door ga met loggen.

Aaand there we go again. Vrouwen gooien ook altijd roet in het eten. Blijf je wel op dezelfde manier trainen, of doe je het nu rustiger aan?
pretty much.
vriendin is wel van de kleffe foto's ja

precies

wie was oly lifterswat dacht je van iedereenik heb nog nooit iemand een squat zien divebomben waarbij het concentrische deel er hetzelfde uitzag
ga ook niet stoppen met liften.Bedankt bazzer
Trouwens stop nie met liften brah. Je vriendin is verliefd geworden op de boy die je nu bent, dus niet ineens 360 graden draaien m8
inb4 je wijst nog steeds dezelfde kant op

Hmm..cruisen is toch niet zo slecht voor de motivatie?
Hmm..cruisen is toch niet zo slecht voor de motivatie?
Of slurpt al het kleffe gedoe het testosteron uit je lijf?