HarmH
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 78
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 12%
Beste Dbb vrouwen!
Ik zoek voor een zeer goeie buddy van mij dé fatburner. Ze sport wekelijks rond de 5x, vooral cardio en wat fitness. Gezien haar conditie en het feit dat het een hele stoere meid (24) is mag het best een pittig goedje zijn. We zijn dus niet op zoek naar sup's waarvan de werking ter discussie staat, maar naar het echte werk!
Karma voor goeie tips... Al zijn het maar 6 puntjes
Edit: ze eet regelmatig en gezond, en sport een hoop, maar verbrand dus erg moeilijk vet
Ik zoek voor een zeer goeie buddy van mij dé fatburner. Ze sport wekelijks rond de 5x, vooral cardio en wat fitness. Gezien haar conditie en het feit dat het een hele stoere meid (24) is mag het best een pittig goedje zijn. We zijn dus niet op zoek naar sup's waarvan de werking ter discussie staat, maar naar het echte werk!
Karma voor goeie tips... Al zijn het maar 6 puntjes

Edit: ze eet regelmatig en gezond, en sport een hoop, maar verbrand dus erg moeilijk vet
Laatst bewerkt:

. Ze is vooral bezig met cardio, zeg 5 x 40 min per week, en pak daarnaast wat 'machientjes' mee, als je begrijpt wat ik bedoel. Wat betreft KT is ze dus niet met het serieuze werk bezig en heeft ze ook geen vast schema. Ze komt over een week terug van vakantie, dan kan ik miss wat meer posten wat betreft voedingsschema.
Wat een onzin is dit.. Met goede training, gedisciplineerd eten en cardio, kom je daar zeker wel!! En lager ook als je wil.. Ook als vrouw, maar gaat niet vanzelf.. Dat is het grootste probleem.. Iedereen denkt dat als je een fatburner neemt dat je dan niets meer hoeft te doen.. Patatje eten, burner erbij en probleem opgelost