XXL Nutrition

Contest Log (v) FatCatDog to FitCatDog

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zal erop letten en het proberen, kan ik beter even wachten tot de pijn echt weg is of moet ik er gewoon even doorheen gaan? Iemand adviseerde ook een belt voor sq en dl, maar ik vind dat zo raar uitzien met mijn lichte gewichten 🤷🏻‍♀️.
wachten tot de pijn over is. een belt kan je helpen met goede brace, als je de belt strak draagt tijdens reps

Met je 2.20m is dit ook wel waar je op moet letten :heart:

Long-Legged Lifters | Squat Tips​

• Topic Starter Topic Starter
IMG_20240624_123555.jpg

Workout van vandaag:

Warming up: fiets 10 min 50 kcals
Training: lower 45 min

Nog last van mn knie, beetje aangepast.

Atg squat: 4 x 12 stang ging op zich wel. Was beetje te druk om te filmen.

Hip thrust machine:
12 x 15 kg
4 x 12 x 37,5 kg

Cable kick back:
12 x 18 kg
12 x 23 kg enkeldingen kapot dus dan maar mach:
3 x 12 x 20 kg

Abductor
3 x 20 x ?

Lying leg curl:
11 x 27 kg
10 x 27 kg
11 x 27 kg
10 x 27 kg

Leg extension: warming up voelde al aardig fu
12 x 59 kg dus ik dacht laat maar zitten.

Beetje een puin training, maar goed, volgende keer weer beter. Heb net het voedingsschema ontvangen van mn nieuwe coach, ziet er wel nice uit. Zie alleen geen jellybeans, maar dat zal wel een foutje zijn. Ziet er verder nice en clean uit en ga het gewoon volgen. Trainingsschema volgt nog, heb de gym gefilmd om te kijken wat er allemaal kan. Ik ga kijken wat het me brengt. Nu kijken hoe mn spabadje gevuld wordt, heb gelezen dat je geëlektrocuteerd kunt worden of dat je stopcontact kan doorbranden. Niet heel prettig om te weten. Het leek me juist erg relaxerend, maar nu is het wat "spannend".

heb je met legext geen last ?
met fietsen helpt het soms om je knieën iets naar binnen te draaien

Zet maar effe in de ijskast dan, naast het squat rack

Badje gevuld, ik dacht het zout op te lossen met de bubbels, krijg ik alleen 1 grote bubbel aan de zijkant, ok lampje vergeten ergens op te draaien, gedaan en daarna nog steeds. Blijkt een pootje afgebroken van zo'n dingetje aan een flapje, waardoor het gat niet afsluit en de lucht niet verdeeld wordt :treuren::fire:. Lastig ook googlen als je niet weet hoe het dingetje heet:dunno:?

Screenshot_2024-06-25-18-52-19-812_com.miui.gallery.jpg

IMG_20240626_184233.jpg

Laatste avondmaal iifym-style, vanaf morgen clean. Werd ook weleens tijd, want echt fit voel ik me niet door mijn eetgewoontes. Ik eet alleen echt eten als ik op restaurant ga.

Heb toch lekker in mn koude badje gezeten voordat ik het kapot moest knippen om een nieuwe te krijgen, zo zonde.

De planning is om nog naar de gym te drijven, moet even de motivatie zoeken :fire:

Gevonden, hij zat een potje :flex:

IMG_20240626_184233.jpg

Laatste avondmaal iifym-style, vanaf morgen clean. Werd ook weleens tijd, want echt fit voel ik me niet door mijn eetgewoontes. Ik eet alleen echt eten als ik op restaurant ga.

Heb toch lekker in mn koude badje gezeten voordat ik het kapot moest knippen om een nieuwe te krijgen, zo zonde.

De planning is om nog naar de gym te drijven, moet even de motivatie zoeken :fire:
MOTIVATIE!

Bij deze, eet smakelijk, na het eten even uitbuiken, en dan naar de gym jij.

Het was me even druk in de gym, daarom ga ik normaal nooit in de avond. Vandaag begonnen met schema van de coach. Heb haar een plaatje van mn droom fysiek gestuurd en zo weet ze welke richting op ik mooi vind. Volgende week ontmoet ik haar en gaan we samen trainen en ook eten haha.

Warming up: 10 min fietsen 100 kcals
Training: upper 45 min

Banded rows ss push ups:
3 x 15 11-7-7

Seated cable row ss push up (heb op bankje geleund, was echt druk en schaamde me):
3 x 15 x 41 kg. 15-15-13

Lat pulldown ss one arm tricep push down:
3 x 15 x 36 kg. 3 x 15 x 9 kg

Cable oh ext ss db upright row
3 x 15 x 9 kg. 3 x 15 x 6 kg

Seated shoulder press:
3 x 10 x 10 kg

Ez curl:
2 x 15 x 17,5 kg
14 x 17,5 kg

Mn hoofd ontplofte, cardio geskipt maar blij dat ik toch even ben gegaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven