Fitness Seller

Familie doodgereden kind valt dader aan in rechtbank (Nederland)

Wat is die geblondeerde agent in het midden trouwens een faalhaas, zoveel agenten en dan niet een paar mannen kunnen tegenhouden. In mijn staat zouden dan ook alleen mannen van minimaal 1.80 die aan vechtsport en krachttraining doen agent mogen worden. Wat een beta agenten.

---------- Post toegevoegd 23 July 2013 om 00:51 ----------

Bij vrijwillige melding kan betrokkene zich beroepen op de vervolgingsuitsluitingsgrond van artikel 184 WVW 1994. Vervolging voor het verlaten van de plaats van het ongeval vindt niet plaats, indien betrokkene binnen 12 uur na het ongeval vrijwillig de politie van het ongeval in kennis stelt en daarbij zijn identiteit en, voor zover hij een motorrijtuig bestuurde, tevens de identiteit van dat motorrijtuig bekend maakt. Het opgeven van een valse naam of vals kenteken heft de strafbaarheid niet op. Volgens de jurisprudentie is de kennisgeving niet ‘vrijwillig’ als de betrokkene zich bij de politie heeft gemeld op het moment dat de politie hem zelf benadert.

Het was waarschijnlijk wel zijn schuld, maar hij heeft nooit iemand dood willen rijden. Dat jij het dan rechtvaardig vindt om levenslang te eisen, dat moet je zelf weten, maar je zult 1 van de weinigen zijn.

Hij reed door heh, daar gaat het om. Dat is moord.

Wat is die geblondeerde agent in het midden trouwens een faalhaas, zoveel agenten en dan niet een paar mannen kunnen tegenhouden. In mijn staat zouden dan ook alleen mannen van minimaal 1.80 die aan vechtsport en krachttraining doen agent mogen worden. Wat een beta agenten.

Ik heb mijn bericht trouwens iets aangepast. En nee, dat is geen moord. Moord is iemand opzettelijk en met voorbedachte rade doden. Van beiden is geen sprake.

Ik hoop dat ze hem dood maken en de rechter ook.

Zijn geluk was dat men niet kon bewijzen of hij te snel reed toen hij het kind doodreed, als ik het goed begrijp. Daarom komt hij er met een relatief lichte straf vanaf.

Zijn verleden had echter moeten leiden tot een zwaardere straf, ik had het rijbewijs langer afgenomen, mogelijk levenslang vanwege zijn verleden en de duidelijke gevolgen.

Er ligt genoeg bewijs dat die fietser vlak voor de auto de weg op schoot. Daarnaast reed hij maximaal 70 km/h waar 50 toegestaan is, ja dat is te hard maar geen excessief hoge snelheid waarbij poging doodslag gepast is.

Zelf vind ik dat hij vrijgesproken moet worden voor het dood rijden, het kan iedereen gebeuren dat zo'n kind voor je auto vliegt. Het feit dat hij van opzij aangereden werd en nog aan de rechter kant van de weg was (wel buiten het fietspad) zegt genoeg in mijn ogen. De jongen is een fractie van een seconde vlak voor de auto naar links de weg op gereden en toen geschept.

Triest voor zowel de jongen die nu dood is als de bestuurder die moet leven met het feit dat hij iemand dood gereden heeft.

Daarnaast vind ik niet dat het verleden aangegrepen moet worden voor een hogere straf. Je kan bij de boetes niet terugkijken wat de situatie geweest is. Ik rij vaak zat te hard maar doe dit enkel waar het verantwoord is en niet in de buurt van fietsers of voetgangers.

Overigens ter illustratie

http://www.dumpert.nl/mediabase//6554458/5b9ca139

Zullen we nu ook maar die buschauffeur gaan vervolgen omdat hij dat meisje aan reed? Gelukkig komt deze er wel zonder kleerscheuren van af.

---------- Post toegevoegd 23 July 2013 om 00:59 ----------

Ik hoop dat ze hem dood maken en de rechter ook.

Opmerking getuigt van jouw buitengewoon lage kennis van zowel de zaak als het rechtssysteem.

Lees alles nog eens opnieuw en probeer het nog een keer.

---------- Post toegevoegd 23 July 2013 om 01:00 ----------

Moord is wanneer je met voorbedachte rade iemand dood maakt :rolleyes:

De doodstraf of levenslang is echt veel te overdreven :roflol:. Daarnaast wonen er veel te veel r**ards in NL. Hoe ga je die er uitfilteren? NEe, doe mij dan toch maar gewoon een rechter. Je kunt straffen ook op een andere manier verhogen, namelijk via de politiek.
Ben ik met je eens

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Artikel 289 Hij die opzettelijk en met voorbedachten rade een ander van het leven berooft, wordt, als schuldig aan moord, gestraft met levenslange gevangenisstraf of tijdelijke van ten hoogste dertig jaren of geldboete van de vijfde categorie.

Jij hebt geen eens recht van spreken man. Aan die zzyzyz

buik, je komt over als de grootste tokkie

Er ligt genoeg bewijs dat die fietser vlak voor de auto de weg op schoot. Daarnaast reed hij maximaal 70 km/h waar 50 toegestaan is, ja dat is te hard maar geen excessief hoge snelheid waarbij poging doodslag gepast is.

Zelf vind ik dat hij vrijgesproken moet worden voor het dood rijden, het kan iedereen gebeuren dat zo'n kind voor je auto vliegt. Het feit dat hij van opzij aangereden werd en nog aan de rechter kant van de weg was (wel buiten het fietspad) zegt genoeg in mijn ogen. De jongen is een fractie van een seconde vlak voor de auto naar links de weg op gereden en toen geschept.

Triest voor zowel de jongen die nu dood is als de bestuurder die moet leven met het feit dat hij iemand dood gereden heeft.

Daarnaast vind ik niet dat het verleden aangegrepen moet worden voor een hogere straf. Je kan bij de boetes niet terugkijken wat de situatie geweest is. Ik rij vaak zat te hard maar doe dit enkel waar het verantwoord is en niet in de buurt van fietsers of voetgangers.

Zullen we nu ook maar die buschauffeur gaan vervolgen omdat hij dat meisje aan reed? Gelukkig komt deze er wel zonder kleerscheuren van af.

---------- Post toegevoegd 23 July 2013 om 00:59 ----------

Opmerking getuigt van jouw buitengewoon lage kennis van zowel de zaak als het rechtssysteem.

---------- Post toegevoegd 23 July 2013 om 01:00 ----------

Moord is wanneer je met voorbedachte rade iemand dood maakt :rolleyes:
Je hebt zeker een punt.

er ligt genoeg bewijs dat die fietser vlak voor de auto de weg op schoot. Daarnaast reed hij maximaal 70 km/h waar 50 toegestaan is, ja dat is te hard maar geen excessief hoge snelheid waarbij poging doodslag gepast is.

zullen we nu ook maar die buschauffeur gaan vervolgen omdat hij dat meisje aan reed? Gelukkig komt deze er wel zonder kleerscheuren van af.

---------- post toegevoegd 23 july 2013 om 00:59 ----------

opmerking getuigt van jouw buitengewoon lage kennis van zowel de zaak als het rechtssysteem.

---------- post toegevoegd 23 july 2013 om 01:00 ----------

moord is wanneer je met voorbedachte rade iemand dood maakt :rolleyes:
+1

Oke op negeer, ik heb hier geen zin in. Komt niks zinnigs uit.

:roflol:

Ik geef toe t kan soms best vervelend zijn wanneer je fout zit maar een beetje 'weglopen' is wel heel zielig. Heb nog geen enkel argument gehoord van jou waarom ik fout zat.

Misschien eens wat meer met je hersens uitspraken doen in plaats van met je emoties.

240 uur taakstraf is ook wel weer overdreven. een schooldag van 6 uur voelt voor mij al als een eeuwigheid aan

ik heb in het verleden als sporthal beheerder wel eens zo'n politie vechttraining gezien,

, was alles behalve indrukwekkend :D

O.T als die joker gewoon meteen was gestopt en oprecht zijn excuses had aangeboden

dan had die familie er misschien wel beter mee om kunnen gaan , hoewel die op de

Tokkie index wel de maximale score halen ,dus dat blijft een twijfelgeval :D

Laatst bewerkt:
Misschien geeft het filmpje een vertekend beeld maar die ' “40, 50 vechtende mensen in de rechtszaal, ' zie ik toch niet. Lijken er eerder 4 a 5 te zijn:o

Bij vrijwillige melding kan betrokkene zich beroepen op de vervolgingsuitsluitingsgrond van artikel 184 WVW 1994. Vervolging voor het verlaten van de plaats van het ongeval vindt niet plaats, indien betrokkene binnen 12 uur na het ongeval vrijwillig de politie van het ongeval in kennis stelt en daarbij zijn identiteit en, voor zover hij een motorrijtuig bestuurde, tevens de identiteit van dat motorrijtuig bekend maakt. Het opgeven van een valse naam of vals kenteken heft de strafbaarheid niet op. Volgens de jurisprudentie is de kennisgeving niet ‘vrijwillig’ als de betrokkene zich bij de politie heeft gemeld op het moment dat de politie hem zelf benadert.

Het was waarschijnlijk wel zijn schuld, maar hij heeft nooit iemand dood willen rijden. Hij werd bang voor de gevolgen, wist niet wat hij moest doen en besloot door te rijden. Nu praat ik dat niet goed, maar dat jij het dan rechtvaardig vindt om levenslang te eisen, dat moet je zelf weten, alleen je zult 1 van de weinigen zijn.

ach zo

240 uur taakstraf ???

Terug
Naar boven