MuscleMeat

Fallingout probeer sterker te worden.

Bezoekers in dit topic

veel van de sterke conventional deadlifters op dbb deadliften ook ram lelijk, zo lang je er geen last van krijgt zie ik het probleem niet.

kijk naar vito, zijn techniek op de zware reps is bijna identiek aan dat van mij, doet het al jaren, en 2de op worlds in de deadlift.

Ik kom nu alleen continu in de problemen bij mijn lockout doordat mijn bovenrug te ver bol trekt
 
Ik kom nu alleen continu in de problemen bij mijn lockout doordat mijn bovenrug te ver bol trekt

En jij doet dit niet al jaren, je techniek is eigenlijk pas zoals ie nu is sinds je naar de -93 gecut hebt.
 
En jij doet dit niet al jaren, je techniek is eigenlijk pas zoals ie nu is sinds je naar de -93 gecut hebt.

Voordat ik wedstrijden deed was het al


Zie die laatste deadlift
 
veel van de sterke conventional deadlifters op dbb deadliften ook ram lelijk, zo lang je er geen last van krijgt zie ik het probleem niet.

kijk naar vito, zijn techniek op de zware reps is bijna identiek aan dat van mij, doet het al jaren, en 2de op worlds in de deadlift.

Wat een onzin
 
vito's deadlifts zijn wel heel anders dan de jouwe.
 
had kunnen verwachten dat de PHM crew dat niet leuk zou vinden :roflol:
 
bodypart chest and arms. bohh bende jij een echte broeder nu basmca?
time 150 mins
preworkout teveel
rating meh....

bench

bar x reps
60x10
80x8
100x4 boh die voelde lekker, solod.
110x3

toen had ik 120 geladen en liep ik weg om wat drinken te pakken, was wat een het praten met de meid die in de gym werk.
toen zag ik dat iemand die voor het eerst in deze gym kwam( trainde kennelijk altijd bij een andere gym) de vrijheid had genomen om mijn handoek weg te leggen, en mijn gewichten er af te halen en met zijn maat close grip te gaan doen.

liep er met haar heen om hem aardig te vertellen dat ik al bezig was.
hij had al 90kg op de stang hangen en wilde net beginnen, en zo'n lul ben ik ook weer niet dus ik zei dat hij wel tussendoor kon omdat ik toch altijd lang rust neem.

toen ging hij liggen, zei nog even tegen zijn maat '' kijk je pakt hem dus zo vast ''
pakt de stang close grip, suicide grip, unracked de bar instabiel als neuk, duidelijk de te zwaar, en laat vervolgens de stang uit zijn handen flikkeren vol op zijn keel vanuit gestrekte armen.

god ver domme.
had dat liever niet mee gemaakt en alleen op filmpjes gezien.
gelukkig stond ik er echt precies naast dus kon ik meten de stang van hem af trekken, maar was er wel even goed van geschrokken.

showoff tegen maat zonder warming up suicide grip teveel gewicht pakken, doe het niet mensen.

toch maar even rustig aan met bench dus.

120x3
120x3
120x3
120x4 VPR


chest press

20x10
40x10
50x6
60x10
60x7
60x8
40x12

cable fly

5 setjes

tricep pushdown

hoop setjs [/b]

veel bicep curlings
 
oh nasty, doet mij ook al gewoon zeer aan mijn keel als ik er alleen al aan denk
 
snap uberhaupt die suicide grip niet
 
oh nasty, doet mij ook al gewoon zeer aan mijn keel als ik er alleen al aan denk

ja nou schrok me echt de tyfus.
ineens stang van gestrekte armen op ze keel, beentjes omhoog en spartelen en raar geluid.
snap uberhaupt die suicide grip niet

ja anders krijgt hij last van zijn handen

oh en hij gaf de stang de schuld omdat de stang te makkelijk rolde in zijn handen :roflol:

was een grote brosceine idioot die de hele avond verder veel te veel gewicht pakte om uit te sloven en zei echt de domste shit.
 
ja nou schrok me echt de tyfus.
ineens stang van gestrekte armen op ze keel, beentjes omhoog en spartelen en raar geluid.


ja anders krijgt hij last van zijn handen

oh en hij gaf de stang de schuld omdat de stang te makkelijk rolde in zijn handen :roflol:

was een grote brosceine idioot die de hele avond verder veel te veel gewicht pakte om uit te sloven en zei echt de domste shit.

vind het toch wel lullig dat jij zijn zelfmoordpoging verneukt hebt
 
die brosceince idioot was ik

en de barbell was wel heel glad van jouw zweet bromigo
 
Suicide grip grip bij lat pulldowns / rows = hnnnmg
dat is geen suicide grip.
suicide grip is gewoon thumbless?

noem het eigenlijk alleen suicide bij bench.
maakt ook geen zak uit verder.


bodypart squats
time 70 min
preworkout helemaal niets :o
rating meh....

lowbar beltless slow decent squats

bar x reps
60x10
100x5
120x3 https://instagram.com/p/88OXAWw21E/?taken-by=basdeboer90
120x3
120x3
120x3
120x3
120x3
120x5
120x5 laaste 2 reps merkte ik dat niet meer netjes kon houden en ook weer beetje naar voren kwam.

high bar 3 sec paused 2 sec decent knieen verder naar buiten squats

60x5
80x3
80x3
80x3

:roflol:

waren niet makkelijk ook.
alleen beetje kut aan me knie.
 
Back
Naar boven