XXL Nutrition

Contest Log (v) FatCatDog to FitCatDog

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het was me even druk in de gym, daarom ga ik normaal nooit in de avond. Vandaag begonnen met schema van de coach. Heb haar een plaatje van mn droom fysiek gestuurd en zo weet ze welke richting op ik mooi vind. Volgende week ontmoet ik haar en gaan we samen trainen en ook eten haha.

Warming up: 10 min fietsen 100 kcals
Training: upper 45 min

Banded rows ss push ups:
3 x 15 11-7-7

Seated cable row ss push up (heb op bankje geleund, was echt druk en schaamde me):
3 x 15 x 41 kg. 15-15-13

Lat pulldown ss one arm tricep push down:
3 x 15 x 36 kg. 3 x 15 x 9 kg

Cable oh ext ss db upright row
3 x 15 x 9 kg. 3 x 15 x 6 kg

Seated shoulder press:
3 x 10 x 10 kg

Ez curl:
2 x 15 x 17,5 kg
14 x 17,5 kg

Mn hoofd ontplofte, cardio geskipt maar blij dat ik toch even ben gegaan.
Stiekem wel benieuwd nu naar die foto van je droomfysiek. 😊

• Topic Starter Topic Starter
IMG_20240624_164106.jpg
IMG_20240624_164327.jpg

😃😃

Vandaag hele dag bezig geweest in de tuin en op en neer naar de stort maar toch nog even getraind net. Even mn eigen schema ivm knie, maar ging eigenlijk wel goed. Misschien is het gewoon weg na een kleine week beetje rust.

Warming up: 10 min fietsen 70kcals
Training: lower 56 min

Hip thrust mach:
15 x 20 kg
10 x 40 kg
3 x 8 x 45 kg
7 x 45 kg.

Cable dl: even kijken hoever ik kon gaan
12 x 25 kg
12 x 36 kg
12 x 41 kg
9 x 50 kg
2 x 9 x 56 kg
2 x 7 x 64 kg

Cable kick back:
4 x 15 x 21 kg

Cable abduction
3 x 15 x 7 kg

Leg extension:
15 x 45 kg
10 x 64 kg
10 x 74 kg
7 x 77 kg ging prima dus beetje omhoog nog
2 x 7 x 82 kg ging net
2 x 10 x 50 kg om af te branden en toen spaghetti benen

Leg curl:
12 x 27 kg
15 x 32 kg
12 x 41 kg
2 x 11 x 50 kg
10 x 50 kg
9 x 50 kg en leeg

Seated calfs:
20 x 20 kg
8 x 55 kg
2 x 7 x 55 kg
9 x 45 kg

Finito 😅.

Lekker bezig maar vraagje hoe groot is jou tuin met dat vele tuinieren 😁

Lekker bezig maar vraagje hoe groot is jou tuin met dat vele tuinieren 😁
Is niet groot, maar heb er 2,5 jr niks aan gedaan. Mn lieve katje is daar overleden en ik heb de achterdeur dicht gedaan en niet meer naar omgekeken. Nu is het klaar, schoon en weer gezellig met plantjes en lampjes. Ben ook niet echt een snel persoon, zeg maar.

Is niet groot, maar heb er 2,5 jr niks aan gedaan. Mn lieve katje is daar overleden en ik heb de achterdeur dicht gedaan en niet meer naar omgekeken. Nu is het klaar, schoon en weer gezellig met plantjes en lampjes. Ben ook niet echt een snel persoon, zeg maar.
Ah logisch dan inderdaad. Ik dacht echt die heeft 10 hectare tuin ofzo 😁 maar heerlijk toch om lekker de tijd te nemen het zo te maken zoals je wilt 🥰

Eergisteren upperbody getraind.

Training van vandaag nieuwe schema in superset stijl, nog beetje uitvogelen qua gewicht. Even wennen op deze manier, maar voelde wel echt lekker. Er is ook rekening gehouden met mijn ouderdomskwalen.

Warming up: fietsen 10 min 60 kcals
Training: lower 45 min

Hip thrust mach ss trx squat:
15 x 42,5 kg. 40sec
12 x 42,5 kg. 40sec
10 x 42,5 kg. 40sec
35 x 27,5 kg. 40sec

Leg ext ss squat:
22 x 74 kg. 10 x 30 kg
10 x 45 kg. 10 x 15 kg
15 x 74 kg. 10 x 20 kg
10 x 74 kg. 10 x 30 kg

Band kick back:
3 x 12

Leg curl ss b stance hip thrust mach:
Leg curl kon achteraf zwaarder, volgende x
08 x 9 kg. 08 x 22,7 kg
35 x 9 kg. 30 x 22,7 kg
08 x 9 kg. 08 x 22,7 kg
35 x 9 kg. 30 x 22, 7 kg

Calfs leg press:
12 x 82 kg
3 x 12 x 100 kg
30 x 82 kg

Cardio: 20 min fietsen 160 kcals

Qua voeding is het even wennen van iifym naar clean eten, maar het is allemaal best te pruimen. Alleen aardig wat werk en voorbereiden, maar ook dat went wel. Ik mis mn jellybeans nog niet.

Reden: Recht
Laatst bewerkt:
Lekker bezig! Hoeveel calorieën zit je nu? En kan je eens een dag beschrijven? Best wel nieuwsgierig 😊

Lekker bezig! Hoeveel calorieën zit je nu? En kan je eens een dag beschrijven? Best wel nieuwsgierig 😊
Ja hoor, wel vrij laag op het moment. Rond de 1400kcals

100 gr Kwark met fruit en havermout

3 Krackers met kaas en kipfilet en komkommer

2 Volkorenbrood met tonijn ui en avocado en slaai

Pastasalade met tonijn komkommer tomaat paprika

2 Rijstwafels met kaas en ei

Smoothie met Griekse yoghurt en fruit

Shake na training en voor bed. Combineer ook wel maaltijden, anders ben ik alleen maar aan het eten. Ik doe if en eet tussen 12u en 20u. Kan wel aardig variëren, dit is lekker makkelijk, moet nog leren koken. Heb allerlei gerechtjes waar ik uit kan kiezen, ook dingen met kip en rijst en groente.

• Bicep
Waarderingen: K82

Shake na training en voor bed. Combineer ook wel maaltijden, anders ben ik alleen maar aan het eten. Ik doe if en eet tussen 12u en 20u. Kan wel aardig variëren, dit is lekker makkelijk, moet nog leren koken. Heb allerlei gerechtjes waar ik uit kan kiezen, ook dingen met kip en rijst en groente.
Hoe lang doe je al IF? En merk je dat het goed gaat? Is dit je eerste keer dat je dit doet?

Lekker bezig verder!

Hoe lang doe je al IF? En merk je dat het goed gaat? Is dit je eerste keer dat je dit doet?

Lekker bezig verder!
Nu weer een week, gaat wel prima, beetje trek in de ochtend hoort erbij. Nee al vaker gedaan, zodat je niet alleen maar de hele dag aan eten denkt in de cut dan.

• Bicep
Waarderingen: K82

Wel prima dingen om te eten inderdaad. If lijkt mij niks maar sta daarvoor ook te vroeg op. Zelf vind ik het juist fijn vaak te eten. Zodra ik trek krijg eet ik iets. Als ik de trek te hoog laat oplopen maak ik snel verkeerde keuzes. 1400 is wel goed te doen? Zit zelf iets lager ivm aankomende vakantie. Waarom kies je voor if?

Wel prima dingen om te eten inderdaad. If lijkt mij niks maar sta daarvoor ook te vroeg op. Zelf vind ik het juist fijn vaak te eten. Zodra ik trek krijg eet ik iets. Als ik de trek te hoog laat oplopen maak ik snel verkeerde keuzes. 1400 is wel goed te doen? Zit zelf iets lager ivm aankomende vakantie. Waarom kies je voor if?
Ja toch. Als het je ding niet is, zeker niet doen. Voor je training wat voeding binnen krijgen is ook wel prettig. Als je graag vaak eet en graag eet wanneer je wil, dan is het niks. Met enorme trek is dat ook lastig. Ben er geen fan van haha maar even beetje gas erop net als jij dus. Zodat ik niet de hele dag aan eten denk en het beetje wat ik kan eten dan niet zo over de lange dag hoef te verspreiden. Ik geloof niet dat het wat uitmaakt voor het netto resultaat, blijft toch kcals in versus kcals out. Zolang we Rome maar bereiken 👏.

Ja snap je redenen inderdaad en zoals ik je een beetje leer kennen ga je zeker Rome bereiken 💪. Meen uit je laatste berichten te hebben begrepen dat jou gewicht lekker daalt? Of nog niet zoals je zou willen?

Hoe dan ook vind ik je een topper en veel succes met de if 🥰🥰

Ja snap je redenen inderdaad en zoals ik je een beetje leer kennen ga je zeker Rome bereiken 💪. Meen uit je laatste berichten te hebben begrepen dat jou gewicht lekker daalt? Of nog niet zoals je zou willen?

Hoe dan ook vind ik je een topper en veel succes met de if 🥰🥰
Haha thx, lief! Jij bent ook een topper of ja een bikkel. Jawel het gewicht daalt op een prima tempo, bij jou ook toch? Jij ook succes met knallen voor je vakantie 😎👏!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven