MuscleMeat

Fallingout probeer sterker te worden.

Die 260 zit er de volgende x gewoon in man :thumb:

Netjes, hier drie basjes voor je topic:
4puyjn.png
4puyjn.png
4puyjn.png

Inderdaad meer spanning zetten, de 240 ziet er al behoorlijk lelijk uit. Dan zou ik zeker niet verder gaan verhogen.

260 is mooi, maar geen blessure waard lijkt mij.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.504
leugens

het was 2,5 scoop jack3d

Sst :o
dmaa is goed voor de boos en geen f**k geven gains idd

Dat zeker ja. Zusje dood willen maken ook wel.
dikz*k crew almost checking out

Bijna onder de 10%?
18 bedoel je :p

Maar nog niet helemaal?
Op 100kg voor de triple bw deadlift gaan mate

Bohh ja even 60 kilo deadlift gainz
maar wie was spanning zetten

De spanning was te snijden

• #1.506
  • #1.507
:roflol:

Holy shit Bas! Die deads worden steeds gekker!:eek!: Heb jij overigens ook 'problemen' om zonder PWO te trainen? Geen/weinig motivatie..?

Echt problemen zou ik het niet noemen maar doe het liever niet.

Beetje early stages verslaving, ben niet vol afhankelijk.

Ik pak verder ook geen caff of preworkout op andere momenten dan trainingen.

:roflol: gvd

Nee had beter niet kunnen verhogen maarja frustraties+peer pressure.

Maarja, zo kansloos was die 260 nu dus weer weet soon :D

ik begrijp dat je de aggressie eruit wil knallen, ik heb soms ook dat ik echt naar de gym moet om aggressie eruit te knallen. maar techniek mag daar niet (te veel) onder leiden.
je rug komt in geen enkel punt van je set-up recht, zou daar nog wel even naar kijken.

je begrijp natuurlijk ook wel dat ik nu wel de 260 moet pakken he:p

• #1.509
ik begrijp dat je de aggressie eruit wil knallen, ik heb soms ook dat ik echt naar de gym moet om aggressie eruit te knallen. maar techniek mag daar niet (te veel) onder leiden.
je rug komt in geen enkel punt van je set-up recht, zou daar nog wel even naar kijken.

je begrijp natuurlijk ook wel dat ik nu wel de 260 moet pakken he:p

Rechte rug deadlifts heb ik geen goede herrineringen aan en deze manier heb ik nog nooit echt last van gekregen :p

Als jij 260 pakt gooi ik er de volgende keer een half potje jack3d in en gaat die 260 omhoog :roflol:

Opzich is je bovenrug bollen niet erg als die in dezelfde positie blijft van lift-off naar lockout.
Dat je onderrug zo krom als een banaan is moet je natuurlijk niet willen. Dat je nog geen last er van hebt zegt natuurlijk niets, je traint net 2 jaar ofso.

Echt problemen zou ik het niet noemen maar doe het liever niet.

Beetje early stages verslaving, ben niet vol afhankelijk.

Ik pak verder ook geen caff of preworkout op andere momenten dan trainingen.
Shit..dat stadium ben ik wel voorbij..blikken monster op rustdagen..hier en daar een caffeine caps..:roflol:

:eek!:

* Ik ben een junk *

• #1.513
Wil je ook wel aanmoedigen als je me zo hard nodig hebt, hier heb je een close-up van mijn gezicht http://prntscr.com/8oo1rt

Ohh sexy.
Opzich is je bovenrug bollen niet erg als die in dezelfde positie blijft van lift-off naar lockout.
Dat je onderrug zo krom als een banaan is moet je natuurlijk niet willen. Dat je nog geen last er van hebt zegt natuurlijk niets, je traint net 2 jaar ofso.

Naja van rechte rug deadlifts kreeg ik na 3 weken last van me onderrug en glute dus na 2 jaar geen last vind ik dan al een stuk beter.

Shit..dat stadium ben ik wel voorbij..blikken monster op rustdagen..hier en daar een caffeine caps..:roflol:

* Ik ben een junk *

Monster.

Rip tanden.

* Ik ben een junk *
Monster ❤ Ik ben nog steeds op zoek naar een partij die alle smaken kan aanbieden in NL. De partijen die het nu doen, zijn echt herpes duur :(
Drink het láng niet elke dag, maar dat spul is wel goddelijk ja

Monster ❤ Ik ben nog steeds op zoek naar een partij die alle smaken kan aanbieden in NL. De partijen die het nu doen, zijn echt herpes duur :(

Ben ik nou de enige hier die nog nooit monster op heeft?:P ( hou sowieso niet zo van energiedrankjes :D)

Rechte rug deadlifts heb ik geen goede herrineringen aan en deze manier heb ik nog nooit echt last van gekregen :p

Als jij 260 pakt gooi ik er de volgende keer een half potje jack3d in en gaat die 260 omhoog :roflol:
Zooow, 260 is wel monsterlijk Bas, al was het een faal. Idd rustig aan met die rug :p

• #1.518

vind het helemaal niet zo lekker eigenlijk.
Ben ik nou de enige hier die nog nooit monster op heeft?:P ( hou sowieso niet zo van energiedrankjes :D)
je mist niets :P

:thumb:

bodypart schouders
time 65 mins
preworkout 1x jack3d 1x n0 explode. bohh, als je die drinkt voel je echt een klap in je gezicht voor some reason lol.
rating 5/10

OHP
seated

bar x reps
40x10 zwaar voor 40.
60x6 easy as fk voor 60
70x4 zwaar voor 70 ??? schouder voelde niet 100% dus maar besloten beetje rustig aan te doen
80x6
80x6
80x6 spot laatste rep.

side laterals

12x10 boh easy.
16x16 yolo :roflol: nog flink strict ook.
16x10
16x7 op.

mooie delt pump do, zag detail door me shirt heen :o

face pulls

5 setjes.

shrugs in smith

bar x reps
50x20
90x12
130x10
170x13 flink goor op laaste paar
130x14 paar goor
100x22

1 setje niet dik proberen te lijken voor de foto gezicht

dW3fYdp.jpg

Goeie fap pic, duidelijke pecs en serratus, of hoe heet het allemaal aan de zijkant :o

• #1.520
Terug
Naar boven