Potverdomme Xyzyx wat ben jij een ongelooflijke mong**l, ik kreeg spontaan oogtyfus van het lezen van je zelfingenomen posts. Je verafschuwt de agressie van de ouders, maar zelf praat je wel over het inhuren van iemand om iemand kapot te laten schieten. Je zegt verantwoord te rijden, maar noemt vervolgens onverantwoorde dingen op. Ben jij nou echt zo retarded en dom of wat?
Oh en helemaal leuk dat je iemand uitmaakt voor laaggeschoold/dom, terwijl je zelf je complete opleiding verpest. Je teert op anderen, schaam je.
Hard rijden is sowieso slecht, je moet in het verkeer ook voor anderen rijden en niet alleen voor je zelf. Het is altijd mogelijk dat een fietser door wat dan ook op de rijbaan komt, dan moet je anticiperen. Desnoods onder de max. snelheid rijden als je langs fietsers rijdt.
Ban die idioot a.u.b.
---------- Post toegevoegd 2 August 2013 om 23:46 ----------
Idioot.

Please perongelijk een ongeluk veroorzaken en daarop zo reageren is compleet iets anders als wraak willen nemen op mensen die bewust andere mensen leed toebrengen. T feit dat dat al te moeilijk is om te begrijpen zegt eigenlijk genoeg over het nut van serieus in gaan op jouw post namelijk: weinig.
Daarnaast is je redenatie mbt opleiding ronduit achterlijk. T feit dat ik een paar jaar iets gedaan heb wat niet mijn ding bleek staat compleet los van het wel of niet verpesten. Als ik straks klaar ben heb ik in een paar jaar alle jaartjes terug verdient die ik verspild heb door geen mbo opleiding te doen.
Oh en te hard rijden als er niemand op de weg is is niet onverantwoord. Je generaliseert teveel, ik heb 150 km/h gereden waar je 30 mag. Nu kun je huillie gaan doen over hoe hard dat wel niet is maar wanneer je ziet dat de weg respectievelijk 2200 meter lang is, een gescheiden fietspad heeft, net zo breed is als een landingsbaan dan is er helemaal niks gevaarlijks aan, oh om je gerust te stellen hij heeft ook geen zijwegen en de weg was 80 km/h voordat het naar 30 ging om het een onaantrekkelijke sluiproute te maken.
En om in te gaan op je reactie van 'idioot' is dat een beetje overdreven aangezien ik niet de bestuurder was.
Speciaal voor jou t filmpje geüpload
wie wel reed weet ik toch niet meer 
Oja en ik betaal veel meer belasting om met mijn auto te rijden, die klote fietsers blijven maar lekker waar ze horen -> fietspad