XXL Nutrition

Fallingout probeer sterker te worden.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.662
Je kon de legging zeker hebben
wel sexy toch?
die pic van meaantje was wel echt te erg :roflol:

Je hoeft ook niet in 10 seconden te zakken, maar je moet leren zakken onder spanning en die spanning niet meer los laten, door je divebomb valt je spanning weg en ben je per definitie al zwakker.
voelt wel aanzienlijk zwaarder als ik dat doe.

plan is wel hier meer op te focussen.
worksets squats weer 10kg droppen waarschijnlijk.

Jullie bedoelen met dive bomben hard veren onderin neem ik aan?
erg snel zakken en dan omhoog veren
Mooi om te zien de lifts. Goed bezig!
:)

was je er ook bij of bedoel je het filmpje?
nee dat is juist iets postiefs agressief zijn onderin :p Maar daaar moet je wel de techniek voor hebben omdat efficient te kunnen.

divebommen is dat je zo snel zakt dat je spanning en je form verliest.

squat voor meest boute lift 2016.
Holy shit..je zakt inderdaad snel:eek!:

Hoef je op meets geen pauze onderin de squat?

Normaal moet je onderin wachten tot je het squat signaal krijgt

dat

Nee was er niet bij. ;)

Bedoeling is te veren in je hamstrings, jij veert nu in je knieen. Die fout zie je ook vaak met full cleans, dat mensen dan spanning los laten voor die bounce.

• #2.665
ah gelukkig.

neem aan dat je dan wel even hallo had gezegd :D

Bedoeling is te veren in je hamstrings, jij veert nu in je knieen. Die fout zie je ook vaak met full cleans, dat mensen dan spanning los laten voor die bounce.

dat hele hamstrings verhaal met squatten heb ik nooit gesnapt.

net als dat omlaag trekken vanuit je hamstrings.
ik vraag me soms wel eens af of ik wel hamstrings heb.

anyhow, vandaag lowbar gedaan en dat ging een stuk beter met spanning ect ook zoals ik al vermoedde.

vandaag dus lowbar squat weer geprobeerd.

vorige keer gestopt met lowbar vanwege pijntjes, dus nu wel beetje bang dus ook rustig aan begonnen met alles, opgebouwd op gevoel.

bar x reps x 2
60x10 soepel
100x5x2 voelde als niets en ging ramsnel.
120x3 voelde lekker zwaar ??? lowbar gunna lowbar
140x3x3 beltless. lekker.
160x3x2 niet slecht, form was goed, spanning was er, zakte niet snel, alleen voelde best wel zwaar voor 160 en merkte dat diepte echt op het randje was steeds.
160x3 wat dieper zakken. voelde meteen ook een stuk makkelijker :D :D
170x3 om het af te maken. ook lekker. https://www.instagram.com/p/BCd12qHw21a/?taken-by=basdeboer90

nergers pijn gehad op welke set dan ook dus dat was allemaal chill.

deadlifts

195x3x3

Als je dat lowbar dan met rustiger zakken probeert en constant spanning houden, dan moet je je volgende meet toch weer PRs zetten lijkt me. :thumbup:

• #2.667
Mooie gewichten gozer!

Low-bar ziet er echt een stuk beter uit dan high-bar imo! Je weet goed spanning te houden nu :D

Bas, hoeveel racken zijn er in de sportschool? Ik kom waarschijnlijk daar trainen. Mag je magnesium gebruiken?

• #2.671
Dankuweldankuwel
Low-bar ziet er echt een stuk beter uit dan high-bar imo! Je weet goed spanning te houden nu :D
Ja vond ik ook.
Hopen dat pijnloos lowbar kan blijven squatten

Bas, hoeveel racken zijn er in de sportschool? Ik kom waarschijnlijk daar trainen. Mag je magnesium gebruiken?

Basic fit vondelweg? Aight.

Van alles is er 1, sommige machines 2 en cardio is er ramveel.

Er zijn buiten het squatrack nog wel 2 andere plekken waar je kan squatten/ohpen en desnoods benchen aan een rek. Alleen daar zijn geen safety bars.

Op een maandag avond zal je wel eens op shit moeten wachten, vooral bench of cables, maar over het algemeen is er wel voldoende.

En gelukkig squatten vooral alleen de regulars dus dat scheelt.

Magnesium ja, zolang je geen troep maakt.
Iedereen hier pakt eigenlijk liquid chalk omdat dat dus geen troep geeft.
Ik had eerst altijd gewone chalk alleen dat deed ik dan wel boven de wasbak op in de wc op mijn handen.

Ja Vondelweg inderdaad, klinkt goed man! Trainen volgens mij ook wat serieuze mensen, dus dat is chil. Op naar de 300 Deadlift!

• #2.673
Nog verliefd?

• #2.676
  • #2.677
Goed gepiekt

200kg squat, wattt is this real life?!

Terug
Naar boven