Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

dmaa is goed voor de boos en geen f**k geven gains idd
18 bedoel je

Heb jij overigens ook 'problemen' om zonder PWO te trainen? Geen/weinig motivatie..?
gvdInderdaad meer spanning zetten, de 240 ziet er al behoorlijk lelijk uit. Dan zou ik zeker niet verder gaan verhogen.
260 is mooi, maar geen blessure waard lijkt mij.

Holy shit Bas! Die deads worden steeds gekker!Heb jij overigens ook 'problemen' om zonder PWO te trainen? Geen/weinig motivatie..?
gvd
Nee had beter niet kunnen verhogen maarja frustraties+peer pressure.
Maarja, zo kansloos was die 260 nu dus weer weet soon![]()

ik begrijp dat je de aggressie eruit wil knallen, ik heb soms ook dat ik echt naar de gym moet om aggressie eruit te knallen. maar techniek mag daar niet (te veel) onder leiden.
je rug komt in geen enkel punt van je set-up recht, zou daar nog wel even naar kijken.
je begrijp natuurlijk ook wel dat ik nu wel de 260 moet pakken he![]()

Shit..dat stadium ben ik wel voorbij..blikken monster op rustdagen..hier en daar een caffeine caps..Echt problemen zou ik het niet noemen maar doe het liever niet.
Beetje early stages verslaving, ben niet vol afhankelijk.
Ik pak verder ook geen caff of preworkout op andere momenten dan trainingen.

Wil je ook wel aanmoedigen als je me zo hard nodig hebt, hier heb je een close-up van mijn gezicht http://prntscr.com/8oo1rt
Opzich is je bovenrug bollen niet erg als die in dezelfde positie blijft van lift-off naar lockout.
Dat je onderrug zo krom als een banaan is moet je natuurlijk niet willen. Dat je nog geen last er van hebt zegt natuurlijk niets, je traint net 2 jaar ofso.
Shit..dat stadium ben ik wel voorbij..blikken monster op rustdagen..hier en daar een caffeine caps..
* Ik ben een junk *
Monster ❤ Ik ben nog steeds op zoek naar een partij die alle smaken kan aanbieden in NL. De partijen die het nu doen, zijn echt herpes duurShit..dat stadium ben ik wel voorbij..blikken monster op rustdagen..hier en daar een caffeine caps..
* Ik ben een junk *
Monster ❤ Ik ben nog steeds op zoek naar een partij die alle smaken kan aanbieden in NL. De partijen die het nu doen, zijn echt herpes duur
Drink het láng niet elke dag, maar dat spul is wel goddelijk ja
( hou sowieso niet zo van energiedrankjes
)Ik ben de 2eBen ik nou de enige hier die nog nooit monster op heeft?( hou sowieso niet zo van energiedrankjes
)

Zooow, 260 is wel monsterlijk Bas, al was het een faal. Idd rustig aan met die rugRechte rug deadlifts heb ik geen goede herrineringen aan en deze manier heb ik nog nooit echt last van gekregen
Als jij 260 pakt gooi ik er de volgende keer een half potje jack3d in en gaat die 260 omhoog![]()

Monster ❤ Ik ben nog steeds op zoek naar een partij die alle smaken kan aanbieden in NL. De partijen die het nu doen, zijn echt herpes duur
Drink het láng niet elke dag, maar dat spul is wel goddelijk ja
je mist nietsBen ik nou de enige hier die nog nooit monster op heeft?( hou sowieso niet zo van energiedrankjes
)

schouder voelde niet 100% dus maar besloten beetje rustig aan te doen
nog flink strict ook.
Goeie fap pic, duidelijke pecs en serratus, of hoe heet het allemaal aan de zijkant![]()