XXL Nutrition

Fallingout probeer sterker te worden.

Veel mensen missen echter de techniek om snel te zakken en van die stretch reflex gebruik te maken. Ook leent een meer verticale squat zich veel meer hiervoor, itt de goodmorning squat van jou Bas.
Toch was het een goede fart PR. :thumbup:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.582
Veel mensen missen echter de techniek om snel te zakken en van die stretch reflex gebruik te maken. Ook leent een meer verticale squat zich veel meer hiervoor, itt de goodmorning squat van jou Bas.
Toch was het een goede fart PR. :thumbup::thumbup:

Mijn squat is wel een hoop vooruit gegaan en lang niet meer die goodmorning squat die het was.

Als je kijkt naar die 185 en dat vergelijkt met de 180 van een paar maanden terug.

Mijn squat is wel een hoop vooruit gegaan en lang niet meer die goodmorning squat die het was.

Als je kijkt naar die 185 en dat vergelijkt met de 180 van een paar maanden terug.
True! Die 185 ziet er veel beter uit dan hoe je eerst squatte. Als ik jou was zou ik gewoon die stretch reflex even uit je hoofd zetten. Ik denk dat je techniek daar gewoon niet goed genoeg voor is nog. Als je met te weinig controle zakt is die reflex weg, juist onder maximale spanning in je hamstrings zakken zorgt dat je iets van die reflex hebt. Je trekt jezelf als het ware naar beneden. ;)

• #2.584
deadlift getest.

245 ging zwaar maar kwam wel omhoog, op goede dag misschien 250.

het is nu precies 1 jaar sinds ik mijn log heb gestart.

het is een avontuur geweest, en ik ben eigenlijk best tevreden.

Original maxes: ( feb 01 2015 ) --------- Total for big 3: kg 450 lbs 992

----------------1RM--------------------------------------------------REPS---------------

Bench: KG 105 - LBS 231 (dec 2014)-------------- KG 100x3 LBS - 220x3 ( jan 2015)
Squat: KG 145 LBS - 320 (dec 2014)--------------
Deadlift: KG 200 LBS - 441 (nov 2014)------------ KG 190x4 LBS - 419x4 (jan 2015)
OHP(seated): KG 70x3 LBS - 154x3(jan 2015)---- KG 60x8 LBS - 132x8 (jan 2015)

dit waren mijn lifts toen.

nu

bench: 130
squat: 185
deadlift: 245

dus 25kg meer bench, 40kg meer squat, en 45kg meer op deadlift.
110kg totaal.

mijn lichaamsgewicht is van 82kg op 10% naar 90-91kg op 12-13% gegaan.

helaas is motivatie wel all time low, ondanks de fox gym meet soon.
ik weet niet of ik nog door ga met loggen.

iedereen die hier is geweest, bedankt voor de tips, de complimenten, de haat, de kritiek, en de rest.

Aaand there we go again. Vrouwen gooien ook altijd roet in het eten :roflol:. Blijf je wel op dezelfde manier trainen, of doe je het nu rustiger aan?

Goed hoor, er is een leven buiten DBB. :thumbup:

Toch was het een goede fart PR. :thumbup:

heel veel mensen inderdaad

wat dacht je van iedereen :roflol: ik heb nog nooit iemand een squat zien divebomben waarbij het concentrische deel er hetzelfde uitzag

Bedankt bazzer

Trouwens stop nie met liften brah. Je vriendin is verliefd geworden op de boy die je nu bent, dus niet ineens 360 graden draaien m8

inb4 je wijst nog steeds dezelfde kant op

meeste top WL'ers zakken vrij gecontroleerd hoor

• #2.597
Aaand there we go again. Vrouwen gooien ook altijd roet in het eten :roflol:. Blijf je wel op dezelfde manier trainen, of doe je het nu rustiger aan?

misschien terug naar trainen voor de lol, zoals ik eerst altijd deed.
pretty much.
zie ook wel hele kleffe fotos voorbij komen op fb:P
vriendin is wel van de kleffe foto's ja :o
Goed hoor, er is een leven buiten DBB. :thumbup:
precies
Volgens mij ben je in de war hoor... ;)
:roflol:
wat dacht je van iedereen :roflol: ik heb nog nooit iemand een squat zien divebomben waarbij het concentrische deel er hetzelfde uitzag
wie was oly lifters
Bedankt bazzer

Trouwens stop nie met liften brah. Je vriendin is verliefd geworden op de boy die je nu bent, dus niet ineens 360 graden draaien m8

inb4 je wijst nog steeds dezelfde kant op
ga ook niet stoppen met liften.

meeste top WL'ers zakken vrij gecontroleerd hoor

dat dus.
Enige wat vooruit wijst is z'n pik
:roflol:
Toch best klote die nakuur..

Hue hue:trollface:

Assuming i went off?
:eyebrow:

• #2.599