- Waardering
- 1.164
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Holy shit..je zakt inderdaad snel
Hoef je op meets geen pauze onderin de squat?
Normaal moet je onderin wachten tot je het squat signaal krijgt
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wel sexy toch?

voelt wel aanzienlijk zwaarder als ik dat doe.Je hoeft ook niet in 10 seconden te zakken, maar je moet leren zakken onder spanning en die spanning niet meer los laten, door je divebomb valt je spanning weg en ben je per definitie al zwakker.
erg snel zakken en dan omhoog verenJullie bedoelen met dive bomben hard veren onderin neem ik aan?

nee dat is juist iets postiefs agressief zijn onderinMaar daaar moet je wel de techniek voor hebben omdat efficient te kunnen.
divebommen is dat je zo snel zakt dat je spanning en je form verliest.
Normaal moet je onderin wachten tot je het squat signaal krijgt
ah gelukkig.

Bedoeling is te veren in je hamstrings, jij veert nu in je knieen. Die fout zie je ook vaak met full cleans, dat mensen dan spanning los laten voor die bounce.
lowbar gunna lowbar

Als je dat lowbar dan met rustiger zakken probeert en constant spanning houden, dan moet je je volgende meet toch weer PRs zetten lijkt me.![]()
Dankuweldankuwel
Ja vond ik ook.Low-bar ziet er echt een stuk beter uit dan high-bar imo! Je weet goed spanning te houden nu![]()
Bas, hoeveel racken zijn er in de sportschool? Ik kom waarschijnlijk daar trainen. Mag je magnesium gebruiken?
Ja Vondelweg inderdaad, klinkt goed man! Trainen volgens mij ook wat serieuze mensen, dus dat is chil. Op naar de 300 Deadlift!
Voor een basic fit zijn er best veel serieuze sporters ja.
300 DL, one day.
Wordt het -83 of -93? En doe je een kwali wedstrijd deze zomer?