Fitness Seller

Familie doodgereden kind valt dader aan in rechtbank (Nederland)

Echt beschamend om de reactie's op Facebook te zien, persoon 1 leest een indrukwekkende en grove reactie, denk vervolgens, ik kan nog veel stoerder zijn, en zet er iets onder wat nog meer indruk wekt, krijgen nog meer like's, wat een laagdrempelige achterlijke sukkels bij elkaar op dat domme facebook

:roflol:

Buitenom dat de straf te laag is heeft nog steeds niemand de stukken doorgelezen, er word van alles geschreeuwd zonder dat iemand de situatie kent. Nadat ik eens een eis van de Ovj aanhoorde van een jaar cel, kwam ik thuis, las ik in de krant over mezelf, daar stonden al 4 fouten in,even terzijde de gerechtelijke dwalingen die in het hoger beroep aan zicht kwamen, hoe kan iemand dan oordelen over de echte situatie. Ben altijd erg voorzichtig.

Echt beschamend om de reactie's op Facebook te zien, persoon 1 leest een indrukwekkende en grove reactie, denk vervolgens, ik kan nog veel stoerder zijn, en zet er iets onder wat nog meer indruk wekt, krijgen nog meer like's, wat een laagdrempelige achterlijke sukkels bij elkaar op dat domme facebook

Buitenom dat de straf te laag is heeft nog steeds niemand de stukken doorgelezen, er word van alles geschreeuwd zonder dat iemand de situatie kent. Nadat ik eens een eis van de Ovj aanhoorde van een jaar cel, kwam ik thuis, las ik in de krant over mezelf, daar stonden al 4 fouten in,even terzijde de gerechtelijke dwalingen die in het hoger beroep aan zicht kwamen, hoe kan iemand dan oordelen over de echte situatie. Ben altijd erg voorzichtig.

Wat heb jij gedaan dat ze een jaar eisen?

Wie de media geloofd.. is een gekkie!

Alsof je met het dossier in handen überhaupt in kan schatten wat er gebeurd is want de politie maakt puur een eenzijdig dossier met als doel iemand veroordeeld te krijgen of hij nu schuldig is of niet.

Maar goed, t bewijs dat die jongen op straat fietste en vlak voor de auto naar links schoot blijkt uit alles wat naar buiten gekomen is.

En iemand veroordelen omdat hij door wat voor reden dan ook niet in kon spelen op de fout van iemand anders is compleet achterlijk. Ja meneer hij had maar moeten bukken toen ik schoot dan had hij die kogel niet in zijn kop gehad :rolleyes:

Stuur een bericht naar een admin en laat me IP checken als je je er zo druk om maakt. Mijn god xD.

I'm not a clone!

.

Laatst bewerkt:
Lol autobrand van je ex en daarvoor 12 maanden cel wtf ??? Nederland stahp

Meestal is het trouwens omgekeerde wereld > het gaat uit - wijf word boos en doe gekke dingen. :P

Lol autobrand van je ex en daarvoor 12 maanden cel wtf ??? Nederland stahp

Meestal is het trouwens omgekeerde wereld > het gaat uit - wijf word boos en doe gekke dingen. :P

Qft

Brand is overigens na moord en verkrachting t zwaarste misdrijf waar je straf voor kan krijgen. Dit omdat brandstichting gewoon levensgevaarlijk is.

Overigens is afbijt over een auto fl*kkeren een vele malen effectiever middel om wraak te nemen. Veel betere schade/risico verhouding.

Nu op Ned2 over dit onderwerp

Wat een zeurwijf hele lijst opnoemen met wat er mis is maar ze vergeet te zeggen dat dat kind midden op de rijbaan fietse.

Neemt niet weg dat het onbegrijpbaar is dat een stel mbo'ers moeten uitzoeken wat ergens gebeurd is want dit leid gewoon tot falen in onderzoeken.

Onze tandarts heeft gesproken.

Het verbaast me eigenlijk dat er nooit iemand word neergestoken in de rechtszaak door 1 van de nabestaanden met al die lage straffen die steeds worden gegeven.

Het verbaast me eigenlijk dat er nooit iemand word neergestoken in de rechtszaak door 1 van de nabestaanden met al die lage straffen die steeds worden gegeven.

Nederland staat op nummer 3 zwaarst straffende landen van Europa

Daarnaast moet je door detectie poortje bij rechtszaal.

Dat is wat voor mij dan. Als er iemand tegen me aan loopt, oh die gast moet he-le-maal DOOD!

Messen uit carbon en diverse plastieksoorten kan je gemakkelijk meenemen hoor.
http://www.selfdefence.com/knives---swords-knives-nylon-fiber-knives.html

Klopt.. Maar waarom zou je de rechtbank in gaan om iemand neer te steken? Meestal is t makkelijker uit te zoeken waar iemand woont.

Als verdachte zijnde krijg je compleet dossier met slachtoffer en getuigen waarvan alle persoonlijke gegevens in staan: van adres tot burgerservice nummer inclusief handtekening :roflol:

Terug
Naar boven