XXL Nutrition

Fatburner

HarmH

Ripped Bodybuilder
Waardering
78
Lengte
1m81
Massa
84kg
Vetpercentage
12%
Beste Dbb vrouwen!

Ik zoek voor een zeer goeie buddy van mij dé fatburner. Ze sport wekelijks rond de 5x, vooral cardio en wat fitness. Gezien haar conditie en het feit dat het een hele stoere meid (24) is mag het best een pittig goedje zijn. We zijn dus niet op zoek naar sup's waarvan de werking ter discussie staat, maar naar het echte werk!

Karma voor goeie tips... Al zijn het maar 6 puntjes ;)

Edit: ze eet regelmatig en gezond, en sport een hoop, maar verbrand dus erg moeilijk vet

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ik lees hier wat over de BCA stack maar daar zie ik niet zoveel heil in...

Beste Dbb vrouwen!

Ik zoek voor een zeer goeie buddy van mij dé fatburner. Ze sport wekelijks rond de 5x, vooral cardio en wat fitness. Gezien haar conditie en het feit dat het een hele stoere meid (24) is mag het best een pittig goedje zijn. We zijn dus niet op zoek naar sup's waarvan de werking ter discussie staat, maar naar het echte werk!

Karma voor goeie tips... Al zijn het maar 6 puntjes ;)

Edit: ze eet regelmatig en gezond, en sport een hoop, maar verbrand dus erg moeilijk vet

Post haar voedings en trainingsschema eens als je wilt. Daar kan vast nog wel wat aan gesleuteld worden. Zelf vind ik een fatburner een waste of money. Misschien als je onder de 8% komt heeft het nog wat nut.

HOi Harm!

Zelf heb ik 2 fatburners geprobeerd, waarvan ik vermoed dat lipo6 goed werkt, daar hoor ik de meeste positieve verhalen over. Alleen... het feit dat iemand heel veel sport, en ongetwijfeld een stoere meid is, wil niet zeggen dat je een bepaald goedje wel of niet trekt. Ben zelf erg fanatiek wat kt en cardio betreft, maar mijn maag trekt dat spul niet... na 3 dagen gebruiken liep ik bijna krom van de pijn in mijn buik. Maar er zijn ook dames die daar geen last van hebben.

Inmiddels let ik nog beter op mijn voeding, eet 7 keer per dag - wat de stofwisseling verhoogt... daarnaast zou ze meer krachttraining kunnen gaan doen - > meer spieren -> meer actieve celmassa waarin verbranding plaats vindt, weer 'n boost voor je stofwisseling. Hierdoor heb ik ook sneller resultaat kunnen boeken dan voorheen.

Idd... plaats haar schema anders even...

Dank voor de reacties :). Ze is vooral bezig met cardio, zeg 5 x 40 min per week, en pak daarnaast wat 'machientjes' mee, als je begrijpt wat ik bedoel. Wat betreft KT is ze dus niet met het serieuze werk bezig en heeft ze ook geen vast schema. Ze komt over een week terug van vakantie, dan kan ik miss wat meer posten wat betreft voedingsschema.
Ik heb wat informatie opgedaan omtrent het kruid Sida Cordifolia, wat sommigen wel zullen kennen. Reflex biedt het aan in combinatie met guarana 450 mg (22% caffeine), sida cordifolia 125mg (10% alkaloïden) en 100 mg witte wilgen bast (natuurlijk aspirine)).
Ofwel, de befaamde ECA stack.

Ook Lipo6(x) heb ik bekeken.

To Kartoffel: je noemt dat fatburners alleen kunnen bijdragen als je onder de 8% komt, ik neem aan dat je op mannen duidt. Vrouwen komen niet onder de 8%, een vrouw die op 14 bf% staat is vergelijkbaar met een man die op 6 bf% staat.
Wat betreft de tips hier, ik denk ook zeker dat er nog wat gesleuteld kan worden aan haar voedingsschema en mogelijk een KT schema met daadwerkelijke inhoud. Hier ga ik ook nog aan werken met haar, zodra ze terug is...

Ik gebruik groene thee capsules,dat is het enige waarbij ik ook nog gewoon kan slapen.Soms doe ik het in combinatie met cafeine.

Ik gebruik groene thee capsules,dat is het enige waarbij ik ook nog gewoon kan slapen.Soms doe ik het in combinatie met cafeine.
Veel afslankers bevatten idd oppeppende middelen, daarom ook niet na 18.00 nemen of iets in die richting, om normaal te kunnen slapen...

Als ze wil lijkt het me wel verstandig om een goed KT schema voor haar te maken.
Merk zelf dat KT, cardio en een goed voedingsschema al heel veel verschil maakt.
Zelf vond ik hydrocut hardcore wel een fijne vetburner.
Verder hoor ik goede verhalen over lipo X die heb ik zelf ook nog staan, maar ga ik pas gebruiken als bovenstaande niet meer werkt.
Vetburners werken zowiezo pas goed als je training en voeding ook in orde is.

Dank voor de reacties :). Ze is vooral bezig met cardio, zeg 5 x 40 min per week, en pak daarnaast wat 'machientjes' mee, als je begrijpt wat ik bedoel. Wat betreft KT is ze dus niet met het serieuze werk bezig en heeft ze ook geen vast schema. Ze komt over een week terug van vakantie, dan kan ik miss wat meer posten wat betreft voedingsschema.
Ik heb wat informatie opgedaan omtrent het kruid Sida Cordifolia, wat sommigen wel zullen kennen. Reflex biedt het aan in combinatie met guarana 450 mg (22% caffeine), sida cordifolia 125mg (10% alkaloïden) en 100 mg witte wilgen bast (natuurlijk aspirine)).
Ofwel, de befaamde ECA stack.

Ook Lipo6(x) heb ik bekeken.

To Kartoffel: je noemt dat fatburners alleen kunnen bijdragen als je onder de 8% komt, ik neem aan dat je op mannen duidt. Vrouwen komen niet onder de 8%, een vrouw die op 14 bf% staat is vergelijkbaar met een man die op 6 bf% staat.
Wat betreft de tips hier, ik denk ook zeker dat er nog wat gesleuteld kan worden aan haar voedingsschema en mogelijk een KT schema met daadwerkelijke inhoud. Hier ga ik ook nog aan werken met haar, zodra ze terug is...

:mad:Wat een onzin is dit.. Met goede training, gedisciplineerd eten en cardio, kom je daar zeker wel!! En lager ook als je wil.. Ook als vrouw, maar gaat niet vanzelf.. Dat is het grootste probleem.. Iedereen denkt dat als je een fatburner neemt dat je dan niets meer hoeft te doen.. Patatje eten, burner erbij en probleem opgelost:mad: Nou dus even niet!!

Zorg eerst dan je vriendin echt serieus aan krachttraining gaat doen, dan zal haar metabolisme omhoog gaan en gaat haar lichaam vanzelf (op een natuurlijke en gezonde manier) vet verbranden!!!!:mad::mad:

Denk aan je bloeddruk MissF ;)

Wat hierboven al gezegd is, met als toevoeging;
als die vriendin toch al 5x per week gaat sporten dan doet ze er verstandig aan om een degelijk krachtschema te volgen, en na de krachttraining een half uurtje cardio te doen (intensiteit maakt dan al niet zoveel meer uit). Heb je meer aan dan een fatburner.
Zelf heb ik een tijdje Lipo-6X gebruikt, dat hielp me vooral om me aan mijn voedingsschema te kunnen houden (onderdruk hongergevoel een beetje) - ondertussen doe ik al een hele tijd zonder...

Terug
Naar boven