- Waardering
- 27.843
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Bah dat is voor meisjes, want roze ipv blauw
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bah dat is voor meisjes, want roze ipv blauw
Zelf weten, meer voor ons. 😁
Klein vreetzakje 😚
Gewicht langzaam laten zakken en niet laten vallen en beneden “opvangen” blijf het gewicht de baas en pause anders onderin halve sec zodat je zeker weet je ook geen bounce / momentum gebruikt, tevens helemaal uitstrekken zou ik ook niet doen en altijd de spanning op je quads houden ipv dat je strekt en al het gewicht op je knie gewricht komt.Blijkbaar doe ik nog steeds iets niet goed met squatten, of gewoon niet goed voor me, heb al een paar dagen aardige kniepijn. Wel vaker last gehad, maar het was eigenlijk zo goed als weg.
Ik zal het eens proberen, thx. Of ik dacht aan een echte paused squat, dan wat lichter, al die ik al echt niet zwaar, maar squat pas een paar weken. Misschien moeten mn banden nog wat wennen.Gewicht langzaam laten zakken en niet laten vallen en beneden “opvangen” blijf het gewicht de baas en pause anders onderin halve sec zodat je zeker weet je ook geen bounce / momentum gebruikt, tevens helemaal uitstrekken zou ik ook niet doen en altijd de spanning op je quads houden ipv dat je strekt en al het gewicht op je knie gewricht komt.
Zal eens proberen of filmen lukt. Snap dat je die lifts dan opgeeft. Beter wel gewoon kunnen trainen dan telkens gezeik met je knieën. Ik ga het nog eens proberen en anders ook iets van single leg dingen doen.Maak anders eens een filmpje van je squats? Ik doe helemaal geen squats meer m.u.v. incidenteel bulgarian split squats, mijn houding en voeten zijn gewoon niet geschikt om te squatten. Altijd gezeik met mijn knieën, lang bij de fysio geweest, vervolgens na jaren opgelost door gewoon squats en deads op te geven.
Dank je wel!
(Bijna) alles opofferen voor een beetje fysiek is nergens voor nodig, tenzij je echt shredded als doel hebt voor een wedstrijd oid. Wat mij heeft geholpen in zulke situaties is 20% van m'n kcals niet plannen. Als er dan ergens eens wat te eten valt, kan ik zonder zorgen mee snacken/eten. En soms heb ik momenten dat ik iets meer eet dan binnen die 20%, dan offer ik de 20% van een andere dag op gezien ik het niet elke dag vul met ongeplande snacks. En als er niets is wat die 20% opvult dan eet ik in de avond thuis wat extra.Ben in gesprek met een coach, ze heeft echt een goed fysiek, maar traint heel anders dan ik en ze eet ook heel schoon. Weet niet of ik dat wil 🙈. Jaren geleden had ik die dedication wel, nu hoeft het van mij niet allemaal meer zo extreem. Sociaal zijn, meer doen dan trainen en ook lekker kunnen eten vind ik nu wat belangrijker. Aan de andere kant wil ik eigenlijk ook wel proberen wat ik er nog uit kan halen. De meeste 40+ lichamen zijn niet best, dat zou ik voor mezelf ook niet willen. Met alle respect hoor. Dit klinkt echt erg, maar de overgang staat voor de deur, tenminste hij kan elk moment aankloppen en dan kan ik zomaar een aardappel worden, de horror.
Dat is ook weer zo, soms denk ik te zwartwitjes. Thx voor de tip, dat is wel een hele goede👏.(Bijna) alles opofferen voor een beetje fysiek is nergens voor nodig, tenzij je echt shredded als doel hebt voor een wedstrijd oid. Wat mij heeft geholpen in zulke situaties is 20% van m'n kcals niet plannen. Als er dan ergens eens wat te eten valt, kan ik zonder zorgen mee snacken/eten. En soms heb ik momenten dat ik iets meer eet dan binnen die 20%, dan offer ik de 20% op van een andere dag op gezien ik het niet elke dag vul met ongeplande snacks. En als er niets is wat die 20% opvult is dan eet ik in de avond thuis wat extra.
Sorry maar moest wel even lachen om deze laatste uitspraak van je.
Hoop het niet, er zijn zat verhalen over aardappels ondanks goede voeding/training, maar ook over dames die wel gewoon fit blijven. Ik ga er natuurlijk wel alles aan doen. Thx voor je bemoedigende woorden👏Sorry maar moest wel even lachen om deze laatste uitspraak van je.
Ik denk als je goed blijft trainen en bewust met je voeding bezig bent en daarnaast geen podium ambities hebt maar wel bewust leeft en dus nogmaals goed blijft trainen dat je je niet druk hoeft te maken over jouw aardappel horror nachtmerrie....
Ik zal erop letten en het proberen, kan ik beter even wachten tot de pijn echt weg is of moet ik er gewoon even doorheen gaan? Iemand adviseerde ook een belt voor sq en dl, maar ik vind dat zo raar uitzien met mijn lichte gewichten 🤷🏻♀️.Het zgn bouncen is niet alleen slecht voor je knieën, maar ook de schijven tussen je ruggenwervels.
Gecontroleerd laten zakken en omhoog kan, en explosief omhoog komen. (denk ook aan brace)
![]()